patro16 píše:nie, auto nezobrazi ziadnu informaciu
TatkaSmoula píše:Tak se take pridam do klubu skubajiciho motoru.
Ceed 2016 1,4CVVT, najeto 190tis. Za studena cca kolem 2000 otacek proste skube a skube, postupne s ohrivanim se to zmensuje a neni tak caste. A hlavne to neni pokazde, jakmile se ohreje tak da pokoj a ten den jede uz normalne. Diagnostika absolutne cista.
Muj mechanik to tyden zkousel a na nic neprisel. Tak tedy rozebral cele sani, vse vymyl perchlorem, vse vycistil a ejhle, motor nahle jede jak za mlada. Priklani se k tomu, ze se dostal nejaky bordel na vahu vzduchu a delal obcas problemy.
Muj problem zda se byti vyresen.
therion píše:Naco je dobra "adaptace"? Ona to totiz neni adaptace , ale kalibrace potenciometru , ktery ECU vysila informaci v jake poloze je plynovy pedal. A jelikoz je kazdy potenciomet z vyroby trochu jiny a podleha pri pouzivani opotrebeni je treba ECU rict jaky ma fyzicky rozsah. A v pripade jeho opotrebeni a vymeny musi byt dostupna jeho rekalibrace. Adaptacni hodnoty motoru jsou na potenciometru plynu nezavisle protoze jsou to hlavne data z uzavrene emisni smycky. Vnejsi vstupy maji kalibraci vestsinou nezavisle.
therion píše:Na to existuje jednoduchy test, kdy jakoukoli diagnostikou nastes hodnotu pedalu a pomalu ho stlacis. Pokud hodnoty kopiruji plynule stlaceni pedalu a nepreskakuji je vse ok. Nevim co mas za motor, ale spise to bude problem jak jsem psal vyse- skrtici klapka. Ono totiz pri te "kalibraci plynu" kterou tu kolegove aplikuji dojde mimochodem i ke kalibraci klapky , kterou muzes provest samostatne.
patro16 píše:- klapka je dostupna hned spredu motora diel 3510008200, na obrazku cislo 35100
- pokial mali dole cele sanie a cistili ho + vsetko okolo tak len hlupak by nevycistil aj tu klapku pokial bola spinava alebo zakarbonovana.
- samozrejme klapku je mozne vycistit - ci je vadna zisti diagnostika, idelane prezerat live data za jazdy, nezabudat ze po vycisteni treba urobit reset jej adaptacnych hodnot.
- bol si informovany co vsetko cistili na motore?
- najjednoduchsie co mozes urobit na zaciatok sam je vyjazdit to co mas v nadrzi, natankovat plnu nadrz premioveho benzinu (napr.OMV MaxxMotion Super 100plus) + prilial by som aj 60ml vif benzin a poriadne to prehnat po dialnici dlhsou jazdou vo vyssich otackach 4000<.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé