Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Nacuvat priamo oproti,vratit sa naspat a co najblizsie k autu B a potom vycuvat. Ale ja by som tam asi nacuval uz pri parkovani,no tazko sa vyjadrit ked clovek nevidi kolko miesta tam je okolo.
Kia Sportage 1.7CRDi Sand Track+coolovesvetla+Turbo GDI maska+Stebel TM80 Magnum horn
zásadně tam zacouvat a pak vyjet předkem. pokud umíš couvat podle zrcátek tak se tam v pohodě vlezeš (dle nákresu). auto má lepší rejt a zadek má menší přesah oproti předku. problém ale je, že 90% lidí couvá tak, že se otočí na sedadle a jsou pak v ... a pak to taky tak vypadá v garážích, na parkovištích,...
Tony aka FUCKER LUCKER in CoD World and LUCKER1984 in WoT Kia cee´d 1,6 CRDi EX+ najeto 118 000 km
Tak já parkuji v podzemních garážích pod naším domem, kde mám stálé parkovací místo, a zásadně na místo couvám, což není žádný problém a vyjíždím "čumákem".
KIA Sportage III 1,6 GDi - 6/2011 - prodáno Hyundai Tucson 1,6 T-GDi - 09/2020
už v autoškole mě učili radši zacouvej.............radši pětkrát couvat než pozadu vyjíždět do slepého místa................toto platí v podstatě všude nejen na garážovém stání.................bohužel musím souhlasit , že mnoho lidí toto neumí a ani se nesnaží naučit když se jim na to instruktor v autoškole tzv. vyprdl a jen jednou jim to ukázal.
Nacouvání je samozřejmě nejvýhodnější, ale z auta pak musím vystoupit ke stěně, takže tam musí zůstat místo na otevření dveří a vystoupení. To už zase omezuje mého souseda. Při zajetí předem se rezervy sčítají a vzniká místo na vystoupení. Pokud stála vedle Fabia, nebyl problém, ale oktávka to už dost komplikuje.
Jaké omezování, vždyť on nasedá z leva, právě střídavé parkování vytváří větší prostor, já nejedenkrát nacouvám skoro zrcátko na zrcátko(a pak je sklopím) a třeba mám menší mezeru, mezi dvěma najetýma předkem, k tomu, kterého mám po svoji pravici se přimáčknu, a jak mně tak sousedovi po levici zůstává dostatek místa a to jsem měl dvojdvířko, a teď i s trochu větší potvorou nevidím problém, zatím
Tím se problém přenese na souseda. Má sice dvojnásobnou mezeru k vystoupení, ale k vyjíždění couváním má zase jen svou mezeru, protože 2 stání jsou oddělena nosným sloupem. Prostě socialistická garáž a kapitalistická auta se k sobě moc nehodí. Asi by to chtělo nějaký simulační program nebo zkušeného řidiče. Mám dojem, že kdyby se sešla všechna dlouhá auta, tak sice zaparkují, ale zpátky už by se bez vzájemné spolupráce nedostaly.