tak ještě jednou - pokud si ho koupil dost pod cenou tak si najdi cenu za kterou ho můžeš prodat + si připočítej pár korun a máš auto se vším a hned a bez laborací.
Klimatizace byť manuální znamená někde očesat na kost zbořeninu a kupodivu většina aut bude střelená na předek, kde jsou ty nejdražší chladiče. I pokud bys tedy sehnal všechno, je to odstrojit svoje auto na nanočástice, osadit výměníky, výparníky, chladiče, klimakompresor, trubky, elektriku, modlit se, aby na tvém holodomečku šlo osadit všechno, abys někde nezapomněl nějakej držák, zátku, spojku, zapojit elektriku do svazku a znova smontovat auto, napustit a modlit se, aby to těsnilo / fungovalo neb to taky může stát polákovi několik let na zahradě a kompresor bude KO, někde bude seklej kabel a budeš trejden hledat kde.. Jen když si spočtu člověkohodiny v dílně, bude to stát randál a o pořízení dílů vubec nepřemýšlím. To by ses taky mohl dostat na polovinu ceny toho auta. Taky se ti může stát, že nebudou ty bloky shodné a sociály nebudou mít držáky na kompresor a vystrojení může být jiné na kladky pro tyhle bez chlazení.. a bude vymalováno nebo spíš komplikace to vymyslet, vyrobit. Do bloku si jen tak díru neuděláš. Dělal sem to na jednom autě a děkuji nechci znova. Leda bys měl celé auto na díly, pravostranku funkční, pak bych to dejme tomu šlo mít to v dílně a kus za kus přehazovat. Pak bys zase mohl extrapolovat ostatní vábavu.
Dálka budiž za předpokladu nějakého dalšího přívěšku na klíče, zbytek bude bastl, nebo to znamená zase někde vykostit vrak a postupovat ad bod A.
Takže z mého pohledu, pokud někdo chce výbavu, měl by si ji koupit originál v autě. A pokud si koupil dobře, udělal bych rošambo se vším všudy, už jen pro tu klimatizaci a ta je zrovna asi to nejvíc drsné, snad po výměně automatu za manuál
