ESP

Vše kolem elektroinstalace a elektronických prvků.

Příspěvekod Tony » 02.03.2008 20:34

jak píše snike. to že se ti při rychlém rozjezdu rozbliká ESP kontrolka neznamená že pracuje ESP ale že zapíná TCS proti prokluzování kol a tak lepšímu rozjezdu. a do při jízdě do kopce v zimě je opravdu lepší vypnout ESP a spol. jinak se tam nedostanete. myslím že MP1 by mohl vyprávět...
Tony aka FUCKER LUCKER in CoD World and LUCKER1984 in WoT
Kia cee´d 1,6 CRDi EX+
najeto 118 000 km

Uživatelský avatar
Tony Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1637  Témata: 13
Registrován: 16.11.2007
Bydliště: Nošovice  Czech Republic (cz)
6. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd (2007)
118000 km @ 6 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod davidb » 02.03.2008 21:47

snike píše:
coudy3 píše:Pokiaľ sa rýchlo rozbehnete, tak by malo blikať ESP... čiže pribrzďuje, aby auto "negumovalo!"


A není to náhodu tak, že při prokluzu spíná TCS které je součástí ESP a přiškrtí výkon motoru a ne že kola přibrzdí :?::?::?: Protáčející kolo přibrzdí EDS, které supluje uzávěrku diferenciálu, ale nejsem si jist jestli jím Cee´d s ESP disponuje. V technických údajích Cee´da se píše jen o ESP+TCS+BAS. Moje osobní zkušenosti s TCS jsou takové, že když jsem se rozjížděl na zledovatělé vozovce a přidal více plynu, kola se začala protáčet, zasáhl TCS a snížil otáčky motoru než začala kola zase zabírat. Proto je kolikrát lepší při rozjezdu do kopce TCS vypnout.


Tak to je, psal jsem to ve svém reportu ze zimního testu ESP+TCS.

TCS přes řídící jednotku nedovolí nárůst otáček, nijak neblokuje/nebrzdí kola. Když se zkusíte rozjet na ledu metodou "plyn na podlahu", tak při vypnutém ESP/TCS vyletí otáčky na 6000 a vy zůstanete na místě, při zapnutém i přes naplno sešláplý plyn budou otáčky lehce přes 1000 a jen pomalu se budou zvyšovat jak se budete rozjíždět.

Ale fakt je, že rozjezd do ledovýho kopce s ESP se nemusí povést. :-)
davidb Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 20  Témata: 3
Registrován: 28.10.2007
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

Příspěvekod coudy3 » 02.03.2008 21:53

DavidB píše:
snike píše:
coudy3 píše:Pokiaľ sa rýchlo rozbehnete, tak by malo blikať ESP... čiže pribrzďuje, aby auto "negumovalo!"


A není to náhodu tak, že při prokluzu spíná TCS které je součástí ESP a přiškrtí výkon motoru a ne že kola přibrzdí :?::?::?: Protáčející kolo přibrzdí EDS, které supluje uzávěrku diferenciálu, ale nejsem si jist jestli jím Cee´d s ESP disponuje. V technických údajích Cee´da se píše jen o ESP+TCS+BAS. Moje osobní zkušenosti s TCS jsou takové, že když jsem se rozjížděl na zledovatělé vozovce a přidal více plynu, kola se začala protáčet, zasáhl TCS a snížil otáčky motoru než začala kola zase zabírat. Proto je kolikrát lepší při rozjezdu do kopce TCS vypnout.


Tak to je, psal jsem to ve svém reportu ze zimního testu ESP+TCS.

TCS přes řídící jednotku nedovolí nárůst otáček, nijak neblokuje/nebrzdí kola. Když se zkusíte rozjet na ledu metodou "plyn na podlahu", tak při vypnutém ESP/TCS vyletí otáčky na 6000 a vy zůstanete na místě, při zapnutém i přes naplno sešláplý plyn budou otáčky lehce přes 1000 a jen pomalu se budou zvyšovat jak se budete rozjíždět.

Ale fakt je, že rozjezd do ledovýho kopce s ESP se nemusí povést. :-)


Chalani, ja som ale nepovedal, že pribrzďuje kolesa... :) Mal som sa trošku inakšie vyjadriť, sorry...
coudy3 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 48  
Registrován: 22.02.2008
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Příspěvekod MP1 » 03.03.2008 09:35

Ja ja hovorím, že pribrzďuje kolesa. Ale málo, žalostne málo.
Pri vypnutom rádiu som zásah ABS počul.
EDS od Škody sa to ani zďaleka nevyrovná. Musia ešte v KII popracovať.
Ďalšou chybou systému je, že pri vypnutí ESP prídete o TCS(EDS). Stlačením ESP sa malo vypnúť ESP+ TCS, ale funkcia elek. uzávierky mala ostať aktívna. Žiaľ nieje.
Ak by ostalo aktívne EDS rozjazd do kopca bez problémov.
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line a Proceed GT
MP1 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2626  Témata: 21
Registrován: 04.10.2007
Bydliště: Michalovce  Slovakia (sk)

Kia XCeed (2023)
18000 km @ 6.5 l/100km

Příspěvekod Tony » 03.03.2008 10:40

MP1 píše:Ja ja hovorím, že pribrzďuje kolesa. Ale málo, žalostne málo.
Pri vypnutom rádiu som zásah ABS počul.
EDS od Škody sa to ani zďaleka nevyrovná. Musia ešte v KII popracovať.
Ďalšou chybou systému je, že pri vypnutí ESP prídete o TCS(EDS). Stlačením ESP sa malo vypnúť ESP+ TCS, ale funkcia elek. uzávierky mala ostať aktívna. Žiaľ nieje.
Ak by ostalo aktívne EDS rozjazd do kopca bez problémov.


ceed uzaverku nema
Tony aka FUCKER LUCKER in CoD World and LUCKER1984 in WoT
Kia cee´d 1,6 CRDi EX+
najeto 118 000 km

Uživatelský avatar
Tony Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1637  Témata: 13
Registrován: 16.11.2007
Bydliště: Nošovice  Czech Republic (cz)
6. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd (2007)
118000 km @ 6 l/100km

Příspěvekod Raven » 03.03.2008 12:42

snike píše:
coudy3 píše:Pokiaľ sa rýchlo rozbehnete, tak by malo blikať ESP... čiže pribrzďuje, aby auto "negumovalo!"


A není to náhodu tak, že při prokluzu spíná TCS které je součástí ESP a přiškrtí výkon motoru a ne že kola přibrzdí :?::?::?: Protáčející kolo přibrzdí EDS, které supluje uzávěrku diferenciálu, ale nejsem si jist jestli jím Cee´d s ESP disponuje. V technických údajích Cee´da se píše jen o ESP+TCS+BAS. Moje osobní zkušenosti s TCS jsou takové, že když jsem se rozjížděl na zledovatělé vozovce a přidal více plynu, kola se začala protáčet, zasáhl TCS a snížil otáčky motoru než začala kola zase zabírat. Proto je kolikrát lepší při rozjezdu do kopce TCS vypnout.


A jeste do toho zasahuje OPBH ve spolupraci s RVHP. Pokud ovsem uz pred tim nezapusobilo SSM a LVT. :-)
Raven Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 182  Témata: 1
Registrován: 11.10.2007
Bydliště: Třebíč  Czech Republic (cz)

Příspěvekod Jakub » 03.03.2008 12:44

Raven píše:A jeste do toho zasahuje OPBH ve spolupraci s RVHP. Pokud ovsem uz pred tim nezapusobilo SSM a LVT. :-)


Horší je už jenom SRPŠ :D ...... a trpaslíci
Kia SPORTAGE IV 1.6T-GDI DCTexclusive + paket winter, bronzová metalíza MYB
Uživatelský avatar
Jakub Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1650  Témata: 36
Registrován: 13.11.2007
Bydliště: Českolipsko  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1)
Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (5)

Kia Sportage IV (2017)
37604 km @ 7.1 l/100km

Příspěvekod snike » 03.03.2008 12:48

MP1 píše:Ja ja hovorím, že pribrzďuje kolesa. Ale málo, žalostne málo.
Pri vypnutom rádiu som zásah ABS počul.
EDS od Škody sa to ani zďaleka nevyrovná. Musia ešte v KII popracovať.
Ďalšou chybou systému je, že pri vypnutí ESP prídete o TCS(EDS). Stlačením ESP sa malo vypnúť ESP+ TCS, ale funkcia elek. uzávierky mala ostať aktívna. Žiaľ nieje.
Ak by ostalo aktívne EDS rozjazd do kopca bez problémov.


Jak píše Tony Cee´d jak to tak vypadá EDS bohužel nemá, takže se musíme spokojit jen s ESP a TCS. Pozor na to TCS neni totožné s EDS :!::!::!: TCS porovnává otáčky na poháněné a nepoháněné nápravě a v případě prokluzu poháněných kol ubere na výkonu motoru. EDS porovnává otáčky pravého a levého kola na poháněné nápravě a když se jedno začne protáčet, přibrzdí ho, supluje uzávěrku diferenciálu. EDS je aktivní jen do 40 km/hod a v případě přehřátí brzd jeho funkce se automaticky deaktivuje. Ve Fábii jsem měl ASR (TCS) + EDS a tlačítkem se vypínalo pouze ASR (TCS) ;-)
KIA Sportage MY25 TOP 1.6 T-GDI GPF 4x2 MHEV 7DCT 118 kW bílá Cassa (WD) 8.666 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6250  Témata: 89
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1)
10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)
10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) 1. místo (1) 2. místo (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (25)

Kia Sportage V (2025)
8666 km @ 0 l/100km

Příspěvekod Raven » 03.03.2008 13:44

jakub píše:
Raven píše:A jeste do toho zasahuje OPBH ve spolupraci s RVHP. Pokud ovsem uz pred tim nezapusobilo SSM a LVT. :-)


Horší je už jenom SRPŠ :D ...... a trpaslíci


JJ oni vlezou opravdu vsude :drool:
Pak znam jeste jednu zkratku, ale to se neodvazuji jen vyslovit !! Ty sou taky vsady
Raven Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 182  Témata: 1
Registrován: 11.10.2007
Bydliště: Třebíč  Czech Republic (cz)

Příspěvekod libra » 16.03.2008 23:20

acoLaco píše:
snike píše:To acoLaco: V něčem ti musím oponovat ;-)

"Jinak na ledu má vozidlo s ABS o 60% delší brzdnou dráhu" - Nevím kde jsi k tomuhle přišel, ale na ledu ti právě ABS brzdnou dráhu o dost zkrátí stejně tak na mokré či zasněžené silnici. Jak víš, když kola kloužou nebrzdí a jistě uznáš, že řidič není schopen stlačit a pustit pedál brzdy vícekrát za sekundu než ABS ;-) Navíc ABS drží kola na hranici záběru a smyku, to také řidič není schopen.

"Co se TCS týče, tak tento systém si myslím že je super, protože v našich podmínkách kdy padá sníh, skoro všichni jezdíme někam na hory, anebo jen do kopečka někde třeba před barákem, tak je krásně vyřešen problém diferenciálu, kdy pak v těchto případech zabírá pouze jedno kolo." - TCS je protiprokluzový systém, který při prokluzu hnacích kol ubere na výkonu motoru ;-) Problém diferenciálu o kterém píšeš řeší EDS, který přibrzdí na poháněné nápravě více se protáčející kolo ;-)


To právě je největší OMYL. ABS zkracuje POUZE na asfaltu!!!!! To že zkracuje všude tvrdí prodejci apod. Najdi si to na internetu, není to žádné tajemství. Určitě zkrátí brzdnou dráhu na suchém asfaltu, nejsem si jist zda i na mokrém, ale na sněhu či ledu ROZHODNĚ JE BRZDNÁ DRÁHA VĚTŠÍ. Jištak to zkusím najít a dát sem odkaz.... Jinak ten TCS se stará o to všechno (ubírání plynu, apod.), jestli je jeho součástí EDS mi může být jedno....

Něco jsem našel tady. http://www.kidsland.cz/poradna_detail.php?id=1773 Je toho na internetu víc a já to teď hledat nechci, v TV je Haus. Ale už tady máš to, že ABS zkrátka zkracuje jen na suchu, možná i mokru, ale na ledu a sněhu je z hlediska samotné délky brzdné dráhy prohrávající a nepomůže tomu ani ESP....

P.S.: Ještě k TCS-to co jsem napsal je teda taky pravda, alespoň takhle. Tohle jsem převzal z netu: TCS funguje ve spojení se systémem řízení motoru, aby zabránil prokluzu hnacích kol, když pneumatika začne prokluzovat. Systém funguje individuálně na předních brzdách, aby přenášel točivý moment na kolo s největším záběrem. Pokud je to možné, tak signalizuje systému řízení motoru, aby snížil točivý moment motoru tak, že ovládá elektronicky škrtící klapku.



Prepac, ale BLBOST.
Na asfalte ta zabrzdi najviac to, ked sa ti budu triet vsetky 4 kolesa o asfalt, a presne v tom ti brani ABS.

Snike, ked kola klzu, vtedy brzdia najviac. Problem je ale, ze vtedy su neovladatelne. A prave preto potrebujeme ABS, aby sa dali ovladat aj pri brzdeni...
libra Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 23  
Registrován: 13.03.2008
Bydliště: Kunova Teplica  Slovakia (sk)

Příspěvekod snike » 17.03.2008 12:33

libra píše:Prepac, ale BLBOST.
Na asfalte ta zabrzdi najviac to, ked sa ti budu triet vsetky 4 kolesa o asfalt, a presne v tom ti brani ABS.

Snike, ked kola klzu, vtedy brzdia najviac. Problem je ale, ze vtedy su neovladatelne. A prave preto potrebujeme ABS, aby sa dali ovladat aj pri brzdeni...


Pneumatiky mají své nejvyšší trakční schopnosti těsně před bodem prokluzu kol a je jedno jestli se jedná o akceleraci či deceleraci ;-)
KIA Sportage MY25 TOP 1.6 T-GDI GPF 4x2 MHEV 7DCT 118 kW bílá Cassa (WD) 8.666 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6250  Témata: 89
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1)
10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)
10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) 1. místo (1) 2. místo (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (25)

Kia Sportage V (2025)
8666 km @ 0 l/100km

Příspěvekod Raven » 17.03.2008 15:50

snike píše:
libra píše:Prepac, ale BLBOST.
Na asfalte ta zabrzdi najviac to, ked sa ti budu triet vsetky 4 kolesa o asfalt, a presne v tom ti brani ABS.

Snike, ked kola klzu, vtedy brzdia najviac. Problem je ale, ze vtedy su neovladatelne. A prave preto potrebujeme ABS, aby sa dali ovladat aj pri brzdeni...


Pneumatiky mají své nejvyšší trakční schopnosti těsně před bodem prokluzu kol a je jedno jestli se jedná o akceleraci či deceleraci ;-)


Jasne, nacelnik ma pravdu :oops:
Neco se me jeste plete, ze ten idealni prokluz ma byti kolem 15 proc.
Pri zablokovani kol na suchem asfaltu dochazi k paleni pneu, nasledne i "droleni" gumy, po ktere auticko pekne klouze.
Jedno takoveto intenzivni brzdeni me stalo predni gumy. :P
Raven Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 182  Témata: 1
Registrován: 11.10.2007
Bydliště: Třebíč  Czech Republic (cz)

Příspěvekod Návštěvník » 22.04.2008 22:29

No prosím ... konečně trochu "adrenalinová" diskuse ... a ne jen samé plácání po ramenou :-)
Celkem slušné perly ... jako, že auto s ABS na kluzkém povrchu má delší brzdnou dráhu než bez ABS ...
Dále, že auto s ABS je nebezpečnější pro chodce, protože mu při intenzivním brždění nepískají gumy ... tak takovou *** jsem už hodně dlouho nečetl ... jen tak dále pánové. :?
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Raven » 23.04.2008 07:30

Tos nemel delat!!! Tady je spousta odborniku a ti ti vysvetli jak je ABS na snehu nebezpecne :-D


petrk píše:No prosím ... konečně trochu "adrenalinová" diskuse ... a ne jen samé plácání po ramenou :-)
Celkem slušné perly ... jako, že auto s ABS na kluzkém povrchu má delší brzdnou dráhu než bez ABS ...
Dále, že auto s ABS je nebezpečnější pro chodce, protože mu při intenzivním brždění nepískají gumy ... tak takovou *** jsem už hodně dlouho nečetl ... jen tak dále pánové. :?
Raven Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 182  Témata: 1
Registrován: 11.10.2007
Bydliště: Třebíč  Czech Republic (cz)

Příspěvekod vladislav » 23.04.2008 19:02

@petrk

No pokud vyhledáváš adrenalinovou diskuzi tak zkus třeba tyhle stránky.. http://www.auto.cz/ nicky GTI a 507 jsou opravdu na úrovni....tam se nebudeš nudit...Jinak tu má každý právo na svůj názor..a hned odsuzovat některé názory jako ho...dina..no nevím.. :cool: a to poplácávání po zádech není tak špatné ..je lepší si vše v klidu vysvětlit než schovaný za monitorem každého odsuzovat.. nic ve zlém.. ;-)

@Raven...

Přijed na sraz a ukaž jaký si ty odborník... :idea: Rádi se poučíme..Potřeboval bych přeměřit tlak v gumách...Hezký den do Třebíče... :kia: :)
vladislav Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2578  Témata: 21
Registrován: 09.10.2007
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) Osobnost klubu (1)

PředchozíDalší

Zpět na Elektronika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot]