Motor za studena zhasíná při jízdě.

Sekce pro specifické dotazy k vozu cee'd SW.

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Beda » 19.07.2022 21:42

Doraz na 25. kia sraz a muzu tam dovezt diagnostiku :) muzeme se ucit spolecne, co vse to umi, taky jsem mechanik laik :twisted:
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8797  Témata: 333
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1)
9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
26. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (3)

Kia Stinger (2017)
86000 km @ 10.2 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 20.07.2022 03:08

therion píše:No tak doufejme ze to nejsou vyhozene prachy a zacne chodit v plnem rozsahu.


Tak tu mám novinky ze světa mého auta.. Napadlo mě, že jak jsem resetoval ty adaptační hodnoty a auto jelo nad 3500 otáček skvělé, tak bych mohl zkusit resetovat je znovu, ale tentokrát i s klapkou.. Tak jsem to udělal... Taky jsem kontroloval kabeláž lambd a konektory, které jsem prostříkl kontakt sprejem.. chvilku počkal, párkrát je zastrčil a vystrčil.. A šel nahrávat.

Tentokrát jsem zkusil skrz Infocar appku, jen abych zkontroloval ty lambdy skrz jiný program.. Takže záznam z jízdy je vidět zde https://icedrive.net/s/2hDBD6BQ4Sb5D9Ra21guQ9BQg5ZY .. Volnoběh hned po jízdě je zde https://icedrive.net/s/zVvYjFfgGQ28WhtZg8N5u8hyYASD

Jel jsem natankovat Effectu 95 k Benzině, ale stojan nešel, zkouším druhý, nešel.. zjišťuji, že mají dočasně na 30m zavřeno, tak se jedu ještě projet.. Za 20m se vracím k Benzině, jdu tankovat.. Zjišťuji, že jak jsem předtím vysvětloval projíždějícímiu, že mají zavřeno, tak jsem zapomněl zašroubovat víčko nádrže a zavřít ho.. *** no.. Natankuji, sednu do auta.. A jen kvůli tomu víčku mě napadlo, jestli to nemohlo udělat nějakou neplechu, tak načítám chyby v diagnostice..

A ejhle, po dlouhé době se chyba objevila..
P0130 - Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - circuit malfunction
Napadlo mě, že to bude jen tím, že jsem odpojil - pól baterie a konektor lambdy, tak chybu mažu, startuju a jedu projet, jestli se chyba znovu objeví..

No.. po asi 20m dojedu k řece, že si dám cigáro a vydechnu.. Zastavím, nechávám to na volnoběh a zapaluji si a chystám se znovu načíst chyby.. Najednou se auto trochu rozvibrovalo , z výfuku černý kouř.. Zhasnu motor a načítám chyby v diagnostice.. Chyba s lambdou už tam není, ale je tam
P2188 - System too rich at idle (bank 1)
Zkontroluju kabely, konektory lambd, koukám a nic v nepořádku nevidím..

Tak jedu opatrně domů (asi 4km).. Auto jede hrozně a žere jak prase, skáče to mezi 6 - 40l/100km..

Tou cestou jsem nahrával lambdy.. a jaksi.. nefungují https://icedrive.net/s/VaWNV496TTFu9bb17gTT59jvBzAQ

No.. jak jsem dorazil domů, načetl jsem zase chyby.. Je tam ta P2188 a přidala se ještě logicky
P2192 - System too rich at higher load (bank 1)

Nic jiného.. Takže tak no.. :) Zajímalo by mě, co se stalo, jestli fakt tedy první lambda byla už před smrtí a jen to už konečně vzdala.. Nebo jsem to způsobil já? Třeba tím kontakt sprejem? :'D Trochu mě zamrazilo, nerad dávám katalyzátoru nafrak zbytečně.. Ale snad by měl ten kousek s vysokou spotřebou vydržet.. ne? Bože, bože.. Doufám tedy, že je to fakt vadná první sonda, protože zítra mi DPD doručí novou a k večeru jí nechám vyměnit..

Nebo je chyba jinde? Fakt mi z toho auta asi jebne :D

Edit > Ještě mě napadlo, že bych mohl zkontrolovat pojistky, podle všeho existuje jakási Oxygen sensor heater fuse
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 20.07.2022 07:42

A cim presne jsi to prostrikal? Ono to obecne neni dobry napad neb hodne spreju vytvori svody a likviduje tesneni v konektorech. S tim opatrne.
Nemohl jsi tam ten konektor narvat obracene? Ma sice klic , ale....

Vymena rozvodu autorizaku vyjde na cca 12 tis (nechal jsem je delat ofiko jeste v zaruce abych to mel v servisce)

No sestelovani vent vule je opravdu drahe a je to asi jedna z mala nevyhod tohodle jinak dobreho motoru. Nicmene my se bavime jen o kontrole , coz urcite takova raketa nebude : )

System too rich je hlaseni o prilis bohate smesi , ale nejak to nekoresponduje s hodnotama v radech mV coz naopak znamena hromadu kysliku ve vyfuku. Co ukazuje torque?

Sviti ti na palubce kontrolka MIL?

Pokud nema ecu hodnoty z lambd, tak jede podle tabulek s obohacenou smesi coz sice neni pro katalyzator buhvi jak prinosne , ale nenapacha to tolik skody jako jizdy s nezapaly.

Oxygen sensor heater fuse je okruh vyhrivani lambdy, a nulovani hodnot je jen reset adaptacnich hodnot aby system nejel ze staryma hodnotama a necekalo se na vysledek vymeny.
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1606  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 20.07.2022 12:40

Použil jsem https://www.alza.cz/auto/sheron-kontakt ... 755994.htm ale jen trošku, nechal 10 vteřin působit a přebytek vyklepal do ubrousku a otřel.. Konektory určitě nejsou obráceně.. Navíc více než hodinu to jelo v pořádku..

Kontrolka MIL nesvítila ani při té chybě s lambdou a ani teď, když to píše příliš bohatou směs..

Když tedy odpojím první lambdu, tak pojede podle tabulek? Měl bych jí tedy odpojit? Minimálně aspoň na tu cestu k mechaniku? Protože teď hodnoty má a jsou nízké (viz to video).

Ještě jsem zapomněl, že STFT to ukazuje +25 až +30%

Pojedu teď Peugeotem vyzvednout tu lambdu a kouknu ještě jednou na ty konektory a na tu pojistku..
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 20.07.2022 13:21

Pokud STFT ukazuje +30% tak obahacuje smes do maxima co ma povolene. Coz bude nasledek toho ze labda "hlasi" prehrsel kysliku ve vyfuku. Takze chybu P2188 system urcil na zaklade delky vstriku nikoli na zaklade hodnot z lambdy.

Ale proc nesviti pri tak velke korekci mil je mi zahadou. Je ta kontrolka vubec funkcni? Tohle smrdi podvodem.)

Ty manipulace s konktorem jsi delal pri vypnutem zapalovani doufam. A cistils oba konektory nebo jen tu vrchni? Lambdy nevypojuj.
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1606  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 20.07.2022 14:09

Byl jsem teď v autě, kontroloval jsem kabely a vše sedí pevně, zacvaklé a správně.. Prasklou pojistku jsem nenašel..
Nastartoval jsem a nahrál hodnoty ze všech tří aplikací v jednom videu.. + následně nakonci načetl chyby.. Je to volnoběh zastudena.
STFT to ukazovalo tentokrát -30% a LTFT +25% .. první lambda se držela spíš jen nad 0.6V.. viz. video https://icedrive.net/s/bCCtzN9hxFahz5v7Yj2NV7P54Z38

Čistil jsem konektory obou lambd, i VVT ventilu.. :oops: A ano, vypnuté zapalování a odpojený záporný pól baterie..

Kontrolka MIL by funkční být měla.. Svítila a blikala třeba, když odešly zapalovací cívky a ŘJ hlásila misfire.. Ale taky mi to přijde divné, měla by svítit kontrolka..

Mám takový pocit, že ono přepsání ŘJ nebylo u dealera, ale byl to normální "chip-tuning" a třeba vypli hlášení nějakých chyb? Je to možné?

Můžu s tím autem dojet k tomu mechaniku a nechat vyměnit tu lambdu?

Edit -> Viděl jsem nějaké videa, kde mají tyto chyby a kontrolka MIL jim taky nesvítí, ale některým ano.. tak nevím..

Co jsem googloval a hledal, tak chyba může být na více místech..
- Vadná první lambda
- Leak na vstřiku
- Palivové čerpadlo
- Vadný MAP, popř. díra ve svodech..

Nevím no, upřímně mi přijde, že se tohle nestalo kvůli pár kapkám kontakt spreje na lambdách.. Spíš se něco rozhodlo říct "adie".. Nebo máš jiný názor?
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 20.07.2022 17:42

Za studena ty hodnoty nic moc nevypovidaji , je treba dycky pockat az se zahreje kat +350°a vic aby prvni labda zacla oscilovat. To ze z obou jde nemenny signal je proste zavada.
Pri tak velkych korekcich a nefunkcnich lambdach uz by mil mel svitit na cele kolo to je fakt divne.
Jak daleko to mas do servisu?
Leak by se nejspise projevoval uz od volnobehu nebo kolisavym volnobehem.
Pokud by cerpadlo nedavalo tlak tak by to nejspise haprovalo uz za studena.
Vadny map by to mohl byt , ale ten je novy to jsme vyloucili.
Diru ve svodech jsme resili (prisavani kysliku) a nic jsi nenasel ne?
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1606  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 20.07.2022 21:07

Do servisu to jsou cca 3-4km
Svody jsou prý ok, .. V 18:30 mám přijet vyměnit tu lambdu.. Tak uvidím, jestli to pomůže.. Bylo by fajn, kdyby ano..

Každopádně jeden chiptuning mi psal, že cena kontroly sw řj a případně přehrání sw na originál je za 8690,- .. A druhý chiptuning mi psal kontrolu za 1500,- a přepsání za 3000,- .. Hrozný ceny.. Z autorizáku mi cenu nenapsal, ale čekám, že při jejich politice by to bylo tak za 15 :D


Edit -> Tak jsem zpět.. Lambda nechtěla vůbec ven, pral se s tím dlouho, ale nakonec šla.. Očividně ještě původní originál, který tam prý nějaké prase narvalo až přes závity.. Novou se mu tam nepodařilo dát, nechtěl jí ničit a závitník neměl.. Takže tam vracel tu starou.. Prý je to tam udělané tak, že se vyndává a mení celá vložka se závitem, což vyjde dost draho.. Nebo to tam na hulváta narveš a přiškvaříš..

No, ale po sundání toho krycího chladícího plechu vykouklo bezva překvapení :lol: Takový krásně očouzený plech
Obrázek
A hned další nádhera, jen se podívejte
Obrázek
No, jinak lambda vypadá takto
ObrázekObrázekObrázekObrázek
Takže halo, parádně prasklé svody.. Kdo by to byl čekal, měl jsem za to, že jsou zkontrolované a v pořádku.. A nevypadají, že by to naprasklo včera.. Navíc ten plech dlouho nikdo nesundával.

Jsem s ním domluvený, že v sobotu večer nebo v neděli ráno si pro auto přijede.. svody i s katem si vyndá, díru svaří.. a pročistí trochu kat.. a pokusí se tam dát tu novou lambdu.. Říkal ale, že se mu už stalo, že tyhle levnější nekomunikovaly s druhou sondou a že jsem možná vyhodil peníze oknem.. Prý jsem měl koupit NGK.. akorát stojí okolo 3.5k .. Ale tak uvidíme, jestli půjde nebo ne..

Jinak prý tyhle motory už dělal a podle zvuku startu a chodu mu zněl dobře..

No takže tak.. Možná.. a snad.. je tohle příčina všeho, co jsem tu řešil.. Uvidíme v neděli večer, popř. v pondělí, až si pro auto pojedu.
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod elkan » 20.07.2022 21:35

Jestli jsou svody z litiny, bude se to po svaření hodně kroutit, jestli to dokáže, tak je fakt profík. Mě vařili svody na Renaultu, byla to specializovaná firma, taky prasklinka, a prohnulo se to snad o 5mm, vůbec se to nedalo namontovat zpět. Nakonec jsem kupoval nový. Tak jsem zvědav, jak dopadneš.
KIA CEED SW GT-line 1,5 t-gdi, paket seat
Uživatelský avatar
elkan Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 457  Témata: 5
Registrován: 15.10.2015
Bydliště: Západní Čechy  Czech Republic (cz)

Kia Ceed SW III (2022)
38000 km @ 6.4 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 20.07.2022 21:42

Sváření já vůbec nerozumím, takže netuším.. Ale dám vědět..

Každopádně jen svody se koupit nedají? To se kupuje jako celek s katem? :o Hrozný ty ceny.. min 9 tisíc a některé stojí i 20.. :O
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 21.07.2022 07:10

No vzdyt praskle svody jsme resili hned na prvni strance : ))
Podezrely uz je fakt, ze nekdo tu lambdu tahal ven a pak ji daval zpet. Proc sakra? Je ten katalyzator vubec original?
Lambda nema komunikaci , je to ciste analogova zalezitost. Kazda se vycita zvlast. Navic pokud je takto obalena karbonem bylo by zahodno ji pred navratem promerit a to se v domacich podminkach moc neda.
Zkus ho ukecat at zkontroluje ventilove vule.
Katalyzator podle toho co jsi postnul z diagnostiky vypada, ze neni uplne odrovnany a jeste by mohl poslouzit.
Svarovani je dost loterie jak uz zminil kolega nade mnou , mozna by vrakac poskytl lepsi reseni.

Jinak v autorizaku stoji vymena katu + lambdy cca 72 tisic . Jen samotny kat stoji 52 litru.
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1606  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 21.07.2022 10:56

Řešíme.. Ale přiznám se, že jsem jelito a já si třeba myslel, že svody jsou především ty trubky pod autem, nenapadlo by mě samotného se podívat pod ten kryt :lol: No jo, člověk se furt něco učí.. Ale děkuji za trpělivost se mnou a pochopení.. Jen mi je záhadou, že tohle nenašel ten můj mechanik, nemyslím si, že by tam ta prasklina byla teď nová.. Ale jak jsem psal, ten kryt nikdo dlouho nesundával.. Katalyzátor original zřejmě je, alespoň to říkal, .. i ta lambda prý vypadá na původní.. Takže to takhle musel zprasit někdo při výrobě nebo někdy v brzkých časech auta.. :? V původních serviskách nic o katalyzátoru a lambdách není.. Jsou tam většinou jen základní věci jako olej, filtry, loupající se klika u spolujezdce (2x měněná a stejně je jako jediná oloupaná). Ono celkově ta kvalita některých věcí je divná.. Třeba se mi horkem zkroutil a odlepil ten molitan před předním sklem, to, co řešila už spousta majitelů.. Přilepit to jde těžko a stejně to v létě zase vyjede.. A co jsem koukal, tak řešení výrobce je výměna palubovky za cca 30.000,- (cena před X lety). Takže já to neřeším, i když to vizuelně vypadá hrozně..

Mřížka katalyzátoru vizuálně, alespoň přes tu díru po lambdě vypadala v pořádku, byl sice zanesený, ale říkal, že vypadá, že by mohl ještě dobře sloužit.. Prý ho ale trochu pročistí..

Alespoň na kontrolu těch vůlí se zeptat můžu.. Jen už mi popravdě tak trochu docházejí finance.. A jsem vůbec rád, že si na mě našel čas a je ochotný to o víkendu opravit :| Byl bych hrozně rád, kdyby se to už vyřešilo, aspoň na nějaký delší čas (třeba rok), ať mám aspoň možnost našetřit :D

Na ten vrakáč jsem myslel, jenže tam je to taky trochu loterie.. Jaký kus najdu, jak dlouho by vydržel.. A na nový jaksi zatím nemám.. No, není to levná záležitost.. a ty ceny v autorizáku co píšeš.. to musí být už vtip ne? Vždyť to je skoro cena, kterou jsem dal za celé to auto :lol:
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 21.07.2022 11:41

Svodum se rika svody neb svadeji plyny z jednotlivych valcu do katu: ) A protoze je to tepelne a mechanicky velmi namahane misto a tak se obcas stane, ze prasknou a pri pulzaci natahnou okolni vzduch a zacnou tim padem kecat lambdy.
Nicmene ze za tepla auto netahne bude problem v necem jinem nez jen ve svodech. Ty vetsinou maji za nasledek obohaceni smesi a korekci do + coz neni tvuj pripad. Proto by nebylo od veci na ty vule mrknout, kdyz uz v tom bude vlezeny.
Svicky budou rovnez zahnojene karbonem.

U toho svarovani opatrne , musi se to s predehrevem a potom kontrolovane dochladit a neni od veci na frezce srovnat dosedaci plochu k hlave nebot se varenim muze lehce zkroutit a potom to rado prdne znovu , ale klidne o kus dal. Musi se to udelat poradne. Proto ten vrakac... : )
Naposledy upravil therion dne 21.07.2022 12:05, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1606  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Beda » 21.07.2022 11:55

Odkud jsi to auto kupoval? Nebylo mezi nejlevnejsimi v nabidce? Nekdo kdo je soudnej a vi o skrytych vada a zamerne je neuvede do kupni smlouvy a ani neinformuje plne o servisnich akcich, co vuz podstoupil, da samozrejme lakavou cenu do nabidky, aby se toho rychle zbavil a nemusel uz do toho nic investovat.

Offtopic :
Ted na mne muzou nabehnout zajemci o moje GT, proc ho prodavam tak levne :D jenze tam jsou jine duvody, ktere jsem se snazil popsat v mem inzeretnim prispevku ;) a kdyz jsem vcera koukal do motoroveho prostoru Sorenta :huh: , ktere stoji hned za nim. Tak budu rad, kdyz ceed co nejrychleji zmizi, nez se mu tam zabidli nejake zviratko :o a zpusobi mnohem vetsi skodu, nez co prodelam na tom, ze ho prodavam o par desitek tisic levneji, nez bych mohl.
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8797  Témata: 333
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1)
9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
26. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (3)

Kia Stinger (2017)
86000 km @ 10.2 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 21.07.2022 12:28

therion píše:Svodum se rika svody neb svadeji plyny z jednotlivych valcu do katu: )

Vidíš, to mě mohlo trknout.. Tak uvidím no, půjdu prohledat net s vrakama jestli něco najdu.. ať mám případně zálohu, kdyby se mu to nepovedlo. Třeba byla už před odchodem i ta lambda? Já už nevím, vím jen, že to stojí všechno nehezký peníze :x A občas mám chuť to prodat a kouknout se po něčem jiném.. Jenže za peníze co bych z toho měl bych nic stejně dobrého asi nenašel.. a k tomu ještě klasické výdaje do ojetiny ze startu.. Nejlepší by bylo, aby se tohle vyřešilo a zůstalo dalších pár let v pohodě :D

Beda píše:Odkud jsi to auto kupoval? Nebylo mezi nejlevnejsimi v nabidce? Nekdo kdo je soudnej a vi o skrytych vada a zamerne je neuvede do kupni smlouvy a ani neinformuje plne o servisnich akcich, co vuz podstoupil, da samozrejme lakavou cenu do nabidky, aby se toho rychle zbavil a nemusel uz do toho nic investovat.

Obrázek
Budou to určitě už 3 roky co auto mám, víceméně do konce minulého roku bylo v pořádku.. Pak začaly ty cívky, senzory kliky a knock.. a došlo to až do tohodle stavu..
Kupováno to bylo v Auto ESA, za hotovost.. Dal jsem si tu práci a kontaktoval jsem původní dva majitele.. První byl chlap, co auto koupil pro manželku.. servisoval v autorizáku, faktury a papíry mám v autě.. Nic závažného se tam nestalo a auto prodal, když skončila záruka a kupoval nové. Druhá byla holčina, co si auto koupila a vlastnila ho jeden rok.. Udělala jen olej, filtry, nic jiného.. A s autem za ten rok prý jela 1400km směr Itálie.. po roce ho prodala, protože se jí objevila dobrá nabídka koupit úplně nové Clio. Byl prý nestabilní volnoběh, po kontrole všeho se dělali nové rozvody. Samozřejmě mohli něco zamlčet, lže se neustále.. Ale auto jsem nechával kontrolovat při výběru i po něm a vše vypadalo v pohodě.. Samozřejmě neberu ohledy na kosmetické věci, jako škrábance, ta odlepená palubka, oloupaná klika.. Cenově v té době to vycházelo jako takový trochu vyšší střed.. Větší nájezd a nižší výbava se prodávala okolo 70-80 tisíc.. podobná nebo stejná výbava s podobným nájezdem měla rozsah od 100-120 tisíc, alespoň co si pamatuji, když jsem vyhledával.

Poslední STK prošlo v pohodě, ale nějaké problémy tam vypsané jsou
Obrázek
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

PředchozíDalší

Zpět na ceed SW

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé