therion píše:No tak doufejme ze to nejsou vyhozene prachy a zacne chodit v plnem rozsahu.
Tak tu mám novinky ze světa mého auta.. Napadlo mě, že jak jsem resetoval ty adaptační hodnoty a auto jelo nad 3500 otáček skvělé, tak bych mohl zkusit resetovat je znovu, ale tentokrát i s klapkou.. Tak jsem to udělal... Taky jsem kontroloval kabeláž lambd a konektory, které jsem prostříkl kontakt sprejem.. chvilku počkal, párkrát je zastrčil a vystrčil.. A šel nahrávat.
Tentokrát jsem zkusil skrz Infocar appku, jen abych zkontroloval ty lambdy skrz jiný program.. Takže záznam z jízdy je vidět zde
https://icedrive.net/s/2hDBD6BQ4Sb5D9Ra21guQ9BQg5ZY .. Volnoběh hned po jízdě je zde
https://icedrive.net/s/zVvYjFfgGQ28WhtZg8N5u8hyYASDJel jsem natankovat Effectu 95 k Benzině, ale stojan nešel, zkouším druhý, nešel.. zjišťuji, že mají dočasně na 30m zavřeno, tak se jedu ještě projet.. Za 20m se vracím k Benzině, jdu tankovat.. Zjišťuji, že jak jsem předtím vysvětloval projíždějícímiu, že mají zavřeno, tak jsem zapomněl zašroubovat víčko nádrže a zavřít ho.. *** no.. Natankuji, sednu do auta.. A jen kvůli tomu víčku mě napadlo, jestli to nemohlo udělat nějakou neplechu, tak načítám chyby v diagnostice..
A ejhle, po dlouhé době se chyba objevila..
P0130 - Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - circuit malfunctionNapadlo mě, že to bude jen tím, že jsem odpojil - pól baterie a konektor lambdy, tak chybu mažu, startuju a jedu projet, jestli se chyba znovu objeví..
No.. po asi 20m dojedu k řece, že si dám cigáro a vydechnu.. Zastavím, nechávám to na volnoběh a zapaluji si a chystám se znovu načíst chyby.. Najednou se auto trochu rozvibrovalo , z výfuku černý kouř.. Zhasnu motor a načítám chyby v diagnostice.. Chyba s lambdou už tam není, ale je tam
P2188 - System too rich at idle (bank 1)Zkontroluju kabely, konektory lambd, koukám a nic v nepořádku nevidím..
Tak jedu opatrně domů (asi 4km).. Auto jede hrozně a žere jak prase, skáče to mezi 6 - 40l/100km..
Tou cestou jsem nahrával lambdy.. a jaksi.. nefungují
https://icedrive.net/s/VaWNV496TTFu9bb17gTT59jvBzAQNo.. jak jsem dorazil domů, načetl jsem zase chyby.. Je tam ta P2188 a přidala se ještě logicky
P2192 - System too rich at higher load (bank 1)Nic jiného.. Takže tak no..

Zajímalo by mě, co se stalo, jestli fakt tedy první lambda byla už před smrtí a jen to už konečně vzdala.. Nebo jsem to způsobil já? Třeba tím kontakt sprejem? :'D Trochu mě zamrazilo, nerad dávám katalyzátoru nafrak zbytečně.. Ale snad by měl ten kousek s vysokou spotřebou vydržet.. ne? Bože, bože.. Doufám tedy, že je to fakt vadná první sonda, protože zítra mi DPD doručí novou a k večeru jí nechám vyměnit..
Nebo je chyba jinde? Fakt mi z toho auta asi jebne
Edit > Ještě mě napadlo, že bych mohl zkontrolovat pojistky, podle všeho existuje jakási Oxygen sensor heater fuse