Benzín nebo nafta - zapeklité (pro mě)

Sekce pro specifické dotazy k vozu cee'd SW.

Re: Benzín nebo nafta - zapeklité (pro mě)

Příspěvekod czervv » 15.01.2023 20:53

lopo1 píše:Lenze mokre spojky v DSG toto zvladaju lepsie ako suche v DCT


Ja mam prave taky suche spojky DQ200.
czervv Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 12  Témata: 1
Registrován: 04.01.2023
Bydliště: Kobylnice  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Benzín nebo nafta - zapeklité (pro mě)

Příspěvekod Jagi » 15.01.2023 22:04

lopo1 píše:Osozu ale zadanie ma Zadani: automat, turbo, kombi, co nejvíc,,na kouli".
Cize nepredpokladam ze chce tahat 200kg vozik

Jedoducho za tych 2.5 roka a 75tis km mozem povedat ze dct nie je vhodna na caste tahanie vozika


Popravdě jsem to dlouho rozmyslel.
Budu tahat velký vozik, který má sice sám 270kg a uvede jednu tunu (1300kg max. V tp), ale v zásadě nikdy nepřekročím 500kg nákladu a 800kg to prostě musí uvést.
Na dct je záruka 7let a 150tis a to včetně spojek. To mě presvedcilo. Auto planuju mit 3-5let. V nájezdu 120 půjde z domu. Vozik bude takto těžký jen třeba 2x do roka. To uveze.

Znám z vlastní zkušenosti, že dobrého auta se jen tak někdo nezbavuje a to ani když prostě koupi na IČO nove. Když je dobre, tak putuje někomu známému atd. Ale i v minulém zaměstnání jsem viděl jak vypadá octavia z fleetu po roce. Proste nejrychlejší auto je vždy to služební a o nějakém zajizdeni nemůže být řeč. No a pak to začíná...

Já chtěl tu Octavii 3g s dvoulitrem a mokrým dsg, ale prostě tam když vezmu v potaz možnou opravu dsg, vstriku, dpf... To jsou částka, že nějakých 80tis je vlastně sranda. Uvidíme.

Pokud podnikani pojede jako v minulém roce, tak chci tento rok pořídit ještě sorento s 2.2. To by mohl být tahounem.
Jagi Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 16  Témata: 1
Registrován: 14.01.2023
Bydliště: Uherské Hradiště  Czech Republic (cz)

Re: Benzín nebo nafta - zapeklité (pro mě)

Příspěvekod Jagi » 15.01.2023 22:06

Ještě řeknu, že prostě suché spojky jsou na tahani slabé, ale... mrkněte se v kempu kolik lidí tahá za vw group s 1.6tdi s dsg (taky suché spojky) karavany a taky dojedou. A to jsou pak auta co lidi koupí z rajchu s pocitem zanovniho autíčka, ale už nevidí, že ten postarší pan za tím tahal 1,5t dethleffs :D
Jagi Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 16  Témata: 1
Registrován: 14.01.2023
Bydliště: Uherské Hradiště  Czech Republic (cz)

Re: Benzín nebo nafta - zapeklité (pro mě)

Příspěvekod Jagi » 15.01.2023 22:17

czervv píše:Treba takovy motor 2.0 Tdi by mel zvladnout 350-500 tis.km,samozrejme veci kolem se musi po case menit. U te Kie je otazka co to udela po 120tis. Km.Nekdo prave auto chvali,ale i nekteri mechanici tvrdi,ze holt ta cena nove levne Kie se musi nekde na kvalite projevit,coz me trochu znervoznuje - viz problem s katalyzatorem u Ceed II.

Ale nerikam,ze to tak musi byt - spousta uzivatelu Kie jsou naprosto spokojeni.I my jsme byli po testovaci jizde v Kie Ceed spokojeni.


Pokud chceš auto na delší dobu (i pozaruce) kup fakt dustera. Můžeš mít za ty peníze novku v nafte, nebo s litrovým lpg bez přímého vstriku. Cena servisu oproti kii bude srandovní a zebzkusenosti musím říct, že kdybych se nechtěl vozit alespon trochu ,,jako pan podnikatel" a řešil bych opravdový pomer cena/vykon, tak to nemá konkurenci. To auto dospělo a není to jako pred lety ten kostitras. Mě ale zajímal kufr, který je menší a lpg ani nafta není s automatem. Takže to bylo mimo.
Ale tonje za predpokladu, že řešíš dost finance.

Popravdě jsem teď koupil první nové auto a kdy jindy by to mělo mít ku*vitka, než když to je nově? A proste ojetina zánovní už má každá dpf, gpf, choulostivé vstriky, turba, atd.

Když se spálím, jsem srozumeny, že mě to bude stát nějaké peníze, ale auto prostě třeba během roku prodám a pak už budu vědět zda vyplatí jít do nového nebo ne. Já vždy jezdil jen ojetinama a nebo služebním.
Jagi Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 16  Témata: 1
Registrován: 14.01.2023
Bydliště: Uherské Hradiště  Czech Republic (cz)

Re: Benzín nebo nafta - zapeklité (pro mě)

Příspěvekod czervv » 15.01.2023 23:06

Jagi píše:
lopo1 píše:Osozu ale zadanie ma Zadani: automat, turbo, kombi, co nejvíc,,na kouli".
Cize nepredpokladam ze chce tahat 200kg vozik

Jedoducho za tych 2.5 roka a 75tis km mozem povedat ze dct nie je vhodna na caste tahanie vozika


Popravdě jsem to dlouho rozmyslel.
Budu tahat velký vozik, který má sice sám 270kg a uvede jednu tunu (1300kg max. V tp), ale v zásadě nikdy nepřekročím 500kg nákladu a 800kg to prostě musí uvést.
Na dct je záruka 7let a 150tis a to včetně spojek. To mě presvedcilo. Auto planuju mit 3-5let. V nájezdu 120 půjde z domu. Vozik bude takto těžký jen třeba 2x do roka. To uveze.

Znám z vlastní zkušenosti, že dobrého auta se jen tak někdo nezbavuje a to ani když prostě koupi na IČO nove. Když je dobre, tak putuje někomu známému atd. Ale i v minulém zaměstnání jsem viděl jak vypadá octavia z fleetu po roce. Proste nejrychlejší auto je vždy to služební a o nějakém zajizdeni nemůže být řeč. No a pak to začíná...

Já chtěl tu Octavii 3g s dvoulitrem a mokrým dsg, ale prostě tam když vezmu v potaz možnou opravu dsg, vstriku, dpf... To jsou částka, že nějakých 80tis je vlastně sranda. Uvidíme.

Pokud podnikani pojede jako v minulém roce, tak chci tento rok pořídit ještě sorento s 2.2. To by mohl být tahounem.


Ano, vyber ojeteho auta je takova sazka do loterie - prave ke snizeni rizika je mozne vyuzit sluzeb nekoho kdo ten stav overi predtim nez to clovek koupi,ale samozrejme to neco stoji. Ale ano, muze se stat,ze ne vsechno jde overit.

Takze tezko rict,tu Kii se mne prave po peti letech nechce prodavat.

Ale diky za zajimavou diskuzi :)
czervv Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 12  Témata: 1
Registrován: 04.01.2023
Bydliště: Kobylnice  Czech Republic (cz)

Re: Benzín nebo nafta - zapeklité (pro mě)

Příspěvekod Jagi » 16.01.2023 01:30

Právě zkontrolovat základní věci jako zda už nebere olej v poměru 1:1 k palivu, nebo zda nebere vodu, nebo co říká diagnostika .. takový ten základ je v pohodě. Včetně stavu udrzbovych věci jako brzdy, oleje, rozvody. Ale ty opravdové špeky moc zkontrolovat nejdou.. třeba stav spojek spojky nejde poznat, že prostě za 2tis km bude na výměnu. Nebo třeba ty načate vstriky. Jde poznat až to bude hulit a to už je stav na výměnu, takže prostě rychlou matematikou jde zjistit, že pokud někdo to auto z firmy nebo po někom z rodiny nechtěl, tak je dost oravdeppdobne, že tam něco už bude v začátcích se projevovat a radši to prodat, než řešit až se to opravdu projeví. Bohužel ty opravy dnes už nejsou jako u starších aut v řádu tisíců, ale desetitisíců za každou věc. Když tk člověk hodí ke garazistovi, tak to mnohdy vyjde i dráž než v autorizaku, protože často mechanici hned vymění turbo, ale už neřeší proč to turbo umřelo, takže pak brzy odejde i to vyměněné. Za mě je třeba jít prostě buď do nového a nebo pak do staršího auta, kde cena klesla natolik, aby se vyplatilo do toho začít sypat. To jsou auta alespoň 5-10let stara. Kdybych měl dostatek peněz, tak zase koupím Japonce (manželka má jazze) a ten za 10 let nic krom oleje nechtěl. Auto má najeto přes 320tis na původní rozvody včetně pumpy. Vše je původní... ale cena nove Hondy.
Jagi Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 16  Témata: 1
Registrován: 14.01.2023
Bydliště: Uherské Hradiště  Czech Republic (cz)

Předchozí

Zpět na ceed SW

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]