| Důležité upozornění | 
|---|
|  Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ   Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 | 
 
			



 
				
			 
			









patro16 píše:nie, auto nezobrazi ziadnu informaciu
 
			


TatkaSmoula píše:Tak se take pridam do klubu skubajiciho motoru.
Ceed 2016 1,4CVVT, najeto 190tis. Za studena cca kolem 2000 otacek proste skube a skube, postupne s ohrivanim se to zmensuje a neni tak caste. A hlavne to neni pokazde, jakmile se ohreje tak da pokoj a ten den jede uz normalne. Diagnostika absolutne cista.
Muj mechanik to tyden zkousel a na nic neprisel. Tak tedy rozebral cele sani, vse vymyl perchlorem, vse vycistil a ejhle, motor nahle jede jak za mlada. Priklani se k tomu, ze se dostal nejaky bordel na vahu vzduchu a delal obcas problemy.
Muj problem zda se byti vyresen.

 
			






therion píše:Naco je dobra "adaptace"? Ona to totiz neni adaptace , ale kalibrace potenciometru , ktery ECU vysila informaci v jake poloze je plynovy pedal. A jelikoz je kazdy potenciomet z vyroby trochu jiny a podleha pri pouzivani opotrebeni je treba ECU rict jaky ma fyzicky rozsah. A v pripade jeho opotrebeni a vymeny musi byt dostupna jeho rekalibrace. Adaptacni hodnoty motoru jsou na potenciometru plynu nezavisle protoze jsou to hlavne data z uzavrene emisni smycky. Vnejsi vstupy maji kalibraci vestsinou nezavisle.
 
			



 
			







 
			






 
			






therion píše:Na to existuje jednoduchy test, kdy jakoukoli diagnostikou nastes hodnotu pedalu a pomalu ho stlacis. Pokud hodnoty kopiruji plynule stlaceni pedalu a nepreskakuji je vse ok. Nevim co mas za motor, ale spise to bude problem jak jsem psal vyse- skrtici klapka. Ono totiz pri te "kalibraci plynu" kterou tu kolegove aplikuji dojde mimochodem i ke kalibraci klapky , kterou muzes provest samostatne.
 
  
			


 
			



 
				
			
 
			






 tusim o tom hovoril bud chvala alebo niekto z toopspeedu
 tusim o tom hovoril bud chvala alebo niekto z toopspeedu  co som kukal na diagnostike tak na venge 1,6cvvt to tak nieje... na akych modeloch to je tak?
 co som kukal na diagnostike tak na venge 1,6cvvt to tak nieje... na akych modeloch to je tak? 
 
			





 
			



















 
			






patro16 píše:- klapka je dostupna hned spredu motora diel 3510008200, na obrazku cislo 35100
- pokial mali dole cele sanie a cistili ho + vsetko okolo tak len hlupak by nevycistil aj tu klapku pokial bola spinava alebo zakarbonovana.
- samozrejme klapku je mozne vycistit - ci je vadna zisti diagnostika, idelane prezerat live data za jazdy, nezabudat ze po vycisteni treba urobit reset jej adaptacnych hodnot.
- bol si informovany co vsetko cistili na motore?
- najjednoduchsie co mozes urobit na zaciatok sam je vyjazdit to co mas v nadrzi, natankovat plnu nadrz premioveho benzinu (napr.OMV MaxxMotion Super 100plus) + prilial by som aj 60ml vif benzin a poriadne to prehnat po dialnici dlhsou jazdou vo vyssich otackach 4000<.
 
			


Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé