Facelift Ceed II

Sekce pro specifické dotazy k vozu cee'd.

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod only_one » 17.08.2016 16:52

Mám doma obě :-) GDI i CRDI obě 2016. Crdi není a nebude svižnější. Gdi papírově i pocitově má o chlup lepší čísla a výsledky dynamiky. Změna přijde jak se auta naloží, pak Gdi samozřejmě stratí svojí mrštnost a pohodu a Crdi je příjemnější.
Spotřeba .. to je takové zajímavé téma. Totiž CRDi není žádnej asketa.. žere to 6-7 litrů (některým sebemrskačským jedincům kolem pěti) jenže to takhle žere i když to jezdí velmi svižně pod dálnici. Jinak při normální jízdě je Gdi tak v průměru o litr žravější což je ale super výkon. NA dálnicích 8-9 a to je už citelný rozdíl

CRDI má jiné tlumení a má ho víc jak Gdi, i přesto to, je GDI tišší od motoru, ale díky absenci tlumení jsou zase podstatně více slyšet gumy v podbězích a celkově je GDI třeba na dálnici hlučnější . A fakt jsem to zkoumal poctivě na obou autech mého gangu a je to tak.

CRDI je straně neohrabané v zatáčkách, výha nafty se něpříjemně projevuje, Gdi je pocitově jak ještěrka. Řídí se líp.

Co ale teda rozčilující je pomalé padání otáček při řazení.. to je fakt funkce nepochopitelná, takže ten kdo má fakt cit pro řazení tak tady trpí když se jede pila, protože to prostě nedělá dobrotu

CRDI netopí.. respektive topí, ale trvá v zimě opravdu, ale opravdu slouho než se ohřeje. Někdy nestačí ani 10-12km aby to dostalo alespoň vodu na provozní teplotu.. Vytápěné sedečky a volant je skoro nutnost :-D

Já bych klidně šel do Gdi, ale GT line má jen ten benzínovej nahoněnej motor do sekačky o polovině optimálního počtu válců... A to teda fakt ne. Klasická řada mě zase nevyhovovala měkčím pérováním, chtěl sem GT-line kvuli podvozku hlavně, je fakt lepší a to o třídu. Moc se povedl. Klasika taky není špatná samozřejmě, ale mám je doma obě, GT -line je i na těch 17" tkách velmi příjemné a žehlí to české cesty perfektně

CRDI má DENOX a DPF . regenereuje dlouho a regeneruje v podstatě pořád.. Určitě to není pro někoho kdo jede jednou za tyden 30 kilaku na chatu a jinak kolem komína.. Páč někdy ani 30 kilometru na zregenerování nestačí

No kdybych to shrnul a šel si dneska pro auto a chtěl Ceeda, pokud bych netrval na GT-line jednoznačně bych volil R4 Gdi, je to příjemný motor, dá se i celkem úsporně a zároveň to tak nějak splňuje i výkonové potřeby. Naftu jen pro toho, kdo vážně hodně, hodně a hodně jezdí. Jinak to nebude dělat dobrotu. Nejspokojenější to je na dálnici a když se nepřeruší regenerace. Na tom autě to je hodně znát. A je dost citlivej na kvalitu nafty.
only_one Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1103  Témata: 12
Registrován: 02.08.2011
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod Berka » 18.08.2016 07:57

Nemám rád dlouhé příspěvky, ale tohle jsem si přečetl rád.
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod zulyk » 18.08.2016 08:58

gt-line podvozok velmi dobre funguje aj s crdi..tym, ze je tuhsi ako standard, pomaha sa vyrovnat s vahou naftaku a dava autu viacej istoty, pritom je ale stale prijatelne komfortny aj na rozbitych cestach ;)

padanie otacok u benzinu, no, este by som to rozdychal...ale to riadenie (zbytocne preposilovane), to je u mna velke minus :thd:
Hyundai I30 Fastback
1,4 TGDI
zulyk Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 951  
Registrován: 19.07.2010
Bydliště: VT  Slovakia (sk)
Sponzor (2)

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod only_one » 18.08.2016 14:11

však jo, ale nedotáčovost u CRDi hodně brzdí možnosti zlobení ve vlásenkách a tam s Gdi na 205/55/16 budu daleko rychlejší oproti CRDI 225/45/17 a GTline podvozku
only_one Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1103  Témata: 12
Registrován: 02.08.2011
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod mv12 » 25.08.2016 13:55

Tak jsem CRDi vrátil a mohu se podělit o dojmy po týdenním užívání. A musím souhlasit s naprostou většinou poznatků, které tu popsal only_one.

Ceed s CRDi je mnohem hlučnější od motoru, a je to znát hlavně při stání, rozjezdech a pomalejší jízdě tj. zejména ve městě. GDI při stání na křižovatce není skoro slyšet, CRDi vrčí a klepe jak traktůrek. Při plynulé jízdě po silnici se to ale srovná a na dálnici vede CRDi, protože, jak uvedl už only_one, má evidentně lepší odhlučnění, takže není tolik slyšet odvalování kol. Ten rozdíl v hluku od kol není enormní, ale je znatelný a byl bych rád, kdyby aspoň takto bylo odhlučněno mé GDI. Tam mi prostě stále ten hluk (zvláště na některých hrubých asfaltech) vadí a tak jsem ještě neopustil myšlenku nějaké odhlučnění svépomocí provést.

Spotřeba byla tak o 1-1,5 l nižší než u mého GDI. Záviselo i na režimu jízdy: město, mimo město, klidná či razantnější jízda. Na dálnici jsem moc dlouho nejel, takže tam rozdíl ve spotřebě nevím.

Rozdíly v dynamice jsou, ale minimální. Hlavní rozdíl je dán spíš zcela jinou charakteristikou a typem obou motorů. Řekl bych že o velmi malou trošku vede ve zrychlení GDI, každopádně zase vyžaduje vyšší otáčky a podřazovaní. Trochu mě ale překvapilo, že i u CRDi je taky nutno podřazovat, aby to pořádně zrychlilo :D Musím pochválit, že nějaké "turbo kopance" a prodlevy se u CRDi nekonají.

Rozdíl v jízdních vlastnostech, který popsal only_one tam je, ale při běžné jízdě tak minimální, že to podle mě při výběru auta ani nemá smyl moc řešit. Navíc jsem měl CRDi v SW verzi, tak nedokážu říct, co způsobuje delší auto a co jiný a těžší motor.

Při přesednutí zpět do mého Ceeda jsem si okamžitě všiml dvou na první pohled evidentních věcí. Samozřejmě už zmiňovaného ticha po nastartování oproti CRDi, ale překvapivě i toho, že řazení jde u mého auta více z tuha a při řazení více "cvaká". U toho půjčeného šlo o poznání hladčeji, ale uvědomil jsem si to až při přesednutí zpět. Když jsem sedl do CRDi, tak mi to nepřišlo, přece jen si asi člověk spíše všimne, když se něco zhorší, než zlepší :) Otázka je, zda je to rozdíl v kusech, nebo to u faceliftu nějak vylepšili, nebo zda to je v motorizaci (to si moc nemyslím)...

P.S. ... rozdíly v topení jsem v tomto počasí nezkoušel :lol:
Naposledy upravil mv12 dne 26.08.2016 12:58, celkově upraveno 1
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3144  Témata: 20
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
118000 km @ 6.73 l/100km

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod Mirse » 25.08.2016 14:37

Popsal jsi to moc hezky stejně jako only_one jen všechny určitě moc mrzí absence porovnání topivosti !!! :D :D :D
Jen jsem se trošililinku pozastavil nad "tuhostí" řazení u tvého GDI, já nic takového nepociťuju a mám pro to asi dvě možná vysvětlení:
1. mám auto po FL
2. jsem s ním až tak spokojený že mě obestřela tkzv. "provozní slepota"
Anebo oboje :D :D :D

Ale např. s hlukem od podběhů naprosto souhlasím, kdybys vymyslel nějaké odhlučnění doufám, že se s námi podělíš ... :roll:
KIA Ceed SW MY2024 1.5 T-GDI GPF TOP
Green Ex
8 000 km 6,2/100 km
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP - prodáno
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4140  Témata: 3
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)
Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2024)
8000 km @ 6.2 l/100km

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod mv12 » 25.08.2016 14:52

Řazení mi taky tuhé nepřijde a ani bych ho tak nenazval. Ale prostě po přesednutí z toho půjčeného auta zpět do mého bylo hned na první dojem rozhodně znát, že u půjčeného šlo řazení o dost lehčeji... Proč, nevím.
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3144  Témata: 20
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
118000 km @ 6.73 l/100km

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod only_one » 26.08.2016 10:33

tuhost řazení - jel sem teď párkrát do míst kde je hodně zatáček a dá se tam jet hodně svižně. Po 20km bylo řazení uplně gumové, normálně se museli hledat kvalty a museklo se jim docela dost pomoc :-D ale po vychladnutí to zase bylo zcela korektní :-))

Topivost - Gdi topí citelně rychleji. Porovnání mám jen teď pár dní, když bylo chadněji kolem 6 stupnu, zimní režim řeknu časem, ale je jednoznačné, že ten benzíňák bude ve všech ohledech teplejší auto. Crdi se sice snaží do kopkipu co nejdřív funět alespo'n vlažnější vzudch, ale je to bída z nouzí a teplo je fakt až když najede na teplotu kolem 70-80 stupnu a otevře topení na plno a začně dohánět těch 22stupnu v interieru. Což je v zimě klidně až po 10 killmetrech a pro mnohé čas vystoupit a jít do práce :-D
only_one Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1103  Témata: 12
Registrován: 02.08.2011
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod Martas12 » 28.08.2016 00:26

Zdravím,

mám nově ceed sw v motorizaci 1.6 GDI, jen jsem se nesmířil s hlukem při rychlosti 130km/h a víc - když jedu cca 150km/h tak auto strašně hlučí (hluk bych přirovnal nájezdu po bílé čáře na dálnici), tento hluk je pouze při této rychlosti - 150km/h, při vyšší nebo nižší rychlosti to není, chtěl bych se zeptat jestli je to pneumatikami (tak jak mi bylo řečeno i od technika v kii) nebo je to něco jiného? Děkuji za odpověď a rady.
:kia: Kia Ceed SW 1.6 GDI EURO2016
Martas12 Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8  
Registrován: 25.05.2016
Bydliště: Zlín  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW II (2016)
6500 km @ 8.3 l/100km

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod mv12 » 28.08.2016 08:38

To bys měl asi poznat, jestli to je od kol... To, že díky nic moc odhlučnění hluk ve vyšších rychlostech stoupá je fakt (vyšší otáčky motoru, aerodynamický hluk atd.), ale žádný výkyv při 150 km/h či jiné rychlosti se u mne nekoná. Ale jestli to je pneumatikama, tak napiš, co máš. Měl by se asi spíš ozvat někdo se stejnými. Já mám 16" Michelin Primacy 3, a ty tam :kia: běžně nemontovala...
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3144  Témata: 20
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
118000 km @ 6.73 l/100km

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod Martas12 » 28.08.2016 09:50

Bohužel já nevím, jestli je to od kol. Spíš mám dojem že ne, ale v servise mi řekli, že na 95% to bude od kol, ale to je takový strašný zvuk, že mě skoro zalehnou uši. Pneumatiky mám ty samé 16 na discích Michelin (auto mám staré 3 měsíce, original co tam dávají).

Je to tak, že když jedu tak slyším kola, pak při dosažení 150km/h a držení této rychlosti, začne ten podivný zvuk (není stály) - přirovnal bych to k tomu jak se najede v této rychlosti na bílé pruhy na cestě....

V servise mi řekli, že je to na 95% od kol a že jak budu přezouvat na zimní, tak pokud to bude dělat pořád mám s tím dojet, ale pořád musím nad tím přemýšlet...a strašně mě to s.re..

Mám model kombi.
:kia: Kia Ceed SW 1.6 GDI EURO2016
Martas12 Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8  
Registrován: 25.05.2016
Bydliště: Zlín  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW II (2016)
6500 km @ 8.3 l/100km

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod mv12 » 28.08.2016 09:53

Pneu tam dávají z výroby Hankook, ne? A nevím jaký typ, nezáleží jen na značce...
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3144  Témata: 20
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
118000 km @ 6.73 l/100km

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod Martas12 » 28.08.2016 16:50

Mám tam Michelin Primaci 3. Přímo z výroby.
:kia: Kia Ceed SW 1.6 GDI EURO2016
Martas12 Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8  
Registrován: 25.05.2016
Bydliště: Zlín  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW II (2016)
6500 km @ 8.3 l/100km

Re: Facelift Ceed II

Příspěvekod elkan » 28.08.2016 17:50

Mám taky stejný Michelin z výroby...rok výroby 2015.
KIA CEED SW GT-line 1,5 t-gdi, paket seat
Uživatelský avatar
elkan Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 456  Témata: 5
Registrován: 15.10.2015
Bydliště: Západní Čechy  Czech Republic (cz)

Kia Ceed SW III (2022)
38000 km @ 6.4 l/100km

Předchozí

Zpět na ceed

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé