Totálně vybitá baterie

Trápí Vás něco na voze?

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod Nalim2 » 04.01.2011 16:27

ms45 píše:Při čtení předchozích příspěvků jsem si vzpoměl na mé trable v r. 2001 s felicií. Auto nešlo cca 1 x za 14 dní až měsíc nastartovat (auto jezdilo každý den cca 20-150 km). Měl jsem to v různých servisech i u tz, garážistů, hledali všude možně chybu v elektroinstalaci, že jsem nechal kde co zapnuté a pod., až jeden řekl, že by vyměnil baterku (byla stará 2 roky) za AKUMU (už ssi přesně nevzomenu asi 44) a od té doby bylo po všech problémech. ...:


Tak to je přesné... jako bys popisoval mé trable s felicií.... Já bych ještě dodal, že jsem si tam dokonce nechal namontovat vypínač baterie, ale ani to mi moc nepomohlo... :( Jenže já mezitím vyměnil 2x baterii, a stejně to nepomáhalo....také mi teď někdo radí, že to bude stejně baterií... :o a abych tam dal "nějakou pořádnou".... :angry: - tak uvidíme....
Kia Cee'd II (2015)
Uživatelský avatar
Nalim2 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1395  Témata: 43
Registrován: 09.09.2009
Bydliště: Vysočina  Czech Republic (cz)
6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)
15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1)
23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (2) Osobnost klubu (1)

Kia XCeed (2025)
628 km @ 6.2 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod Korejcobijec » 16.01.2011 19:22

:kia: Nějak často dobíjím batérií :kia: :yes: Že by to tou zimou? Tá batérka je bez označení . čert ví kdo to vůbec vyrábí. :yes:
Korejcobijec
 


km @ l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod KamZehr » 17.01.2011 15:07

Tak já mám Ceeda od 06/2007 a žádné problémy s baterkou nemám. Je fakt, že většinou parkuju v garáži, ale občas musím nechat auto i venku, a to i v zimě.
KIA Sportage III 1,6 GDi - 6/2011 - prodáno
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi - 09/2020
Uživatelský avatar
KamZehr Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 731  
Registrován: 19.11.2010
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

Hyundai Tucson (2020)
0 km @ 0 l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod Korejcobijec » 17.01.2011 16:43

:kia: Já taky stojím v garáži ,ale dobrá nabitá batérie sjede na budíku za hodku a někdy i dřív pod 1A.....A tím vím ,že je na maximu. Ted to připnu -naskočí 5A po 3 hodinách to sjede na 3A a pak už to stojí....třeba i půl dne. 8-)
Korejcobijec
 


km @ l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod mvrabel » 17.05.2011 10:07

Mám na Kii Ceed SW 1,4 nasledovný problém:
Už dvakrát sa mi vybila batéria počas víkendu. V pondelok ráno som prišiel k autu a batéria bola na cca 10V. Pri prvom výskyte chyby som vybral batériu, nabil a celý týždeň bolo všetko OK. O týždeň sa to zopakovalo. Obidva víkendy ale pršalo.
Po opätovnom nabití batérie som sa vybral do servisu, lenže medzitym zasvietilo slniečko, a v servise akurát zistili, ze batéria je OK (majú na to tester) a prečistili niektoré ukostrovacie skrutky.
Včera opať pršalo, tak som sa vybral "Chytiť páchateľa pri čine". Zistil som, že v kľudovom stave, t.j. všetko vypnuté, tečie z batérie prúd cca 100mA. To ale nie prúd, ktorý by mal zlikvidovať batériu za dva dni
Napriek tomu som otvoril poistkovú skrinku v motorovom priestore, a začal som postupne vyťahovať poistky a hľadať obvod cez ktorý uvedený prúd tečie.
Odber sa stratil, až ked som vybral poistku B+ 2 - Panel prístrojov B+ (50A). To je zrejme poistka, ktorá ide do druhej poistkovej skrinky pri vodičovi.
Tam som potom vybral "pamäťové poistky" a prúd klesol na nulu. Takže zrejme falošná stopa, pretože nepredpokladám, že by voda mohla zatiecť pod palubnú dosku, a 100mA je aj tak málo, takže to je asi normál.
Vie mi niekto poradiť čo všetko je zapnuté, keď sa auto zamkne (mám iba centrálne zamykanie bez alarmu)?
mvrabel Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4  
Registrován: 16.05.2011
Bydliště: Poprad  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2008)
45000 km @ 7.6 l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod Marek_Km » 17.05.2011 15:14

mbiron psal něco o tom, že na Hyundai fóru psal někdo ve smyslu, že by to mohl způsobovat posilovač řízení, který po vypnutí motoru a vytažení klíčku údajně někomu zůstal aktivní, jestli jsem to teda dobře pochopil. Já dodnes neměl jediný problém a baterií (ťuk ťuk), ale kdybych tyto problémy (s náhodným vybíjením autobaterie) měl, řešil bych to asi tak, že bych po každém vypnutí motoru zkoušel točit volantem, jestli řízení ztuhne, nebo ne.
Kia Cee´d 1.4 EX 80kW (2007)
Uživatelský avatar
Marek_Km Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 695  Témata: 8
Registrován: 15.12.2007
Bydliště: Kroměříž  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 4. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd (2007)
167000 km @ 6.1 l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod mvrabel » 18.05.2011 17:02

Ja teda nie som odborník na autá, skôr sa vyznám v elektrike. Myslim ale, že funkčnosť posilňovača riadenia je odvodená od behu motora. Keď zhasne motor, tak posilňovač riadenia "stuhne" vždy, bez odľadu na to či nejaký kontrolný obvod zostane pod prúdom, alebo sa celkom vypne. Alebo sa mýlim?
mvrabel Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4  
Registrován: 16.05.2011
Bydliště: Poprad  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2008)
45000 km @ 7.6 l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod Beky » 18.05.2011 18:31

Ja tiež nie som automechanik, ale keď bola zvolávacia akcia kvôli brzdovému valcu mne ho menili a výsledok bol taký že keď som stúpol na pedál brzdy tak to začalo škrípať v servise si mysleli že je chybný nový válec tak tam dali druhý a ten robil to isté. Tak potom po konzultácií mi mechanik povedal, že to robí posilňovač riadenia ( tiež som si pred tým hovoril čo to má spoločné s brzdami :? ) ale po výmene pedál brzdy fungoval žiadne pazvuky už nebolo počuť.
Uživatelský avatar
Beky Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 31  
Registrován: 20.05.2009
Bydliště: Sturovo  Slovakia (sk)
8. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd (2009)
3200 km @ 6.7 l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod drpetr » 20.05.2011 13:44

mvrabel píše:Ja teda nie som odborník na autá, skôr sa vyznám v elektrike. Myslim ale, že funkčnosť posilňovača riadenia je odvodená od behu motora. Keď zhasne motor, tak posilňovač riadenia "stuhne" vždy, bez odľadu na to či nejaký kontrolný obvod zostane pod prúdom, alebo sa celkom vypne. Alebo sa mýlim?

U cee´da je plně elektrický posilovač řízení na který nemá vliv běhu motoru. Pouze ho řídící jednotka zapne nepo vypne, proto není vyloučeno, že nemůže zůsta funkční po zhasnutí motoru.
drpetr Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 13  
Registrován: 17.05.2011
Bydliště: Kolín  Czech Republic (cz)

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod belize » 21.06.2011 20:36

Nevím jestli můj příspěvek nebo spíše dotaz patří právě sem, ale nenašel jsem nic příhodnějšího. Stala se mi taková velice divná věc. :shock: :shock:
Přijedu na parkoviště bez jakého koliv problému vypnu auto a jdu sivyřídit soje věci. Po návratu zasunu klíček a místo nastartování auto pouze cvakalo. Na palubovce normálně svítily běžné kontrolky, rádio hrálo normálně jenom to auto ne a né naskočit. Pomohly až strtovací kabely. Dojel jsem domů cca 20 km bez nejmenších problémů vypnul auto a šel domů. Ráno přijdu k autu, že vyndám baterii abych ji vyměnil, ale něco mi říkalo zkus to.
Otočím klíčkem a auto naskočilo jako jindy. Dojedu tedy do servisu, kde mi proměřili baterku. Baterka měla 11V držela bez problémů, při nastartování se dobíjení jevilo v pohodě. Mechanik trvdí, že on by baterii neměnil, že dle něj je OK. Pokud to tvrdí v servisu, kde by mu mohlo jít o kšeft nerozumím ničemu. :lol: :lol: :lol: :lol: Má někdo podobnou zkušenost, nebo by mi mohl někdo naznačit čím by to mohlo být????
Nevadí mi názor jiných lidí, ale to že mi ho chtějí vnutit.

S. Johnson
Uživatelský avatar
belize Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 83  Témata: 11
Registrován: 29.11.2007
Bydliště: Vysočina  Czech Republic (cz)

Kia Rio II (2007)
53000 km @ 7.2 l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod mvrabel » 21.06.2011 21:20

Skôr ako budem mať pripomienku k problému BELIZE, vratim sa najskôr k môjmu problému, ktorý som popísal 17.5.2011.
Vtedy som predpokladal, že mi niekde do elektriky zateká dažďová voda a tým sa vybije batéria. Odvtedy ale už niekoľkokrát pršalo a problém sa už nezopakoval :) . Uz som aj prestal vybiehať von s ampérmetrom a merať kľudový prúd z batérie pri každom daždi.
Jediná vec čo mi vtedy v servise urobili bolo, že pečistili ukostrovacie skrutky. Nie je mi jasné ako by mohli nedobre ukostrené obvody sposobiť vybitie batérie, ale nič iné sa zatial neurobilo.
Teraz sa vrátim k problému BELIZE.
Viem si celkom dobre predstaviť, že nejaký zaoxidovaný kontakt na kábli od batérie ku štartéru by mohol spôsobiť uvedený problém.
Druhá vec je, že batéria by mala mať 12V. Ak má 11V, tak je buď zrelá na výmenu, alebo sa vybila počas státia auta a BELIZE mal to štastie, že prišiel k autu skôr, ako sa mu vybila celkom.
Doporučil by som ju nabiť mimo auta, vrátiť ju do auta a znova zmerať napätie po cca 2 až 3 dňoch.
mvrabel Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4  
Registrován: 16.05.2011
Bydliště: Poprad  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2008)
45000 km @ 7.6 l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod mira180 » 21.06.2011 22:00

belize píše:Nevím jestli můj příspěvek nebo spíše dotaz patří právě sem, ale nenašel jsem nic příhodnějšího. Stala se mi taková velice divná věc. :shock: :shock:
Přijedu na parkoviště bez jakého koliv problému vypnu auto a jdu sivyřídit soje věci. Po návratu zasunu klíček a místo nastartování auto pouze cvakalo. Na palubovce normálně svítily běžné kontrolky, rádio hrálo normálně jenom to auto ne a né naskočit. Pomohly až strtovací kabely. Dojel jsem domů cca 20 km bez nejmenších problémů vypnul auto a šel domů. Ráno přijdu k autu, že vyndám baterii abych ji vyměnil, ale něco mi říkalo zkus to.
Otočím klíčkem a auto naskočilo jako jindy. Dojedu tedy do servisu, kde mi proměřili baterku. Baterka měla 11V držela bez problémů, při nastartování se dobíjení jevilo v pohodě. Mechanik trvdí, že on by baterii neměnil, že dle něj je OK. Pokud to tvrdí v servisu, kde by mu mohlo jít o kšeft nerozumím ničemu. :lol: :lol: :lol: :lol: Má někdo podobnou zkušenost, nebo by mi mohl někdo naznačit čím by to mohlo být????

Pokud ti nezhasly kontrolky a nepřestalo hrát rádio, [b]NEMŮŽE[b] to být baterií. To, že auto začlo startovat po použití startovacích kabelů je náhoda, pokud by jsi zkoušel ještě chvíli startovat, asi by se ti to také povedlo. S největší pravděpodobností je závada ve startéru (spínač) a bude se to opakovat. Hrozí, že nenastartuješ.
9.března 2019 objednaná KIA SPORTAGE Premium,automat,4x4,Techpaket, 1,6T-GDI,modrá metalíza
1.10.2011 KIA SPORTAGE 1,6 GDI Comfort,bílá barva,prodáno 3.3.2019
Uživatelský avatar
mira180 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 61  
Registrován: 03.06.2011
Bydliště: Tachovsko  Czech Republic (cz)

Kia Sportage III (2011)
0 km @ 0 l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod JanRypal » 22.06.2011 00:45

Pokud mela baterie 11 V, tak rozhodne v poradku neni... 11 V bymohla mit tak max. pri poradnem zatizeni. Jestlize to ma v klidu, je vybita nebo poskozena...
Kia Sportage II (2005) 4x4, 2.0 CVVT 16V DOHC, Active Ex
Uživatelský avatar
JanRypal Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 90  Témata: 3
Registrován: 12.06.2011
Bydliště: Valašské Meziříčí  Czech Republic (cz)
Sponzor (1)

Kia Sportage II (2005)
99999 km @ 10 l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod belize » 25.06.2011 17:39

V pátek jsem byl u autoelektrikáře a výsledek je pro mě úplně :o :o :o . Popsal jsem mu svůj problém se startování, ten samozřejmě proměřil baterii měla 12V a žádný pokles napětí. Proměřil jak dobíjí altík naměřil asi 15 V. Proměřil vše kolem baterie jestli náhodou na některý kontaktech nedochází k poklesu napětí a nikde nic. Ještě chvíli mudroval a proměřoval a celou událost uzavřel tím, že v baterii jsou jednotlivé desky snýtovány olověným nýtem a ten se prý může časem uvolnit a proto jediný proud, který prochází prochází nýtkem, ale né v dostaečném množství, aby to stačilo k nastartování auta.. A pokud dostane ránu v mém případě to mělo být dobytí přez startovací kabely tak se prý zase přicucne - připeče - přtaví zpět a vše funguje na nějaký čas OK. Jinou závadu neobjevil s konstatováním, že momentálně tam žádná není. Jedinou obranou z mojí strany tedy bylo, že jsem šel a koupil startovací kabely, které jsem začal vozit s sebou. Pokud moje vysvětlení bylo po odborné stránce poněkud mimo omlouvám se, já vím o elektrice pouze to, že kope a někdy svítí tak se omlouvám.
Nevadí mi názor jiných lidí, ale to že mi ho chtějí vnutit.

S. Johnson
Uživatelský avatar
belize Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 83  Témata: 11
Registrován: 29.11.2007
Bydliště: Vysočina  Czech Republic (cz)

Kia Rio II (2007)
53000 km @ 7.2 l/100km

Re: Totálně vybitá baterie

Příspěvekod mira180 » 26.06.2011 22:38

To co zjistil mechanik, přesně odpovídá mému odhadu závady. Škoda, že jsi se ho nezeptal, proč nepohasly kontrolky, když tam (podle něj) bylo málo proudu. Jinak s ním souhlasím, že tam teď závada není. Musíš počkat, až se to projeví znovu. Jestli se ti to stane znovu, zkoušej víckrát zastartovat, mělo by to pomoci. Předpokladem je, že nezhasínají kontrolky a ve startéru cvaká.
P.S. Jsem původním povoláním autoelektrikář ;) .
9.března 2019 objednaná KIA SPORTAGE Premium,automat,4x4,Techpaket, 1,6T-GDI,modrá metalíza
1.10.2011 KIA SPORTAGE 1,6 GDI Comfort,bílá barva,prodáno 3.3.2019
Uživatelský avatar
mira180 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 61  
Registrován: 03.06.2011
Bydliště: Tachovsko  Czech Republic (cz)

Kia Sportage III (2011)
0 km @ 0 l/100km

PředchozíDalší

Zpět na Závady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé