Vrátím se ještě k té křižovatce, zarazila mne tato pasáž vysvětlení ...
Přitom řidič, jedoucí ve směru A-B nemusí
dávat znamení o směru jízdy. Kdyby třeba při výjezdu za přejezdem dával znamení o změně směru jízdy vpravo, řidič přijíždějící ze směru od C by se oprávněně mohl domnívat, že vozidlo bude vjíždět na silnici, po které on přijíždí. A nehoda by byla na spadnutí…. Každý normální řidič jedoucí z A do B se bude chovat následovně : Nejdřív bude sledovat situaci za přejezdem, zda bude moci bezpečně přejezd opustit, při vjezdu na přejezd bude hlídat, jestli náhodou nejede vlak (občas jede i při svítícím bílém světle

) a když přejede koleje, resp. už na nich dá blinkr vpravo

, protože odbočuje

vpravo a hned, jak opustí hlavní silnici přehodí směrovku na vlevo, protože chce pokračovat do B. Jestliže se ze směru C bude přibližovat vozidlo, dá tomuto protijedoucímu vozidlu přednost a v odbočení vlevo bude pokračovat až po jeho projetí.
Jestli to projektant dopravního značení myslel jinak, v tu chvíli neřeší
Řidič vozidla ze směru C dává přednost zprava ze směru A, i když je to jednosměrka, což se on dozví až ve chvíli, kdy skoro nebo úplně zastaví a podívá se vpravo. Značka "Dej přednost" mu říká, že má rovněž dát přednost vozidlům na hlavní silnici, až dojede do místa, ze kterého má na hlavní silnici výhled.
Z toho je patrné, že dává přednost 2x po sobě, vždy v jiném místě, takže křižovatky jsou 2, nikoliv jedna. Dopravní značka "Dej přednost" měla být umístěna až za odbočkou do B s dodatkovou tabulkou bez této odbočky

.
Problém současného značení je, že řidič jedoucí z A do B a řidič jedoucí z C zůstanou stát proti sobě a budou jeden na druhého ukazovat aby jel

, horkokrevnější povahy možná vystoupí a mohlo by dojít i na pěsti

. Další možností je, že se oba po gestikulaci rozjedou současně....
Tohle je můj pohled (totožný se Mikim a Honzou) na tuto křižovatku. S vysvětlením PČR nesouhlasím - v běžném provozu nemůže řidič přemýšlet, jak to projektant myslel.