*only_one*

Když jsem v roce 1977 s "Moskvičem 407" jel s plynem "na podlaze" asi 100km/h (ručička se třepotala 90-110 = mechanický tacho), tak jsem byl suverénně rychlejší než "Pátá Bé": předek byl obitý od škváry (hojně se tenkrát používala), až běda se podívat

. Později Žigul (opět rychlejší než "Pátá Bé") měl stejný (mimo jiné) problém: předek jak "Německé tričko od Stalingradu". A to byla obě auta, na tehdejší dobu standartně, stejně užívána: celou zimu v garáži, jinak jen občas a o Velikonocích

.
Množství obití od kamínků je dáno frekvencí použití auta + rychlost = když vyjedeš jen "občas a o Velikonocích" rychlostí těsně pod rychlostními limity, tak to nebude tak markantní, jako když je auto, jak píšeš, jen spotřebák

- až potud s Tebou souhlasím

Ovšem ....... měl jsem později i pár dalších aut, obité od kamínků byly všechny, ale u žádného to nešlo až "na kov", jako u

Design mají "kluci Korejský" naprosto špičkový (nová I30 je prostě bomba - už se "těším" na nového Pro_Ceeda) - teď by to ještě chtělo trošku "přitlačit" na kvalitu, například laku = momentálně mám auto s cca dvojnásobkem najetých km, než měl můj Pro_Ceed, a kapota vypadá líp

PS: Obití boků karoserie je dáno jejím tvarem - dříve byla kola více schována než dnes

- folie jsou skvělým řešením
