Tak zpět k tématu. Dnes jsem se dostal na brzdu, abych změřil skutečný výkon a musím přiznat, že jsem docela zaskočen. Naměřeno bylo totiž jen 219 koní a to až těsně před omezovačem v nějakých 6800 rpm. Navíc kolem 5500 rpm je v průběhu výkonu docela znatelný propad o více jak 10 koní! Výsledky zašlu na BSR a jsem zvědav, jak se k tomu vyjádří. Co se týče krouťáku, tak u toho jediného jsem byl spokojen. Ten překročil 340Nm. Ale ten výkon prostě neodpovídá tomu, co proklamujou, ale nejvíce mě vrtá hlavou, jestliže je tam jen 15 koní navíc, tak jak je možné, že to auto jede jak jede po úpravě. Tedy stovka dle GPS 6.4 sec a dvoustovka kolem 21 sec... Je možné, že výkon je ve skutečnosti vyšší, protože pán, u kterého se provádělo měření neměl přiveden do místnosti žádný čerství vzduch a je možné, že Turbo ho všechno sežralo dřív, než dosáhlo plného potenciálu, o čemž se zmínil a dokládá to i druhé měření, kdy se naměřilo dokonce jen 211 koní. Když není kyslík, není výkon, ale na ten propad výkonu mezi 5000-6000 rpm to určitě vliv nemělo.

