Budu se hadam opakovat, ale pro vas klid to sem opet napisu. To, ze vase auto spada do nejakeho VIN listu z TSB nemusi vzdy znamenat, ze na onom voze se vyskytuje popisovana vada z onoho TSB

Muze tam spadat jen diky tomu, ze nejsou schopni identifikovat presneji vozy, ktere tu zavadu maji. Vetsinou se vse ridi urcitymi vyrobnimi seriemi, do kterych zapadaji vyrobni serie dilu, ktere tam byly namontovany a pokavad se v nejake vyrobni serii dilu najde vadny kus, tak se oznaci cela serie vozu, ktere z nich byly vyrabeny za podezrelou

Takze ve finale muze byt treba jen jediny vuz s vadnym dilem a nebo treba taky vsechny. Pak se ty vady rozlisuji dle zavaznosti, pak se jedna o opravy na zaklade stiznosti zakaznika (pr.: vrzani palubovky), pripadna oprava pri garancce (pr.: prehrani software na ochranu turba) a nebo pri zavaznych zavadach svolavaci akce (pr.: nefunkcni spinac brzdovych svetel).
Takze zbytecne nepanikarte a nejdriv si zkuste overit, zda vas vuz ma symptomy poipisovane v onom TSB, az pak bych se zacal dozadovat napravy ... kdo z nas ma cas byt stale v servise a dozadovat se orpavy neceho, co ani neni vadne
