
Anonym píše:No dneska jsem opět navštívil servis.Trochu jsem pokecali a pak jsem volal do Prahy.Tam mi řekli že karoserie je pozink, ale já reagoval tak ,že jsem odpověděl , na netu jsou video ukázky jak se karoserie namáčí ale holý skelt,nikoliv dveře.Takže na mou odpověd jestli i dveře jsou pozink už nikdo nedokázal odpovědět.Jsem zvědavý kdo tohle teda rozluští.Jinak jsem jim řekl ,že jakmile se tohle dostane ven, jestli to teda není jen jeden kus,budou mít po kšeftech.A servis- když na ty fotky koukli, jediné co řekli že to musí být už z výroby nějaká vada,holt je otázka jaká?No je tu záhada.Tak jsem zvědavý jak Vlafi pořídí.
milan69 píše:Anonym píše:No dneska jsem opět navštívil servis.Trochu jsem pokecali a pak jsem volal do Prahy.Tam mi řekli že karoserie je pozink, ale já reagoval tak ,že jsem odpověděl , na netu jsou video ukázky jak se karoserie namáčí ale holý skelt,nikoliv dveře.Takže na mou odpověd jestli i dveře jsou pozink už nikdo nedokázal odpovědět.Jsem zvědavý kdo tohle teda rozluští.Jinak jsem jim řekl ,že jakmile se tohle dostane ven, jestli to teda není jen jeden kus,budou mít po kšeftech.A servis- když na ty fotky koukli, jediné co řekli že to musí být už z výroby nějaká vada,holt je otázka jaká?No je tu záhada.Tak jsem zvědavý jak Vlafi pořídí.
Na stránkách http://www.kia-ceed.cz/ v sekci 7 důvodů - Evropská výroba, je video kde se namáčí celá karosérie i s dveřma a kapotou.Tak kolikrát to video natáčeli a které je hlavně pravdivé ohledně namáčení karosérie v lázni ????
vladislav píše:Tam je vidět ,že se namáčí celá karoserie i z dveřmi...ale pak dál na montážní lince zase dveře nejsou....že by ty dveře odendali ??A pak je zase přišroubovali..asi jo a tam může být ten zakopaný pes....![]()
![]()
![]()
jakub píše:vladislav píše:Tam je vidět ,že se namáčí celá karoserie i z dveřmi...ale pak dál na montážní lince zase dveře nejsou....že by ty dveře odendali ??A pak je zase přišroubovali..asi jo a tam může být ten zakopaný pes....![]()
![]()
![]()
Dveře se po nalakování sundavají na pre-trim lince. Koukněte do:
http://www.kia.sk/filemanager.php/save/73/kia%2006-07.pdf
Všechny firemní zpravodaje jsou na:
http://www.kia.sk/index.php?context=313
jakub píše:vladislav píše:Tam je vidět ,že se namáčí celá karoserie i z dveřmi...ale pak dál na montážní lince zase dveře nejsou....že by ty dveře odendali ??A pak je zase přišroubovali..asi jo a tam může být ten zakopaný pes....![]()
![]()
![]()
Dveře se po nalakování sundavají na pre-trim lince. Koukněte do:
http://www.kia.sk/filemanager.php/save/73/kia%2006-07.pdf
Všechny firemní zpravodaje jsou na:
http://www.kia.sk/index.php?context=313
jakub píše:S tou korozí bych to zatím nedramatizoval. Předtím jsem měl 18 let staré Mitsubishi Galant a kdyby nemělo nějaký ten šrám, tak ani neví, co je koroze. A to taky určitě nebyl pozink. Hyundai a nyní i KIA používají know-how Mitsubishi, což lze poznat i na stejné konstrukci karosérie. Galant měl u zadních dveří úplně stejné dvojité těsnění chycené pod plechem jako cee'd a nebyla tam ani nejmenší stopa koroze.
Jinak podle toho, co vlafi psal, koupil jednu z prvních předváděček, což byly vlastně předsériové vozy, takže je možná zakopaný pes i tady. Já mám auto od května a u těsnění zadních dveří nevidím žádný problém.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé