Tak jsem si troufl přidat malý příspěvek k tlumení vozidla Kia Venga. Snad to bude trochu k nápomoci a třeba to bude i někoho zajímat.
S pozdravem Runis

| Důležité upozornění | 
|---|
|  Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ   Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 | 


 
			















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 wow, tak do tohto by som sa neodvazil pustit
 wow, tak do tohto by som sa neodvazil pustit

 
			















 
				
			 
 
 
			















 , tak som si to pozorne celé prečítal a musím konštatovať , že
  , tak som si to pozorne celé prečítal a musím konštatovať , že    
   
   veľa práce , trpezlivosti , kumštu a žiaľ výsledok subj. a objekt. nedosahuje hodnoty vykonanej práce a času
  veľa práce , trpezlivosti , kumštu a žiaľ výsledok subj. a objekt. nedosahuje hodnoty vykonanej práce a času   , ale smekám klobúk za odvahu , pustiť sa do tohto projektu , len čo by povedali v KIA Cz to si ani nechcem predstaviť , lebo mne povedali v predajni , že možem tak akurát tankovať benzín a kontrolovať olej
  , ale smekám klobúk za odvahu , pustiť sa do tohto projektu , len čo by povedali v KIA Cz to si ani nechcem predstaviť , lebo mne povedali v predajni , že možem tak akurát tankovať benzín a kontrolovať olej   a žiadne iné " zásahy do vozidla v záruke " a to som už striekal blatník a podbeh + fólia , a tiež som "odhlučnil " penou podlahu pod vodičom
  a žiadne iné " zásahy do vozidla v záruke " a to som už striekal blatník a podbeh + fólia , a tiež som "odhlučnil " penou podlahu pod vodičom    aspoň to tak nerezonuje pod nohami
  aspoň to tak nerezonuje pod nohami   , ale ďakujeme za .... veď už vieš za čo
 , ale ďakujeme za .... veď už vieš za čo   
   
  

 
			















 
				
					 
				
			 runis , klobouk dolu, ale jestli jsem četl pozorně tak co se týká měření uvnitř moc to nesrazilo, ale vynaložené úsilí a prostředky jsou asi v někde jinde, jen tak mimo jsi schopen nastínit náklady + časovou náročnost, myslím že pro laiky to není přístupné, nemyslím tu teorii, ale praktická proveditelnost, možná to sníži pronikání těch ostrejch zvuků při nájezdech na terénní nerovnosti které jdou od podvozkové platformy, to by se muselo zlepšit i zavěšení a silentbloky..., sníží se, podle mne pouze rezonance atd.. ale napiš náklady, materialní a práce odborníka cca mezi 400-600 na hodinu
 runis , klobouk dolu, ale jestli jsem četl pozorně tak co se týká měření uvnitř moc to nesrazilo, ale vynaložené úsilí a prostředky jsou asi v někde jinde, jen tak mimo jsi schopen nastínit náklady + časovou náročnost, myslím že pro laiky to není přístupné, nemyslím tu teorii, ale praktická proveditelnost, možná to sníži pronikání těch ostrejch zvuků při nájezdech na terénní nerovnosti které jdou od podvozkové platformy, to by se muselo zlepšit i zavěšení a silentbloky..., sníží se, podle mne pouze rezonance atd.. ale napiš náklady, materialní a práce odborníka cca mezi 400-600 na hodinu  , to už si mohu koupit auti , které to má z výroby
 , to už si mohu koupit auti , které to má z výroby  
   , jinak seš machr
 , jinak seš machr  
  
 
			

















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
			 Mi se to líbí a šel bych do toho znova. Ale dal už bych i střechu. I když s tou ještě zkušenost nemám. Náklady? 13 ks plátu x 395,-Kč. Tedy 5135,-Kč. Ale já měl slevu. K tomu kapota za 1200 + 300,-Kč. Kapota sama o sobě asi poznat nebude. Místo Loctite Terodem SP 200 použijte zmiňovanou pěnu DSM od Sinus Live. Jedna stojí 300,-Kč. Takže i kdyby padly dvě, je to pořád jen 600 proti 1200,-Kč. Co se týče Vibraflexu, dá se použít i jiný materiál. Výběr je. Navíc při takovém množství se dá uhádat sleva. Já bych dnes asi použil Antivibromat, nebo jak se to jmenuje. Dá se koupit i kolem 250,-Kč. Jen trocha osobního jednání a domlouvání. Takže potom by cena za těch 13 ks byla jen 3250,-Kč. Časová náročnost bez kapoty, tak 3 až 4 dny. Záleží, jak jste šikovní a kolik hodin ten den tomu dáte. Já hlavně nevěděl jak to rozebrat. Trochu to trvalo. Nicméně, když si klepnete na ty www. modré odkazy, kde tlumí jeden borec Logana, tak zjistíte, že do toho dal celkem 15.000,-Kč, ale má z toho úplně jiné auto. To si myslím, že za pocit luxusu stojí ne? Pro mě je důležité, jak se mi v autě cestuje, ne jaké má nápisy a nálepky na sobě, nebo jestli mám vzadu místo výfuku velkou trubku, která pořádně řve. Tímto neodsuzují kvalitní laďáky od fa. jako je Sebring, Remus atd. Hezký den všem.
 Mi se to líbí a šel bych do toho znova. Ale dal už bych i střechu. I když s tou ještě zkušenost nemám. Náklady? 13 ks plátu x 395,-Kč. Tedy 5135,-Kč. Ale já měl slevu. K tomu kapota za 1200 + 300,-Kč. Kapota sama o sobě asi poznat nebude. Místo Loctite Terodem SP 200 použijte zmiňovanou pěnu DSM od Sinus Live. Jedna stojí 300,-Kč. Takže i kdyby padly dvě, je to pořád jen 600 proti 1200,-Kč. Co se týče Vibraflexu, dá se použít i jiný materiál. Výběr je. Navíc při takovém množství se dá uhádat sleva. Já bych dnes asi použil Antivibromat, nebo jak se to jmenuje. Dá se koupit i kolem 250,-Kč. Jen trocha osobního jednání a domlouvání. Takže potom by cena za těch 13 ks byla jen 3250,-Kč. Časová náročnost bez kapoty, tak 3 až 4 dny. Záleží, jak jste šikovní a kolik hodin ten den tomu dáte. Já hlavně nevěděl jak to rozebrat. Trochu to trvalo. Nicméně, když si klepnete na ty www. modré odkazy, kde tlumí jeden borec Logana, tak zjistíte, že do toho dal celkem 15.000,-Kč, ale má z toho úplně jiné auto. To si myslím, že za pocit luxusu stojí ne? Pro mě je důležité, jak se mi v autě cestuje, ne jaké má nápisy a nálepky na sobě, nebo jestli mám vzadu místo výfuku velkou trubku, která pořádně řve. Tímto neodsuzují kvalitní laďáky od fa. jako je Sebring, Remus atd. Hezký den všem.
 
			















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 Nicméně, dáš do toho 15.000,-Kč a je z toho skoro A3 možná A4.
 Nicméně, dáš do toho 15.000,-Kč a je z toho skoro A3 možná A4.  Hlukem myslím.
 Hlukem myslím.  A kolik stojí A3 a kolik Venga + 15.000,-Kč? Jak říkám, na tohle si musí odpovědět každý sám. Nikomu svůj názor nechci a ani nemůžu vnucovat. A nejsem odborník. Jsem amatér! A kdyby jste věděli čím se živím....možná se k tomu přiznám někdy na nějakém srazu.
 A kolik stojí A3 a kolik Venga + 15.000,-Kč? Jak říkám, na tohle si musí odpovědět každý sám. Nikomu svůj názor nechci a ani nemůžu vnucovat. A nejsem odborník. Jsem amatér! A kdyby jste věděli čím se živím....možná se k tomu přiznám někdy na nějakém srazu.  A zkuste se podívat blíže na firmu Dynamat. Ta se tímhle zabívá roky, je z USA a tam to docela frčí a má úspěch.
 A zkuste se podívat blíže na firmu Dynamat. Ta se tímhle zabívá roky, je z USA a tam to docela frčí a má úspěch.
 
			















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
   a různých dutin, dveře jsem nanesl vrstvou tlumexu a ještě i blatníky a po koberce , zevnitř nalepená izolace mezi motor a kabínu u favoritky a i ještě nátěr v kabine pod přístojovkou tlumexem, antivibral, nebo co... no skrátka nadšenci
 a různých dutin, dveře jsem nanesl vrstvou tlumexu a ještě i blatníky a po koberce , zevnitř nalepená izolace mezi motor a kabínu u favoritky a i ještě nátěr v kabine pod přístojovkou tlumexem, antivibral, nebo co... no skrátka nadšenci  
   taky jsme tomu věřili, tohle by potřeboval můj Pro_cee´d, ja se o tom bavil v servisu s technikem,možná mu to provedeme abych si vytvořil o stupeň lepší pocit, cca na úrovni P-406 Coupe, já jen navrhoval kde bych co chtěl utlumit..., jinak ještě jednou smekám
 taky jsme tomu věřili, tohle by potřeboval můj Pro_cee´d, ja se o tom bavil v servisu s technikem,možná mu to provedeme abych si vytvořil o stupeň lepší pocit, cca na úrovni P-406 Coupe, já jen navrhoval kde bych co chtěl utlumit..., jinak ještě jednou smekám  
   ,
 ,  
 
			

















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
			runis píše: Jsem amatér! A kdyby jste věděli čím se živím....možná se k tomu přiznám někdy na nějakém srazu.
 . Bolo by zaujimave sa previest v netlmenom aute a potom presadnut do tvojho. Niekedy asi dame stretko a skusime to.
 . Bolo by zaujimave sa previest v netlmenom aute a potom presadnut do tvojho. Niekedy asi dame stretko a skusime to. 
			















 
  

 
			


















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			
 
			
















 
				
			 
   
  
 
			














 já bych to možná taky rozebral ale určitě bych to už nesložil
  já bych to možná taky rozebral ale určitě bych to už nesložil  

 
			

















 
				
			
 
			
















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			
 Auto stálo peníze a nade mnou stála moje žena, a hlavně dcerka, kterou jsem nemohl zklamat. Kia je její mazlíček.
 Auto stálo peníze a nade mnou stála moje žena, a hlavně dcerka, kterou jsem nemohl zklamat. Kia je její mazlíček.  Ale není to nic těžkého. Sedadla, jestli jsou přední, nebo zadní poznáš. Plasty také pasují jen na jedno místo a koberec neotočíš.
 Ale není to nic těžkého. Sedadla, jestli jsou přední, nebo zadní poznáš. Plasty také pasují jen na jedno místo a koberec neotočíš.  Jak říkám, když jsem to zvládl já, vzhledem k mému zaměstnání, tak to zvládne každý. Jen najít odvahu a jestli mi to stojí za to. Jak napsal Pete62 "není to pro každého". Tímto zároveň upozorňuji na jeho článek v sekci Soul, kde je tlumení podlahy na soulu. Je hned pod čarou. Udělal to samé, jen to tolik nerozebíral. Tak se mrkňete i tam. A třeba by tady mohl také přispět svými postřehy, jak se auto změnilo.
 Jak říkám, když jsem to zvládl já, vzhledem k mému zaměstnání, tak to zvládne každý. Jen najít odvahu a jestli mi to stojí za to. Jak napsal Pete62 "není to pro každého". Tímto zároveň upozorňuji na jeho článek v sekci Soul, kde je tlumení podlahy na soulu. Je hned pod čarou. Udělal to samé, jen to tolik nerozebíral. Tak se mrkňete i tam. A třeba by tady mohl také přispět svými postřehy, jak se auto změnilo.  

 
			















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé