namontovane ...
prvotny dojem - je to citit ...
po par dnoch dam vediet svoje dojmy ...
Motorsport píše:První případ je třeba při startu a při běhu na volnoběh.
Druhý případ, pokud jsem dosáhl požadovanou rychlost a tu již jen udržuji.
Třetí případ, pokud brzdím motorem.
Stačí? Nebo mám vymýšlet další
Motorsport píše:
A co vznětové motory? Je hezké, že v poslední větě se píše o zážehových motorech![]()
Pokud by byl zájem vysvětlím, kromě toho kdy skutečně nepotřebuji zvýšení výkon, tak i rozdíl mezi zážehovým a vznětovým motoremDoufám, že na toto ještě mé omezené znalosti s tohoto oboru stačí.....
No člověk se díví na jaké odborníky v tomto oboru narazí.....
Fildik64 píše:Motorsport píše:
A co vznětové motory? Je hezké, že v poslední větě se píše o zážehových motorech![]()
Pokud by byl zájem vysvětlím, kromě toho kdy skutečně nepotřebuji zvýšení výkon, tak i rozdíl mezi zážehovým a vznětovým motoremDoufám, že na toto ještě mé omezené znalosti s tohoto oboru stačí.....
No člověk se díví na jaké odborníky v tomto oboru narazí.....
Díky za upozornění - chybička se vloudila a už je opravena. Je pozoruhodné, že na začátku textu se píše o vznětových motorech, celé stránky se věnují vznětovým motorům (díky za nabídku, chápu rozdíl), a Tebe rozhází zaměnění jednoho slova. Nikdo jiný nás na to zatím neupozornil, takže buďto to nikdo nečte, protože chápe, o čem to je, nebo to nikoho nezajímá, nebo jsou čtenáři hodně tolerantní.
Eventuelně se můžeme domluvit na nějaké besídce, na které mě můžeš přiučit novým znalostem z oblasti vstřikovacích systémů, já bych Ti zase naopak mohl dát pár lekcí z Tvého rodného jazyka, odborníku ;)
Motorsport píše:Fildik64 píše:Motorsport píše:
A co vznětové motory? Je hezké, že v poslední větě se píše o zážehových motorech![]()
Pokud by byl zájem vysvětlím, kromě toho kdy skutečně nepotřebuji zvýšení výkon, tak i rozdíl mezi zážehovým a vznětovým motoremDoufám, že na toto ještě mé omezené znalosti s tohoto oboru stačí.....
No člověk se díví na jaké odborníky v tomto oboru narazí.....
Díky za upozornění - chybička se vloudila a už je opravena. Je pozoruhodné, že na začátku textu se píše o vznětových motorech, celé stránky se věnují vznětovým motorům (díky za nabídku, chápu rozdíl), a Tebe rozhází zaměnění jednoho slova. Nikdo jiný nás na to zatím neupozornil, takže buďto to nikdo nečte, protože chápe, o čem to je, nebo to nikoho nezajímá, nebo jsou čtenáři hodně tolerantní.
Eventuelně se můžeme domluvit na nějaké besídce, na které mě můžeš přiučit novým znalostem z oblasti vstřikovacích systémů, já bych Ti zase naopak mohl dát pár lekcí z Tvého rodného jazyka, odborníku ;)
Já jsem jen technik a vývojář, tzn. co se týká ČJ děkuji za nabídku, ale mne jde zejména o technická fakta. Pokud dojde k záměně vznětový a zážehový je to pro mne v technickém popisu hrubá chyba..... Ale to je jen můj osobní názor, zřejmě profesní deformace. Ostatní čtenáři zřejmě pochválí perfektní sloh, bez gramatických chyb, byť s technickými nepřesnostmi....
Pokud Racingbox pracuje tak jak píšeš, tak proč Beda rano s Racingboxem nenastartoval a potom ano???? To mě velmi zarazilo a proto jsem napsal to, co jsem napsal. Pochopitelně vím jak to má pracovat (přečíst to přeci není problém), ale bohužel po přečtení zkušenosti Bedi, jsem se znejistěl, zda toto zařízení jen neposouvá info o tlaku a to vždy. Napsal jsem to a čekal jsem na reakci - vysvětlení, musím říci, že to trvalo.... Nicméně když se vrátím k Bedovi, tak proč nenastartoval studený motor, když to nic nemění při startu?
Motorsport píše:Pokud Racingbox pracuje tak jak píšeš, tak proč Beda rano s Racingboxem nenastartoval a potom ano???? To mě velmi zarazilo a proto jsem napsal to, co jsem napsal. Pochopitelně vím jak to má pracovat (přečíst to přeci není problém), ale bohužel po přečtení zkušenosti Bedi, jsem se znejistěl, zda toto zařízení jen neposouvá info o tlaku a to vždy. Napsal jsem to a čekal jsem na reakci - vysvětlení, musím říci, že to trvalo.... Nicméně když se vrátím k Bedovi, tak proč nenastartoval studený motor, když to nic nemění při startu?
cmk píše:Uz jsou na svete nejake vysledky porovnani tech 2 zarizeni (RacingBox a Steibauer) ?
Mel bych pak 1 obecnejsi dotaz - rekneme, ze motor ma mit vykon 85kW na papire, v realu maji tyhle CRDicka kolem 92kW +-.
Jenze tenhle vykon je na setrvaku.
Vykon se v servisech meri na kolech, kde bude diky ztratam nizsi.
Dozvedeli jsme se, ze ve finale si servis muze nastavit jakousi korekci jakou chce, takze nam teoreticky muzou vyjet vykon jaky chceme :-)
Ja se tedy ptam - kolik by zhruba mel bejt vykon ka kolech 1.6 CRDi 85kW Ceeda?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé