Ahoj všem! Stal se ze mě novej "Kiják Karnivalák" a tak se měsíc s autem seznamuju. Dopřál jsem vozu nové filtry, kromě olejového (na olej se chystám - kupodivu za celý měsíc ani o 1mm hladina neklesla), repasi vstřiků a odvzdušnění palivového systému plus nový spojkový válec. Teď na první škrtnutí naskočí. Ale dneska mě podruhé vyšplouch na dálnici. Poprvé jsem to přičítal malému tlaku paliva na railu. Ale dneska znova - uvařeno, topení funguje, voda se neztrácí, nárůst hladiny v přepadovce asi o 10cm a úplně studený chladič... Snad to bude jen termostat. Ráno ho zkusím vyndat a trochu motor zahřeju - uvidím, jestli se bude zahřívat i chladič když tam nebude termostat. Každopádně se chystám na zimu vyměnit celou chladící kapalinu a docela mě strašíte těma trubkama dozadu na topení. Já to fakt vidím na dobře dimenzovanou hadici. Poradí mi někdo, jak mám u 2,9 CRDi 2005 postupovat? Kudy ji vypustit (vlastně ani ještě nevím, kde to ten termostat má, ale doufám, že se na něj dostanu) a hlavně, jak postupovat při plnění? Asi tam kapalinu nebudu lejt přepadovkou, víčkem přepadového ventilu mi to přijde ok (opravte mě, pokud se pletu). Kolik se tam ve finále má nalejt? Díky za radu - na YouTube je toho na Carnivala dost málo, tak zkusím také přispívat.
