Stálo, nebo nestálo to za to, to si musí každý udělat představu sám. Ale 5 dB dolů je slušná hodnota. I když, aby jste si sedli na prdel, tak by to asi muselo být 10 dB. Já, a věřím tomu, že i Pete62, co tlumil Soula, vám řekneme, že ano. Je to poznat. U mě je jen trochu problém, že to není první auto a u těch před Vengou, to bylo cítit více. Přesněji řečeno hodně. A to byly i celkem fajn značky.
Mi se to líbí a šel bych do toho znova. Ale dal už bych i střechu. I když s tou ještě zkušenost nemám. Náklady? 13 ks plátu x 395,-Kč. Tedy 5135,-Kč. Ale já měl slevu. K tomu kapota za 1200 + 300,-Kč. Kapota sama o sobě asi poznat nebude. Místo Loctite Terodem SP 200 použijte zmiňovanou pěnu DSM od Sinus Live. Jedna stojí 300,-Kč. Takže i kdyby padly dvě, je to pořád jen 600 proti 1200,-Kč. Co se týče Vibraflexu, dá se použít i jiný materiál. Výběr je. Navíc při takovém množství se dá uhádat sleva. Já bych dnes asi použil Antivibromat, nebo jak se to jmenuje. Dá se koupit i kolem 250,-Kč. Jen trocha osobního jednání a domlouvání. Takže potom by cena za těch 13 ks byla jen 3250,-Kč. Časová náročnost bez kapoty, tak 3 až 4 dny. Záleží, jak jste šikovní a kolik hodin ten den tomu dáte. Já hlavně nevěděl jak to rozebrat. Trochu to trvalo. Nicméně, když si klepnete na ty www. modré odkazy, kde tlumí jeden borec Logana, tak zjistíte, že do toho dal celkem 15.000,-Kč, ale má z toho úplně jiné auto. To si myslím, že za pocit luxusu stojí ne? Pro mě je důležité, jak se mi v autě cestuje, ne jaké má nápisy a nálepky na sobě, nebo jestli mám vzadu místo výfuku velkou trubku, která pořádně řve. Tímto neodsuzují kvalitní laďáky od fa. jako je Sebring, Remus atd. Hezký den všem.