mně zatím nikdo z KIA nevolal, naopak průzkum spokojenosti vždy vítám (třeba mi u Renaultu po servisu vždy volali), oceňuji, že mají zájem o to, jestli je zákazník spokojený nebo ne. Co se týká výše uvedených otázek (jsem zaměstnán u KIA, jaké značky mám vozidlo, jestli jsem ho koupil nové nebo staré) mně rozhodně nepřijdou nelogické. KIA neví (nebo by neměla vědět), kdo je aktuálním vlastníkem vozidla a jakým způsobem bylo koupeno. Jasně, že se ptá jestli nejste zaměstnanec, ty se vyřazují z průzkumu. A jestli jsem ho koupil nové nebo ojeté taky může mít význam pro průzkum. Samozřejmě neměli by se ptát na detaily (třeba kde parkujete, jestli jezdíte do práce autem, jakou máte pracovní dobu, je vidět z domova na vaše parkovací místo, jaké máte zabezpečení vozidla...
