Taky už jsem nad tim uvažoval. Mám 1.6 CRDI 5st. a docela mě lákala představa 2.0 CRDI + 6st. výměna. Auto jezdí super, výkon na normální ježdění taky ujde, ale v německu na dálnici jezdím okolo 160km/h takže 6 stupeň by se hodil. Jenže si vem že musíš pořídit celou novou převodovku, kulisu řazení a určitě nějaký další drobnosti okolo. Pak musíš odstavit auto na nějakej čas, zaplatit automechanika kterej rozebere půl auta (co vim tak z těchdle přestaveb nikdo moc nadšenej neni, tudíž se do nich nikdo nehrne a když, tak se nedoplatíš). Když to shrneš materiál + práce tak se ti to nikdy nevrátí. Netuším kolik bude stát co - nahrubo načrtnu, řekněme převodovka 30tisíc(pokud nebude z bouračky), kulisa 5t., práce třebas 5t. a jsi tak za 40tisíc minimálně(velmi nahrubo). Se 6st. ušetříš třebas 1l/100km takže potom např. při ceně nafty 36kč musíš naject 111 tisíc km aby jsi byl na 0. Myšlenka je to zajímavá, ale chtělo by to mít vlastní zařízenou garáž, přístup na vrakoviště a technika z kii který bude ochotný radit (pořizoval jsem světlomety z proceeda a už jenom při tom byli všichni strašně "ochotní" hledat v pc něco, co vlastně vůbec není na moje auto)

Pokud má o tom někdo přesnější info, tak se také rád poučím
