Cee´d-ISG-systém start/stop

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod mino666 » 28.11.2009 12:18

Ahojte
Som rad ze aspon niekto tu je co ISGcko nezatracuje. :D Takze niekolko postrehov:
ISGcko vyuzijes len a len v meste, inde nema az taky vyznam. V pripade ze prichadzas k semaforom a je cervena, tak samozrejme odporucam mat rychlost a pribrzdovat motorom, nakolko alternator dobija baterku a pri tom mas spotrebu 0. Treba si vsimat takisto semafory pre chodcov. V pripade ze chodci maju uz cervenu, tak mam stlacenu spojku. Na tych par sekund za ktorych zvycaje naskoci zelena sa uz neoplati vypnut a zapnut motor, resp osoh by nebol ziadny.

Otackomer je dalsia vec ktoru treba mat na pozore. Sprvoti som nan pozeral stale, aleteraz som sa uz naucil ze treba v meste radit co mozno najrychlejsie a tak do 2000 ot. bezne na 50km mam 4ku. V pripade ze idem okolo 60 kludne mozes dat aj 5ku. Motor je dostatocne pruzny a silny na to aby potiahol aj pri nizsich otacok. Na margo tohoto, je obcas dobre mu trosku vypalit cerva, aby si riadiaca jednotka "nezvykla" len na nizke otacky. Preto obcas ho treba vytocit aj do 6000 ot. Inak ti bude papat omnoho viac.

Plyn treba pouzivat velmi s citom. Na okreskach pri 90km zvyknem "troska" ubrat plyn, ale len o tolko , aby som zachoval konstantnu rychlost. S tymto sa musis naucit pracovat, nakolko niekolko mm ti na okreskach spravi aj 0.5 litra. Plyn je velmi citlivy a musis s nim zaobchadzat ako s "knoflickem u zen" ako by povdali v cechach. :D :D :D Tento problem nemaju Diesle. Benzin je na to omnoho citlivejsi

Toto su zakladne veci, ktore by som odporucil. Je toho viacej ale treba treba len skusat a skusat... vela zdaru s ISGckom...
Mino

Kia Ceed SW1,6CVVT
Uživatelský avatar
mino666 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 68  Témata: 6
Registrován: 20.11.2007
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2009)
20500 km @ 6.6 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod snike » 28.11.2009 13:15

JonnY píše:....
- nejazdim s klimou, ale ak uz ju mam, tak isg zas vypinam. klima ma taku spotrebu ze baterka ju utiahne len chvilku a nema zmysel aby sa motor na tych par okamihov vypinal.
......


Nechci ti brát iluze, ale kompresor klimatizace je poháněn klínovým řemenem od motoru a ne baterkou, takže pokud neběží motor nemůže ti fungovat klimatizace ;)
KIA Sportage MY25 TOP 1.6 T-GDI GPF 4x2 MHEV 7DCT 118 kW bílá Cassa (WD) 8.666 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6252  Témata: 89
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1)
10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)
10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) 1. místo (1) 2. místo (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (25)

Kia Sportage V (2025)
8666 km @ 0 l/100km

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod slava » 28.11.2009 13:50

@mino666
Sice nemám systém ISG a ani ho nějak zvlášť nezatracuju ani nevychvaluju, ale když jsem si přecetl, co všechno u něho sleduješ, sice nemusíš, ale stejně sleduješ, aby měl vůbec nějaký význam, tak to promiň, ale ať si ho strčí za kloubouk. Kde je potom ta zábava při jízdě, když mně něco takto omezuje. A chtěl bych vidět to zrychlení v krizové situaci z 50 nebo 60 na 5tku. Haha. Nevím jak v tomto případě zabere 1.4 SW 80 kW třeba jen se 3 lidma na palubě. Dnes je ISG montováno hlavně po FL a 1.4 SW 66 kW, tak to teda bude raketa. A ještě si budu hlídat kdy ho trochu osolit aby mi nezlenivěla ŘJ. Myslím, že je to asi tak výhodný vynález na úsporu, jak terénní auto bez rámu na bezpečnost. :tongue:
S pozdravem :kia: za všechny, všichni za :kia: :thu:
Uživatelský avatar
slava Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 688  Témata: 1
Registrován: 11.11.2008
Bydliště: Hodonín, jižní Morava  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1)
17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (2) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (1)

Kia PRO_cee'd (2009)
35000 km @ 6.8 l/100km

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod titanus » 28.11.2009 14:16

nechcem do toho vstupovat ale co ma spolocne radenie rychlosti so systemom ISG :?: kto ako jazdi je jeho sobna vec a popisane o tom uz bolo v inom temate...system ISG je v urcitych situaciach a podmienkach usporenejsi ako bez ISG otazkou pre kazdeho je ci priplatok za dany system sa mu minimalne vrati v usetrenej spotrebe, co je podla mna nezistitilne lebo aj bez ISG vsetci vieme ze co auto to ina spotreba ci uz vyssia alebo nizsia a kym clovek nedokaze nasimulovat presne tie iste podmienky - poveternostne, premavku, dlzku cakania na semaforoch, pocet statia, plynulost jazdy, chodci adt su vsetky porovnavania v rovine teorie...preto kazdy kto si mysli ze ISG mu uspori naklady natolko ze sa mu to oplati ma tu moznost, kto je skeptik tak si to neda...


Winston Wolfe: Že tě někdo vychoval ještě neznamená, že jsi vychovaná.



Honey Bunny: Ale co dál? Chceš pracovat?
Pumpkin: Nikdy!
Uživatelský avatar
titanus Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1690  Témata: 13
Registrován: 08.09.2008
Bydliště: Bratislava - Sliac  Slovakia (sk)
Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2008)
63636 km @ 7.5 l/100km

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod snike » 28.11.2009 15:11

..... titanus mne předběhl :( Myslím, že to co popisuje mino666 jen značí, že jeho styl jízdy jde nazvat úsporným :yes: Tomu nasvědčuje i jeho spotřeba v profilu 6,5 l/100 km. Snaží se dříve řadit na vyšší rychlostní stupně, dobržďuje motorem, citlivě šlape na plynový pedál a sleduje přístroje :yes: Slávo ty máš stejný motor, menší a lehčí auto a průměrnou spotřebu 7,9 l/100 km. Já se na otáčkoměr nedívám, prostě jedu tak jak právě potřebuji. Dle mne při zrychlení třeba z 50 km/hod. na 80 km/hod je u aut s ISG a bez něj se stejným motorem stejné. ISG má vliv na spotřebu v městském provozu, kde se hodně stojí na křižovatkách a v kolonách ..... o tom není pochyby ;)
KIA Sportage MY25 TOP 1.6 T-GDI GPF 4x2 MHEV 7DCT 118 kW bílá Cassa (WD) 8.666 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6252  Témata: 89
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1)
10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)
10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) 1. místo (1) 2. místo (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (25)

Kia Sportage V (2025)
8666 km @ 0 l/100km

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod marhalu » 28.11.2009 23:06

mino666 píše:Ahojte
Som rad ze aspon niekto tu je co ISGcko nezatracuje. :D Takze niekolko postrehov:
ISGcko vyuzijes len a len v meste, inde nema az taky vyznam. V pripade ze prichadzas k semaforom a je cervena, tak samozrejme odporucam mat rychlost a pribrzdovat motorom, nakolko alternator dobija baterku a pri tom mas spotrebu 0. Treba si vsimat takisto semafory pre chodcov. V pripade ze chodci maju uz cervenu, tak mam stlacenu spojku. Na tych par sekund za ktorych zvycaje naskoci zelena sa uz neoplati vypnut a zapnut motor, resp osoh by nebol ziadny.

Otackomer je dalsia vec ktoru treba mat na pozore. Sprvoti som nan pozeral stale, aleteraz som sa uz naucil ze treba v meste radit co mozno najrychlejsie a tak do 2000 ot. bezne na 50km mam 4ku. V pripade ze idem okolo 60 kludne mozes dat aj 5ku. Motor je dostatocne pruzny a silny na to aby potiahol aj pri nizsich otacok. Na margo tohoto, je obcas dobre mu trosku vypalit cerva, aby si riadiaca jednotka "nezvykla" len na nizke otacky. Preto obcas ho treba vytocit aj do 6000 ot. Inak ti bude papat omnoho viac.

Plyn treba pouzivat velmi s citom. Na okreskach pri 90km zvyknem "troska" ubrat plyn, ale len o tolko , aby som zachoval konstantnu rychlost. S tymto sa musis naucit pracovat, nakolko niekolko mm ti na okreskach spravi aj 0.5 litra. Plyn je velmi citlivy a musis s nim zaobchadzat ako s "knoflickem u zen" ako by povdali v cechach. :D :D :D Tento problem nemaju Diesle. Benzin je na to omnoho citlivejsi

Toto su zakladne veci, ktore by som odporucil. Je toho viacej ale treba treba len skusat a skusat... vela zdaru s ISGckom...


Dik za odpoved. Spis jsem cekal postrehy s ISG.
Ja jsem ziskal ISG gratis. Prodejce ho zapomnel zakalkulovat do nabidky a po pripomenuti mi ho tam nechal dat zdarma. Asi se mu to uz nechtelo cely predelavat. Takze asi tak. Asi proto nejak neresim navratnost systemu. Ale nadruhou stranu jestli mi odejde napr. baterie tak se asi prohnu. Je to tam gelova bezudrzbova a jeste navic s cidlem teploty ...
Zbytek je jasnej a tyka spise stylu jizdy, tak jak uz ostatni psali. Ale jinak, spise souhlasim s ostatnimi. Podtacet motor jen kvuli spotrebe neni moc dobre (i kdyz u diesla to neni tolik zhavy). Nehlede na dalsi okolnosti jako pruznejsi reakce na dopravni situaci. Radsi pojedu na 4-ku v sedesati a nebudu trapit motor nez usetrit ani ne 1dcl nafty.

to slava: V podstate tyhle veci jsem ve meste uz tak sledoval takze me ani neprekavapujou. To ze na vedlejsi preskoci zelenej panacek na cervenyho pro me znamena ze budu mit brzo cervenou tak radsi zrychlim aby jsem nemusel zbytecne brzdit a jel tak nejak plynule. A to je podle me to nejlepsi na spotrebu - plynulost a predvidani.
prepared to sucCEED ;)
KIA Cee'd SW FL 1.6 CRDi Comfort Plus + něco navíc
Uživatelský avatar
marhalu Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 252  Témata: 4
Registrován: 13.10.2009
Bydliště: Praha - Prosek  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
150000 km @ 5.65 l/100km

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod mino666 » 21.12.2009 06:33

Ahojte

Tak, prisla zima a moja krasavica, zacala viacej papat. ISGcko pod -3' nevypina motor, cize moja krasna spotreba sa zvysila z krasnych 6,5 na 7,3 momentalne. Teraz je vonku stale - a kedze jazdievam viac cez mesto ako mimo, odraza sa to aj v spotrebe.
Ak tu je niekto s dizlacikom, napiste mi pls, kolko to zacalo papat hlavne teraz ked su vonku sustavne minusove teploty..

vdaka
Mino

Kia Ceed SW1,6CVVT
Uživatelský avatar
mino666 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 68  Témata: 6
Registrován: 20.11.2007
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2009)
20500 km @ 6.6 l/100km

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod Peter1977 » 31.05.2010 10:32

Ahojte, tak ja mám s ISG taký problém, že niekedy keď ho zabudnem vypnúť pred zaparkovaním do dvora a idem otvoriť bránu, vrátim sa späť a už neviem automaticky zapnúť motor. Môžem skúšať čokoľvek, zaradiť rýchlosť vlastne nič iné sa nedá :D a motor je stále vypnutý. Jedené čo pomôže je ho opäť naštartovať s kľúčom, ale neviem či náhodou takto neničím motor. :? Stáva sa to aj vám?
Peter1977 Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3  
Registrován: 31.05.2010
Bydliště: BA  Czech Republic (cz)

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod JonnY » 31.05.2010 11:55

ak sa odputas, otvoris dvere alebo vystupis (a mozno je podmienok viac) tak sa isg vypne a motor musis nastartovat rucne. je to normalne
JonnY Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 261  
Registrován: 22.06.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod Peter1977 » 31.05.2010 13:48

Ďakujem.
Peter1977 Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3  
Registrován: 31.05.2010
Bydliště: BA  Czech Republic (cz)

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod marhalu » 31.05.2010 21:02

JonnY píše:ak sa odputas, otvoris dvere alebo vystupis (a mozno je podmienok viac) tak sa isg vypne a motor musis nastartovat rucne. je to normalne



a asi bude i normalni kdyz naskoci ze jo ? Me to tak dela aspon teda na panaroma strasse to tak bylo :yes: Tak nevim co je spravne. Dokonce když to přítuli chcíplo na křižovatce (poskákala si) tak při zmáčnutí spojky zase naskočilo :oops:
V kazdym pripade se motor neničí nastartovaním místo automatiky klíčkem.
prepared to sucCEED ;)
KIA Cee'd SW FL 1.6 CRDi Comfort Plus + něco navíc
Uživatelský avatar
marhalu Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 252  Témata: 4
Registrován: 13.10.2009
Bydliště: Praha - Prosek  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
150000 km @ 5.65 l/100km

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod JonnY » 31.05.2010 22:36

marhalu : prepac, ale nerozumiem prilis co chces povedat. slus to nejak rozpisat.
JonnY Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 261  
Registrován: 22.06.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod marhalu » 01.06.2010 16:07

ok ;)
Píšeš že, když zastavíš vypne se motor s ISG a odpoutáš a vystoupíš tak pak musíš nastartovat ručně. Mě to funguje i automaticky. Teda když nastoupím, připoutám se a než zařadím jedničku už motor běží. Nemusím na klíčky šáhnout ...

A druhej případ. Přítule se snažila rozjet do mírného kopce. Chcíplo jí to a zazmatkovala. Vyřadila a pustila spojku. Tak jsem jí řekl ať si zařadí a nastartuje. Auto mě překvapilo, že samo nastartovalo. Čekal jsem, že bude ještě muset nastartovat. A díky špatnýmu sledu příkazů (správně by to mělo být opačně) jsem na to přišel :)

teď už je to snad srozumitelnější
prepared to sucCEED ;)
KIA Cee'd SW FL 1.6 CRDi Comfort Plus + něco navíc
Uživatelský avatar
marhalu Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 252  Témata: 4
Registrován: 13.10.2009
Bydliště: Praha - Prosek  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
150000 km @ 5.65 l/100km

Re: Cee´d-ISG-systém start/stop

Příspěvekod JonnY » 01.06.2010 17:08

marhalu : ah, uz som to pochopil :)

tak to asi bude zmena po facelifte. mne sa este po otvoreni dvery a vystupeni motor sam nenahodil.

to, ze motor sam naskocil po tom ako mi chcipol, sa mi myslim tiez zo zaciatku par krat stalo, ale nepodarilo sa mi v tom najst ziaden system.

ale vyskusam a napisem ...
JonnY Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 261  
Registrován: 22.06.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Systém ISG

Příspěvekod xcorni » 17.06.2010 20:28

Zdravím,jaké máte kdo zkušenosti se systémem ISG.Jde o to zda ho zapínat i na krátke vzdálenosti či nikoliv.Co třeba startér ? a co ložiska? nehrozí zbytečně likvidace auta? Co vy na to?

 ! "titanus" píše:
Zlucene s uz existujucou temou. Titanus
xcorni Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2  
Registrován: 04.04.2010
Bydliště: Praha 9  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
62 km @ 0 l/100km

PředchozíDalší

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé