
centralnifido píše:Kluci , můj názor i když jsem měl už poměrně dost aut je ten že ze začátku života jsem měl vždy jen benzíín a nedal bych na něj dopustit , jenže pak jsem si koupil jednou naftáka , a od té doby bych do benzínu už v životě nešel a toho se držíím do dnes . 1.4 CVVT je super ale pokud máte na naftu tak bych se nerozhodoval . Litovaly by jste a to zcela určitě .
JonnY píše:suhlasim. a na pocudovanie pri modernych benzinoch casto ani rozdiel v spotrebe nieje az taky velky.
pre mna bola podstatna este jedna vec.
pri benzine sa ti moze pokazit len par blbosti. lambda za 4-6 tisic, vaha vzduchu... v podstate same somariny.
pri diesly ? vstrekovac 15tisic, turbo 20 a viac, vysokotlake cerpadlo 20+, dvojhmoty zotrvacnik (ak je) 20+... moderne diesle su plne strasne drahych a citlivych suciastok, ktore sa po case kazia. pri 7 rocnej zaruke to neni az take, ale aj tak....
Mexican píše:Mikalo píše:slava píše:add: Kia vs. Hyundai. Bez debaty jehezčí a lepší(alespoň mně se zdá líp vybavená), ale když 1.4, tak Hyundai, protože má motor s 80 kW. Jinak jasně jedině
. Snad jen závist z lepšího prodeje
1.4 s 80 kW donutila Hyundaice tak sprasit
, protože jim dělají šéfy.
Já mám KIA Cee'd 1,4 66kW a neměnil bych za Hyundai 1,4 ani, že má o něco výkonější motor. Nějaký majitel Hyundaje psal, že při rychlosti 130 km má otáčky přes 4000 a to se odráží i na větší spotřebě. Já jsem jel 130 km a otáčky cca 3800![]()
. Jinak nic špatného proti Hyundai.
tak tych 200 otacok, je uz teda poznat (ironicky smajlik) - kym to netoci aspon o 500 otacok menej, je to v podstate jedno. Vo vseobecnosti sa mi zda ze motory tocia hrozne vela. Fiesta s 1,25motorom a 55kw toci 3950otacok pri 130 km/h, takze nechapem naco tam (do ceedu, i30) laduju take prevodovky a motory ked akceleracia nic moc, otacky vysoke. Pre mna vec ktora ma prinuti neostat verny znacke (prip koncernu s)
hermenet píše:To je, pánové, s prominutím nějaký nový druh fobie? Tenhle strach s frekvence otáčení nějakých hřídelů v motoře? Já když to točím na pětapůl tisíce třeba hodinu, tak to jede pořád dobře, teploměr je v klidu na svých cca 83 st. C, žádné vibrace, pořád to táhne dobře, prostě pohoda.![]()
Ale jestli chce někdo jezdit v čemkoli víc než 120 km/h zadarmo, tak ať stopuje
hermenet píše:To je, pánové, s prominutím nějaký nový druh fobie? Tenhle strach s frekvence otáčení nějakých hřídelů v motoře? Já když to točím na pětapůl tisíce třeba hodinu, tak to jede pořád dobře, teploměr je v klidu na svých cca 83 st. C, žádné vibrace, pořád to táhne dobře, prostě pohoda.![]()
Ale jestli chce někdo jezdit v čemkoli víc než 120 km/h zadarmo, tak ať stopuje
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé