Som rad ze aspon niekto tu je co ISGcko nezatracuje.

ISGcko vyuzijes len a len v meste, inde nema az taky vyznam. V pripade ze prichadzas k semaforom a je cervena, tak samozrejme odporucam mat rychlost a pribrzdovat motorom, nakolko alternator dobija baterku a pri tom mas spotrebu 0. Treba si vsimat takisto semafory pre chodcov. V pripade ze chodci maju uz cervenu, tak mam stlacenu spojku. Na tych par sekund za ktorych zvycaje naskoci zelena sa uz neoplati vypnut a zapnut motor, resp osoh by nebol ziadny.
Otackomer je dalsia vec ktoru treba mat na pozore. Sprvoti som nan pozeral stale, aleteraz som sa uz naucil ze treba v meste radit co mozno najrychlejsie a tak do 2000 ot. bezne na 50km mam 4ku. V pripade ze idem okolo 60 kludne mozes dat aj 5ku. Motor je dostatocne pruzny a silny na to aby potiahol aj pri nizsich otacok. Na margo tohoto, je obcas dobre mu trosku vypalit cerva, aby si riadiaca jednotka "nezvykla" len na nizke otacky. Preto obcas ho treba vytocit aj do 6000 ot. Inak ti bude papat omnoho viac.
Plyn treba pouzivat velmi s citom. Na okreskach pri 90km zvyknem "troska" ubrat plyn, ale len o tolko , aby som zachoval konstantnu rychlost. S tymto sa musis naucit pracovat, nakolko niekolko mm ti na okreskach spravi aj 0.5 litra. Plyn je velmi citlivy a musis s nim zaobchadzat ako s "knoflickem u zen" ako by povdali v cechach.



Toto su zakladne veci, ktore by som odporucil. Je toho viacej ale treba treba len skusat a skusat... vela zdaru s ISGckom...