Kia Pro_Ceed GT

Sekce pro specifické dotazy k vozu PRO_cee'd.

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Dix_ » 28.02.2019 19:36

Tak v návodu k obsluze je,že jde vypnout pedálem spojky anebo brzdy.
Dix_ Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 174  Témata: 5
Registrován: 01.02.2019
Bydliště: Kojetín  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod MP1 » 28.02.2019 20:45

mn_e4 píše:Dnes jsem se týral s nastavením CarPlay, a funguje mi, jen když je iPhone napojený kabelem, ne přes bluetooth. To mě trochu sere... Z toho ven nejde, co?


Áno, musí byť prepojené káblom.
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line a Proceed GT
MP1 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2631  Témata: 21
Registrován: 04.10.2007
Bydliště: Michalovce  Slovakia (sk)

Kia XCeed (2023)
18000 km @ 6.5 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod dulus » 28.02.2019 21:37

No dnes som bol na skusobnej jazde, a musim povedat ze celkovy dojem trocha sklamanie.
Bola to 1.6 GT s manualom. Ako auto ide celkom fajn, ale od 204k by som si predstavil vacsi pocit zrychlenia. Nespotrehol som ziadnu evidentnu turbo dieru co je velmi fajn. Bolo vidno ze pri vyssich rychlostiach tam stale bol dostatok vykonu a stale to taha, 100-120 pri 4.ke cca pod 4 sekundy. 100-120 na 6.tke tusim okolo 9 ak dobre pamatam. no celkovy pocit zatlacenia do sedadiel sa nekona. :(
Sedadla su fajn, sedelo sa mi na nich dobre, i ked som na zaciatku mal pocit ze si neviem najst spravnu polohu. Osobne sedim relativne blizko a vzpriamene ale tu ked som sa dal na najnizsiu polohu (nad hlavou vela miesta nie je teda) , najblizsie nohami ku pedalom ako to bolo pohodlne, vcelku vzpriamene tak pri siahnuti na vrch volantu uz som mal nasponovau ruku a ramena odlepene od sedacky. Volant sa toci lahko (ako vo vacsine dnesnych aut s elektrickym posilovacom) a ma dobry povrch, i ked mne osobne trochu prekaza skosenie na spodnej strane. to je ale otazka zvyku.
Radenie je presne, relativne kratke. Pri zaradeni z jednotky do dvojky je tam citit klasicke "lupnutie", ale to je snad na kazdom aute s manualom.
Co hodnotim pozirtivne je ze pri podradovani je jednoduche vyrovnat otacky (rev matching) aj na to ze som prvykrat sedel v tom aute.
Sklamanie ale ze pri 130 to toci cca 3500 otacok co nie je prijemne ani na zvuk ani na spotrebu. Cakal by som ze aspon 6tka bude trocha dlhsia, ved auto ma dostatok vykonu. Samozrejme uz pri 55 to prikazuje zaradit 5tku, ale samozrejme auto potom vobec nema tah, ale tak rozumiem ze je to len zrejme na splnanie nejakych noriem.
Zvuk z vyfuku taky trocha ako ked je zvuk prehravany cez nejaku trubicu. Mal som pocit ze je to skor na obtiaz ako keby to malo mat sportovy nadych. rozdiel medzi sport a normal velmi minimalny. Niesom si isty ci to bolo aj nejako prifarbovane z reproduktorov.
Predne parkovacie senzory je nutne zapinat rucne ?!? resp same sa zapnu az pri zaradeni spiatocky. :( . Tempomat som neskusal, ale ak to ozaj funguje tak ze sa pri stlaceni spojky vypne tak je to tiez na body minus. Rucna brzda sa sama nepovoli pri rozjazde, je nutne ju povolit manualne :(. System podrzania na kopci funguje ale az pri vacsom naklone, odhadujem takych 30 stupnov.
Auto ma vcelku dobry "engine break" takze sa da bezproblemov ist z kopca iba so zaradenou rychlostou a auto nezrychluje.
Spojka zabera viac odspodu (osobne mi to vyhovuje), brzdy maju plynuly chod, takze sa da pekne regulovat ako silno sa brzdi.
Parkovaci automat som neskusal, ale vraj funguje celkom dobre.
Auto sedi na ceste dobre, nenaklana sa nijako extra ani pri prudsom prejazde zakrutov a nebolo badat nejaku nervozitu zadnej napravy aj ked je auto "dlhsie".
Pri sedeni na zadnych sedadlach je ale dost neprijemne pri prejazde cez priecne nerovnosti, je tam pocit akoby cele auto nadskocilo, na prednych sedadlach to vobec tak necitit.
Relativne dost je pocut zvuk od kolies, ale tak to zrejme zalezi od povrchu a pneumatik, kazdopadne nie sme v nejake premiovke a pri beznej ceste to nebude vobec obtazovat. Btw zatial najtichsie auto ake som mal moznost dlhsie soferovat co sa tyka odhlucenia od cesty bolo AR Stelvio.
Odskusal som aj automaticke udrziavanie v pruhoch, pri prvej aktivacii ma clovek ze vosiel do kolaji a auto mu taha samo, ale to je len o zvyku. Udrzuje to auto presne medzi ciarami a po par skuskach to posobi celkom ok. Mozno mensi problem je ze je to dost nepredvidatelne, v zmysle ze niekedy sa to spusti a niekedy nie a aj intenzita pritacania je vzdy rozna.
Co ma velmi sklamalo je viditelnost dozadu cez zadne sklo :(. Osobne som zvyknuty si casto kontrolovat situaciu za sebou, a tu aj pri sedadle najnizsie ako sa da je vidiet tak cca 30m za auto, cely horizont je zakryty spojlerom resp strechou.
Neviem cim to bolo ale strasne sa mi leskla palubovka v celnom skle, neviem ci je to uhlami skla a palubovky alebo v salone pouzivali nejaky leskly sprej aby to vyzeralo "efektne".
Vo vnutri je celkom dost odkladacich priestorov, priehradka pod laktovou opierkou je vcelku velka, nie je problem toho ze by si clovek udieral prave koleno o palubovku ked ma nohy uvolnene a ide na tempomate.
Trochu sklamala absencia aspon dojazdovej rezervy, ale dnes cim viac aut ma iba lepiacu sadu.
Kufor je mierne plytsi, ale stale je to slusny objem a dlzka. Myslim ze po vybrati organizerov pod podlahou v kufri a vyrobeni nejakeho krytu napr z kydexu, by mohol byt kufor celkom objemny, resp alternativne by sa tam snad zmestila aj nejaka dojazdovka. Organizer pri nakaldacej hrane je idealny na odlozenie malo vyuzivanych veci ako povinnej vybavy, deky na zimu, rezervnej vody do ostrekovacov atd atd.

Ako uz som spominal skor predne svetlomety su viac menej ako keby obycajne svetla v projektorovom vyhotoveni, s tym ze zdroj svetla nie je halogenka ale LED dioda. Automaticke prepinananie dialkych fungovalo vcelku ok. Svetla svietia relativne dost siroko. Co sa tyka svetelneho vykonu tak by som povedal taky priemer. Ziadne adaptivne funkcie. Ziadne natacanie sa nekona. Staticke prisvecovanie iba pri nizkych ryzchlostiach. Svetla svietia aj v stretavacom rezime pomerne vysoko, co je dobre na viditelnost , moze to ako bolo spominane sposobit ze oprotiiduce auta budu blikat , lebo si budu mysliet ze mate dialkove (je to mozno sposobene aj tym ze LED svetla v projektoroch maju prenikavejsi "colorband" efekt [na vrchnom rozhrani kde svetlo dopada a kde uz nie, je uzky pas roznych farieb prevazne modrej, je to sposobene tym ze rozne vlnove dlzky svetla maju rozny index refrakcie, najviac sa takto prejavuje svetlo s vyssou teplotou teda modra, fialova atd, takze kedze LED maju viac studeneho svetla, tak tento efekt je o to vyraznejsi], plati iba ak svetla maju stretavacie a dialkove svetla tvorene jednym zdrojom svetla a na zmenu sa pouziva "kusok plechu" ktory zakryje hornu cast pri stretavacom rezime. CO si osobne myslim ze je situacia u tychto svetiel u Proceedu).

Osobne sa mi zvonku Proceed velmi paci, chcel som kombi ktore by ale na prvy pohlad nevyzeralo ako kombi a zaroven aby to nebolo nejake letargicke auto. Taky velky hype aky som mal na zaciatku ked som prvykrat videl pri predstavovani, o tolko velmi som momentalne sklamany. Este zrejme skusim klasicku CEED SW, i ked ta uz nevyzera az tak stylovo.

Ak ma este nieco napadne pridam postreh.
dulus Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 7  
Registrován: 25.02.2019
Bydliště: KE  Slovakia (sk)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod rotoped64 » 28.02.2019 21:57

Dix_ píše:Tak v návodu k obsluze je,že jde vypnout pedálem spojky anebo brzdy.

Tak to je dost na prd... :(
-------------------------------------
Současné přibližovadlo: Mazda 6 Wagon 2.0 2019, MT Machine Gray
Předchozí Ford Focus 1.8 TDDi 2003
rotoped64 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 56  
Registrován: 17.06.2017

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod snike » 28.02.2019 23:09

@rotoped64: ... to je vec nazoru ;)
KIA Sportage MY25 TOP 1.6 T-GDI GPF 4x2 MHEV 7DCT 118 kW bílá Cassa (WD) 8.666 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6254  Témata: 89
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1)
10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)
10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) 1. místo (1) 2. místo (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (25)

Kia Sportage V (2025)
8666 km @ 0 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod archanielik » 01.03.2019 00:44

Prečo je to naprd?

Odoslané z PLK-L01 pomocou Tapatalku
archanielik Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 37  
Registrován: 25.01.2019

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod rotoped64 » 01.03.2019 05:56

Protože kdykoliv jsi nucen přeřadit, tak ještě musíš znovu zapínat tempomat.
Prakticky - stačí trocha provozu a je to v háji. Loni jsem jel s rodinou do Itálie a na dálnici jsem porad přenastavoval rychlost tempomatu podle situace. Měnilo se to od nějakých 50 do 130 km/h, kdy se měnil i profil dálnice - občas stoupání, rovina, klesání (Alpy). Takže jsem jen cvakal rychlost na tempomatu nahoru a dolů, protože půjčená Octavia taky neměla adaptivní tempomat. S naloženým autem jsem pak musel i řadit. Pokud by při tomhle ještě vypadával tempomat, tak bych ho nepoužíval, protože to už bych se uklikal.
Takže abych to shrnul: Ceed v ČR nemá ani adaptivní tempomat a ještě nádavkem "nepřežije " přeřazení. Jako pardon, ale to je oproti konkurenci výrazné mínus (pro mne po zkušenostech z cestování, kdy jsem ho při přejezdech co trvaly 10-12 hodin používal a kde mi jeho použití dává smysl).
Přežije to přeřazení alespoň posledně nastavená rychlost, nebo se i ta vynuluje?

Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
-------------------------------------
Současné přibližovadlo: Mazda 6 Wagon 2.0 2019, MT Machine Gray
Předchozí Ford Focus 1.8 TDDi 2003
rotoped64 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 56  
Registrován: 17.06.2017

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod archanielik » 01.03.2019 08:00

Ani mne to nepríde ako nejaká veľká chyba.
Ale sme rôzny nedá sa každému vyhovieť.
Ak pôjde všetko dobre tak dnes budeme mať objednané GT

Odoslané z PLK-L01 pomocou Tapatalku
archanielik Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 37  
Registrován: 25.01.2019

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod rotoped64 » 01.03.2019 08:30

Sanchez píše:Vypne sa nastavena rychlost, ale stlacenim RES ako resume sa nacita posledna hodnota.
Ak sa pohybujem v premavke, tak tempomat ani nepouzivam, spolieham na svoju nohu a hlavu....
Suhlas, ze to Skoda ma, je to praktickejsie, ale jeden klik za nejaky cas ma neotravuje.
Kto chce psa bit, palicu si najde...

Moje nevole je jen o tom, že pokud by tempomat přeřazení přežil, tak si prostě může pravá noha komplet odpočinout. Takhle je nutné ji zapojovat a už to prostě není tak komfortní. Přitom je to jen softwarová záležitost - snímač zařazené rychlosti tam je, sešláplého spojkového pedálu evidentně taky. Super by bylo, kdyby tohle nastavení šlo změnit přes infotainment. Nu nic - mám to mezi mínusy, ale nic, co by mělo zásadní význam při výběru auta - tam jsou hlavně peníze, jízdní vlastnosti a využitelnost kufru. Možná až budu trochu větší fosil a nohy mi neboud sloužit tak dobře jako dnes... :D
-------------------------------------
Současné přibližovadlo: Mazda 6 Wagon 2.0 2019, MT Machine Gray
Předchozí Ford Focus 1.8 TDDi 2003
rotoped64 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 56  
Registrován: 17.06.2017

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod xroman » 01.03.2019 10:49

Co se týká adaptivního tempomatu, tak pokud bych o něj stál, tak bych se určitě zeptal nějakého "dobrého" prodejce, jestli to nejde objednat i když to není v nabídce (ceníku) pro ČR. Jsem přesvědčený o tom, že můj prodejce by to u importéra objednat do výroby dokázal.
Již v roce 2007 jsem chtěl u Carensu objednat integrované podélníky a příčníky na střechu a také multifunkční volant. Tyto prvky nebyly v ČR k dostání, ale prodejce je dokázal u importéra objednat a dát do výroby auta.

Je pravda, že každý importér si u výrobce konfiguraci auta upravuje a objednává podle toho, co prý lidé v dané republice vyžadují. :-) :-) . Třeba před pár lety v ČR byla luxusní výbava chromované kliky u dveří a u sousedů na západ od nás to zase byly kliky lakované do barvy vozu.
Kia Sportage Q5 (2022) GT line, 1.6 T-GDI GPF MHEV, 7. st. DCT
Kia Ceed (2018)
Uživatelský avatar
xroman Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 16  
Registrován: 07.05.2017
Bydliště: Přelouč  Czech Republic (cz)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod rs.radek » 01.03.2019 11:33

No ja nevim, ja myslel, ze auto jako Proceed GT je pro ridice, ktery rad ridi a ne macka tlacitka a chtel by aby to vse delalo nejlepe samo...jasne, vse jde nekam dopredu...a uz brzy se asi dockame krabicek na baterky kde bude jen ON-OFF a navigace...jeste budete vzpominat jak se tehdy mohlo slapat na plyn! Ja jsem rad za Proceed GT, ma mozna mouchy, ale v cene do 700 tis z meho pohledu nema konkurenci rodinneho zajimaveho auta....a nebudu mu vycitat horsi vyhled dozadu a jine blbosti (vysoke otacky, malo vykonu, trochu natvrdle na zadnim sedadle....), kdyz chci neco zajimaveho. Pokud budu chtit nudnou dobrou tuctovku, tak je tu Octavia, Ceed SW atd. Ale nic ve zlem, kazdy at si usporada priority sam :thu:
rs.radek Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 147  Témata: 1
Registrován: 09.12.2018
Bydliště: Zlín  Czech Republic (cz)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod snike » 01.03.2019 13:10

Mám pro všechny zajímavou zprávu ;) Zlínský prodejce vozů :kia: AUTOKOM chystá na přelomu března/dubna předváděcí akci nového Proceedu GT :thu: Jakmile bude vše domluveno, přidám sem pozvánku na tuto akci pro všechny zdejší :kia: zájemce :yes:
KIA Sportage MY25 TOP 1.6 T-GDI GPF 4x2 MHEV 7DCT 118 kW bílá Cassa (WD) 8.666 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6254  Témata: 89
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1)
10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)
10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) 1. místo (1) 2. místo (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (25)

Kia Sportage V (2025)
8666 km @ 0 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Dix_ » 01.03.2019 13:14

Tam jedu příští týden na jízdu s ProCeedem GT v automatu. :)
Dix_ Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 174  Témata: 5
Registrován: 01.02.2019
Bydliště: Kojetín  Czech Republic (cz)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod rs.radek » 01.03.2019 14:37

Prvni spotreby majitelu Proceed GT, viz odkaz. Je to sice zacatek, ale nevypada to zatim zle :thu:

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1007688.html
rs.radek Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 147  Témata: 1
Registrován: 09.12.2018
Bydliště: Zlín  Czech Republic (cz)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Dix_ » 01.03.2019 15:29

Nové ceníky budou 4.3.2019.
Dix_ Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 174  Témata: 5
Registrován: 01.02.2019
Bydliště: Kojetín  Czech Republic (cz)

PředchozíDalší

Zpět na ProCeed

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: MikulaM90