príbeh z jedného servisu

Diskuze o všem, co nelze zařadit do jiné sekce.
Discussion about everything what has not own section.

príbeh z jedného servisu

Příspěvekod safi » 14.04.2012 07:48

Dostal sa mi do rúk časopis STOP č.6/2012. V Editoriáli šéfredaktor popisuje jednu skúsenosť so servisom KIA. Myslím , že to bude zaujímavé čítanie a tak nejako zapadá medzi skúsenosti niektorých členov.
editorial_stop.pdf
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
KIA SOUL 1,6CRDI 94kW Obrázek
Uživatelský avatar
safi Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 649  Témata: 13
Registrován: 16.05.2010
Bydliště: Košice  Slovakia (sk)
7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (3) Nejvzdálenější účastník srazu (1) Organizátor srazu (1)

Kia Soul (2009)
63600 km @ 6.05 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod mirecko2 » 14.04.2012 08:23

to presne popisuje postup Kia Servisu, ktora je absolutne slaba.....
Kia Ceed 1,6 CRDi EX+
mirecko2 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 24  Témata: 1
Registrován: 18.09.2010
Bydliště: Žilina  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2008)
138000 km @ 6.2 l/100km

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod zulyk » 14.04.2012 09:29

najst kvalitny servis, to je umenie v tomto state :(
Hyundai I30 Fastback
1,4 TGDI
zulyk Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 951  
Registrován: 19.07.2010
Bydliště: VT  Slovakia (sk)
Sponzor (2)

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod branor » 14.04.2012 09:35

A ze potom im mame verit? Vzdy mi neslo do hlavy, preco by som nemohol, pokial chcem byt pri aute pocas jeho servisu, prehliadky a pod.... teraz uz vieme preco, sak treba zákazníkovi trosku precistit penazenku... fakt smutny pribeh... este ten ostrekovac by som prekusol, lebo keby vymenil tu jednotku tak by to stale neslo a na packu by prisli (aj ked amatersky) ale prehlasit opravu podvozku ked im clovek da do ruky plast z ineho auta je vrchol... :no: :thd: :cry:
KIA Venga 1,4 CRDI 66kw + panoramatická strecha...
Uživatelský avatar
branor Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 396  Témata: 28
Registrován: 14.03.2010
Bydliště: Trenčín / Chorvátsky Grob  Slovakia (sk)

Kia Venga (2010)
199999 km @ 5.75 l/100km

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod -Petr- » 14.04.2012 10:00

Nedělám si iluze, že by se u nás chovali jinak a v případě možnosti se zákazníkem nevyjebali. Nemám proto důkaz, jen ten dojem. Tak doufám, že to samé, co chce udělat UAMK na Slovensku udělá i v Čechách. Vůbec by to nebylo na škodu. Za sebe dodávám, že bych toto jednání konzultoval se zástupcem KIA Praha (kdyby to bylo na České pobočce) a neměl bych daleko k podání trestního oznámení za podvod. Taky to nic jinýho než podvod a klamání není. To jak se vymlouvají na vadnou autodiagnostiku - tak když to neumí, tak ať toho automechanika vyrazí, to přece není problém zákazníka a servis za své lidi přece musí ručit! Pěkně mě ten článek rozžhavil do běla. Člověk šetří kde se dá a pak narazí na takové .... :!: :angry: :thd:
Kia Ceed 1.4 SW, 66Kw. Béžový ďábel (LPG/benzín)
Uživatelský avatar
-Petr- Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 231  Témata: 6
Registrován: 13.01.2011
Bydliště: Karlovarsko  Czech Republic (cz)

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod runis » 14.04.2012 10:53

Super nápad!!! Udělat stránku kvalit servisů a dávat tam na černou listinu ty, které se takto chovají. Myslím, že by to byla na ně páka. A pořádna! Jen by to muselo být asi pod hlavičkou automotoklubu, nebo tak nějak. Aby to bylo seriozní a neškodil servisům jen jeden nespokojený jedinec.
Kia Venga 1,6 CRDi 94kW, Comfort plus, Obrázek
Uživatelský avatar
runis Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 900  Témata: 16
Registrován: 20.02.2010
Bydliště: Ostrava  Czech Republic (cz)
8. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (1)

Kia Venga (2010)
85000 km @ 5.9 l/100km

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod djtomy1 » 14.04.2012 11:53

runis* :thu: :thu: :thu:
Škoda 110,Škoda 105L,Oldcit club1.1,Vectra A 2.0i 85KW,Vectra B 2.0i 100KW

KIA CEED SW 1.6 CRDI 85KW SPORT

Obrázek
Uživatelský avatar
djtomy1 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 804  Témata: 7
Registrován: 23.09.2011
Bydliště: Ostrava-Vitkovice  Czech Republic (cz)
10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (2)

Kia cee'd SW (2011)
2300 km @ 5.9 l/100km

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod zulyk » 14.04.2012 17:55

http://www.cpasr.eu/sk/index.htm

cech predajcov a autoservisov pod zastitou ZAP SR
Hyundai I30 Fastback
1,4 TGDI
zulyk Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 951  
Registrován: 19.07.2010
Bydliště: VT  Slovakia (sk)
Sponzor (2)

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod Prokeš » 15.04.2012 08:34

no to je tedy nářez ,měli by ten servis pěkně protáhnout v televizi, a pak by jim tam nikdo nezajel, a mohli by to zavřít a byl by pokoj.... :thd:
Uživatelský avatar
Prokeš Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 598  Témata: 42
Registrován: 31.07.2009
Bydliště: J.Hradec  Czech Republic (cz)
10. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)

Kia Soul (2009)
80000 km @ 5.5l l/100km

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod rudolf.tomka » 15.04.2012 11:08

Je to smutne a je proti tomu tazke bojovat.
Som si absolutne isty ze primaci technik v ziadnom pripade nechcel zakaznika
oklamat. Urcite je zamestnanec a osobne by s toho nemal prospech, a Motorcar
zasa 100% nieje odkazany na taketo peniaze
Podla mojho nazoru hlavnu chybu sposobil priamo mechanik a to tak ze vozidlo
vobec nezdvihol.
Je skutocne zasadny problem do servisu dostat zodpovedneho mechanika, aby
bol schopny, zrucny, loajalny, cestny, a potom ho dostatocne zaplatit a
udrzat.
V poslednej dobe su znackove servisy v porovnani s neautorizovanymi vo velmi
komplikovanej situacii. Musia dodrziavat neuveritelne mnozstvo predpisov a
nariadeni zo strany legislativy, importu a pod.
Dochadza k tomu ze velku cast prostriedkov a energie musia venovat na
rozdiel od neznackovych tymto cinostiam. Som si isty ze v Motorcare
vyplacaju vsetku mzdu legalne, tym aj odvody, poistne , dovolenky ... a tak
je tazke pri prijatelnych cenach vytvorit dostatok prostriedkov pre cistu
mzdu
mechanika - nakolko ten iba tuto vidi. Aj mne mechanici povedali ze ich
vobec nezaujimaju odvody a pod, ale iba to co dostanu na ruku - a to je
lahsie vyplatit v neznackovom servise. Cena sa tam stanovy zo sklenenej
gule, DPH , a pod vobec neexistuje a " ekonomka chodi i ba raz za mesiac "
Nechcem tym vobec ospravedlnovat vzniknutu situaciu - uplne rovnake
podmienky ma aj Tuhovska. / je tam ten isty majitel tie iste podmienky /
Ako vsak proti tomu bojovat.
1. Prijem sa neda robit rychlo a pod natlakom.
2. Je idealne ak je zriadeny tzv. aktivny prijem , co znamena ze je priestor
na toto specialne vyhradeny a pri prime je prijmací technik, mechanik a
zakaznik spolocne aspon priblizne rozsah poruchy / musi tam byt zdvihák a
zakladna diagnostika/
3. Je potrebne sustavne pracovat s mechanikmi a to sa da iba metodou medu a
bica - akekolvek vysvetlovanie , hladanie spolocnej cesty a pod. je
neucinne.
4. Hmotne zaintresovany na objeme predaja dielcom moze byt ekonomicky usek,
vedenie a " zisk z predaja musi ist na rozvoj firmy a prevadzkove naklady
(aspon tak to musi byt prezentovane mechanikom a prjímacím technikom) a ich
odmena musí byt stanovena iba z bezchybných vykonov.
5. Je potrebne aby mechanik ktory to robi dokazal pochopit suvislosti - aj k
relativne jednoduchej zalezitosti treba aby pristupil ten mechanik ktory
problematike rozumie a bol k dispozicii, inac sa nesnazit dokonct zakazku
okamzite / viem ze na Tuhovskej maju sikovneho diagnostika/
6. Ak ma mechanik s prislusnymi skusenostami dovolenku, maroduje alebo pod.
je vhodne zakaznika preobjednat a nesnazit sa opravovat ostrekovac s
mechanikom ktory robí napr podvozky a pod. ( Chyba mohla
byt -motorcek-hadicka alebo usadenina - hociktory konektor a tu zlym
komtaktovanim aj raz ano a raz nie- spominama riadiacia jednotka (zo
skusenosti malo pravdepodobne) - znovu konektory a kabelaz ku packe -
vlastna packa). Diagnostika si vsak vyzaduje doslednu kontrolu celej trasy
mnohokrat v ciastocne rozobratom stave a vtedy vzhladom k napr. natiahnuti
kabelaze sa zavada vobec neprejaví. Podstatne slozitejsie je to ak je chzba
v casti kde sa vyskytuje setna vezba - problem ci bolo skor vajce alebo
sliepka ci dokonca kohut...
Su to iba niektore moje poznatky nakolko pracujem v tejto oblasti - t.j.
priamo v znacke KIA konkretne v Presove na pozicii " majitel"
Aj u nas sa snazime aby to bolo co najlepsie a aj tak sa nam vzdy vsetko
nepodari - raz su lepsie Kosice , raz zasa nam zakaznik povie ze v Kosiciach
su neschopny podvodnici a bude chodit iba ku nam.. ( samozrejne to o
Kosiciach neplati a su velmi ochotny a sikovny)

Mozno vy to stalo za niaku podrobnejsiu analyzu problematiky a aj osobne
hodit niake slovo a pripadne urobit " kucharku"
PS: KIA neuveritelne zodpovedne a dosledne sleduje kazdu prevadzku na
mesacnej baze formou dotaznikov na nasich zakaznikov - u nas je agenturov
oslovenych mesacne priblizne 40 zakaznikov a po mesiaci mame dokonalu spetnu
vezbu, Zakaznik je dotazovany ma priblizne 60 otazok.
Setna vezba ma na nas zazadny vyzman nakolko pri poklese zakaznickej
spokojnosti pod 90% je prislusnemu sevisu kratena normohodina za garancne
opravy - a na tych sme zavisly 7 rokov

Naklepal som to s tabletu bez kontroly preklepov - v nedelu doobeda za
preklepy sa ospravedlnujem.

S pozdravom Ing. Vrabel , HS-Plus s.r.o Presov 0905 270313 :kia: :SK:
vrabel@hsplus.sk
tesim sa na Vasu reakciu a dalsiu debatu
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
Uživatelský avatar
rudolf.tomka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1710  Témata: 20
Registrován: 25.11.2009
Bydliště: Zborov  Slovakia (sk)
Sponzor (13) TOP sponzor (2)

Kia Soul (2009)
183000 km @ 7.50 l/100km

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod djtomy1 » 15.04.2012 18:30

Plne souhlasim dneska aby clovek poctiveho mechanika hledal.Prace mu musi byt konickem ,pokud to tak neni neni se cemu divit.Spusta mechaniku,kteri dnes delaji v servise nejsou ani v oboru vyuceni a nemaji ani skoleni co ty nase auta potrebujou kdyz se pokazi.Je to o penezich a to je skoda. :thd:
Škoda 110,Škoda 105L,Oldcit club1.1,Vectra A 2.0i 85KW,Vectra B 2.0i 100KW

KIA CEED SW 1.6 CRDI 85KW SPORT

Obrázek
Uživatelský avatar
djtomy1 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 804  Témata: 7
Registrován: 23.09.2011
Bydliště: Ostrava-Vitkovice  Czech Republic (cz)
10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (2)

Kia cee'd SW (2011)
2300 km @ 5.9 l/100km

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod mbiron » 15.04.2012 19:36

No na druhou stranu, vzijte se do kuze tech mechaniku, za ty penize co za to berou se ani nevidim co odvadeji za praci ale to neni chyba jejich ale nekde uplne jinde. Automechanika musi predevsim tahle prace bavit, nemuze ji brat jako praci a i ohodnoceni by melo byt odpovidajici k jeho schopnostem.
Ja sam jsem profesi automechanika povesil na hrebicek a odesel do jineho oboru, potrebuji predevsim zivit rodinu.
Uživatelský avatar
mbiron Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 5021  Témata: 43
Registrován: 01.03.2008
Bydliště: Most  Czech Republic (cz)
3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1)
20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) Osobnost klubu (1)
Organizátor srazu (19)

Kia cee'd II (2013)
110000 km @ 6.4 l/100km

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod driver » 23.08.2012 20:01

predaj HS plus Presov - celkom fajn.
servis HS plus Presov - nechcem sa rozpisovat do podrobnosti na kvalitu servisu, ale som sklamany. ...osobne s prijimacim technikom mam zle skusenosti. Vzdy to bolo o vyhovorkach a nerieseni problemu. Chybala mi serioznost,korektnost a musim povedat aj profesionalita. Skusim KE alebo BJ.

Tak-zaciakom januara 2013 som bol na tretej garancnej prehliadke v autoservise Kia Bardejov.
Po telefonickom rozhovore som si priniesol olej + filtre. ( usetril som , aj na praci a dokonale vycistili interier a karoseriu ).
Pracu automechanika som mohol sledovat cez velke sklenene dvere ba dokonca aj ist za mechanikom a porozpravat sa blizsie o stave vozidla.
Prijimaci technik mi vysiel maximalne v ustrety . V Presove som rok ziadal o vymenu tlakovych vzpier piatych dveri - same vyhovorky. V Bardejove mi ich vymenia bez akychkolvek blbych vyhovoriek. Neviem ci som mal stastny den ale mam pocit spokojnosti.
Mozem smelo povedat : profesionalita, serioznost a korektne jednanie
:thu: .
Naposledy upravil driver dne 27.01.2013 21:31, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
driver Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2  
Registrován: 23.08.2012
Bydliště: Prešov  Slovakia (sk)

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod geocomp » 24.08.2012 06:00

se mnou se přijímací technik Kia servisu hádal o tom, že ukazuje na vodní čerpadlo. Až když jsem se ho přestal snažit přesvědčit, že to co ukazuje je čerpadlo posilovače a naopak jsem mu položil poměrně záludnou otázku proč k tomu vedou hadice z nádobky která má na víčku napsáno POWER STEERING FLUID tak zmlkl. :lol: tak to je jeden z mých zážitků. Za starých dob kdy tam byl ještě pan Draitaler ( nevím jestli to píšu správně ) tak to šlapalo jak po drátku, všechno šlo, všechno bylo vysvětleno.
Uživatelský avatar
geocomp Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 236  Témata: 5
Registrován: 31.08.2008
Bydliště: Liberec  Czech Republic (cz)

Kia Carens II (2002)
172000 km @ 7 l/100km

Re: príbeh z jedného servisu

Příspěvekod ferino » 24.08.2012 08:07

mbiron píše:No na druhou stranu, vzijte se do kuze tech mechaniku, za ty penize co za to berou se ani nevidim co odvadeji za praci ale to neni chyba jejich ale nekde uplne jinde. Automechanika musi predevsim tahle prace bavit, nemuze ji brat jako praci a i ohodnoceni by melo byt odpovidajici k jeho schopnostem.
Ja sam jsem profesi automechanika povesil na hrebicek a odesel do jineho oboru, potrebuji predevsim zivit rodinu.


Sorry, ale toto ako argument neberiem. Ja za servis zaplatim nemale peniaze. A chcem k tomu adekvatny vykon.

Ak si servisak mysli, ze to dokaze lepsie a ze za tie prachy co teraz berie to bude flakat, tak nech da vypoved, zoberie si pozicku, nakupi zariadenia a otvori si vlastny servis. A moze zarabat sam na seba.

Na druhej strane priznam ale ze casto za to mozu naozaj aj majitelia salonov. Na znacku KIA som presiel z Toyoty, lebo tam stari kvalitni technici postupne odisli a zostali len "ucni". Pre majitela boli lacnejsi. Ti robili tak kvalitne, ze po pravidelnej serviske som sa 2x musel vratit aby nieco dorobili. Nevraviac o tom, ze dvaja zapajali novu baterku 15 minut az kym zistili ze nie je jedno ci je prava alebo lava. A cele som to mal moznost pozerat cez presklenie do servisu. Ani prijimaci technik sa uz na to nevladal pozerat. Vrchlom bolo ked som ked som staru toyotu ktoru oni servisovali ponukal po pravidelnej servisnej prehliadky na protihodnotu za nove auto a odpoved bola, ze cena je taka aka je, lebo nevedia v akom je stave. Myslim, ze dalsi komentar to nepotrebuje.
Aj servis KIA som uz raz po 3 rokoch vdaka "premenlivej kvalite a jednaniu" prijimacieho technika a servisakov zmenil.

Niekedy mam pocit, ze casom si v servisoch myslia, ze ak tam niekto chodi roky, tak uz si mozu dovolit nieco "odflaknut", lebo meno uz maju zabehnute, a stary zakaznik bude pohodlny odist inam s obavou ze inde to moze byt horsie. A zial casto im to vychadza.
To Be Not Faster Than Your Angel Can Fly...
ferino Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 332  Témata: 13
Registrován: 23.10.2007
Bydliště: Nove Zamky  Slovakia (sk)

Kia Sportage IV (2018)
129000 km @ 5.8 l/100km

Další

Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé