Tyhle motory nejsou stavěný na tak nízké otáčky tak pořád nevím proč je tam tlačíte. Jestliže ten motor hučí, vibruje atd., tak se mu to asi nelíbí. Jasně v mnoha autech jsou šipky (ukazatele) které určují kdy máte přeřadit, ale prakticky to je nepoužitelný protože vás nutí držet motor v otáčkách kde pracuje neefektivně. Ideální je držet se v pásmu maximálního toč. momentu a to rozhodně není tak nízko. Můj kamarád si teď nedávno koupil Patrola v šestiválci a motor převaluje pořád někde kolem 1100- 1500 otáček a já jsem z něj na mrtvici. Ten motor točí téměř 5000 otáček, zatahuje kolem 2000 a on ho takhle drtí dole aby to moc nežralo. Jenže v takových otáčkách je slabý tlak oleje, tak si spočítejte jak dlouho to asi klika a písty vydrží. Protože tlaky jsou v motoru stejné možná dokonce vyšší, jen je nízká rychlost otáček a množství oleje.
Používejte při jízdě rozum a ne displej.