Žilina těžko. Jedná se o výrobek
http://racingbox.cz/ Taky sem trošku pátral. z 84kw na 98 a asi o 20-30 NM poskočí točivý moment. Takže pravda bude někde mezi. A montuje to dealer co ti auto prodává a na něm bude asi i výsledná kvalita odvedené práce. Je to zdarma OK tak budiž. chceš to máš to.
Inu vosk na nové auto - kolik si myslíš že ti tam dají vrstev?

I kdyby to udělali 3x tak se podívej kolik ty přípravky stojí i když tam koupíš celej Eshop odspoda nahorů tak se nedostaneš na cenu co si uváděl. Na celé péči o karoserii je nejvíc náročně si připravit podklad a očistit starý lak. Napatlat vosk na uplně nové a čisté auto je sranda a ještě když na to máš vhodné motorové pomůcky. Spíš by stálo za zamyšlení, zdali to má smysl a leštit ho (nedej bože strojově) může to mít i docela destruktivní účinky. Jde o to, jak dlouho to auto je po lakování karoserie a zdali je lak skutečně plně schopný odolávat mechanické námaze. Kompeltní profi regenerační cyklus na starý lak vyjde na 5tisíc, kde ti mimo jiné od vytepování od sedaček po storpnice, rozleští i plexiskla svetlometů, zbrousí zoxidovaný lak a navoskují 3Mkem a dělají to celý den. Tak proboha, co je obsaženo v těch udávaných 6tisích u nového auta ?? Každopádně, ať ty věci jsou jak jsou, až si půjdeš to auto převzít, tak si pořádně oběhny všechyn kouty karoserie, koukni se na spoje, koukni se na gumy okolo dveří a zdali tam nejsou už v prvopočátku vady laku. Na našem Ceedu sem to přehlídnul a pak mě to žralo. Taky ač se to může zdát jako prkotina, vyzkoušej si ještě na salonu funkci uplně všeho co ti napadne. Ja sem tam objevil, že se špatně otevírala spodní dvířka šuplíčku a ještě než sem auto převzal tak to mechanik pošteloval. Taky to mělo poškrábanou kulisu řazení, prostě na tom plexi kde je namlavaná kulisa byla viditelná rýha. Drobnost, ale pak rozčiluje. Prostě to má být nové a funkční a hezké alespoň jeden den než se to ušpiní, tak ať se snaží. Jo a doporučil bych ti ještě před definitivním převzetím provést zkušební jízdu a klidně delší. Nám vrže palubovka. Někomu to dělá někomu ne a natvrdo z výroby u NOVÉHO bylo špatné uložení zadního tlumiče. Zní to divoce, ale prostě se to stává. Jen to můžeš vyladit hned na salonu a né pak jezdit před servisem do cizího salonu kdes to auto nekoupil v Ově.