To: Berka
Nic si z toho nedělej. To je taková sladká nevědomost laiků

.Máme na busech něco podobnýho a navíc sledování přes družici.Napřed se nám to moc nelíbilo, ale kolegovi, kamarádovi to zachránilo místo.
Někdo hodně vlivnej si stěžoval až řediteli podniku, že dcerunka čekala v noci na autobus. Ten měl podle ní jen projet konečnou a bez otevření dveří ji prý ujel. Technik si ráno vyjel satelitní záznamy, včetně podle času rozfázované snímky z družice. Jednoznačně se prokázalo ze snímků a časosběrného zařízení, jak dlouho stál bus s otevřenými dveřmi ( cca 5 min), kdy zavřel a kdy odejel. Podotýkám, že s přesností na 1 sec. Celý systém, včetně propojení s "černou skřínkou" každého vozidla ( týká se asi 250 autobusů Dopr. pod.m.Brna, plus tramvaje a trolejbusy) funguje několik roků. A jen jako zajímavost : ze 100% stížností najednou bylo až 80% neoprávněných. Navíc má ústřední dispečink obrovskou plazmovou obrazovku, kde v reálu vidí všechna vozidla MHD jako barevné čtverečky pohybující se po trasách Brna. Barevné proto, že barva automaticky oznamuje, jestli je vozidlo v plusu, co se času týká, nebo jede pozdě, nebo jede správně. Podle číselného kódu na čtverečku pozná dispečer, o jaké vozidlo a linku se jedná.
Se zpožděním v ucpaném Brně si neví rady ani technika, ale odjetí ze zastávky byť jen o vteřinu se rovná 500kč z premií řidiče. Těch zajímavostí je mnohem víc, ale to by vydalo na článek velikosti pár listů A4.
Tak Berka, pouštěj možnosti dnešní techniky opatrně, ať nás nemá laická veřejnost za mimozemšťany
Pěkný den Berkovi a všem kolegům Kiákům.
lubos761
Kia Sportage 2.0 CVVT, Comfort +, r.v. 2011, orange techno, xenony, park.asistent, 17"kola,