Priatelia, 
 už nejaký čas ráno ťažko štartujem. je to závislé od teploty . Ak je okolo 0°C tak na 2. krát. Ak je -3°C , tak na 4. krát. Po naštartovaní sa vyvalí kúdol dymu , pár sekúnd ide na 3 valce , potom OK.  Od naštartovanie chodí auto v poriadku , žiadny chýbajúci výkon , alebo tak. Celý deň potom štartuje v poriadku .  Mám podozrenie na vadnú žeraviacu sviečku /žhavič/. Dnes som bol v servise , objednali ma na nasledujúci pondelok  , resp. skôr po telefonickom dohovore. Technik v servise v podstate súhlasil s tým , že to môže byť žeravením. podotýkam, že už 3 mesiace tankujem iba V power diesel u Shella. Máte niekto podobnú skúsenosť , alebo mali ste takýto problém? napíšte , každá skúsenosť dobrá. 
Vďaka za vaše reakcie.
			
 
 


 
			

 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
  /
  /
 
				
			
 bjednal som sa telefonicky,nahlásil model ,motor a miesto kúpi a následne mi bola povedaná cena garančky.žiaľ auto kúpené inde má u nich pri príjme na garančku prirážku k cene garanč.prehliadky a to som sa dozvedel až priamo na mieste.V iných mestách sú radi ak k ním zájde akýkoľvek zákazník ale oni si zákazníkov asi môžu vyberať.V Košiciach by rozumná  konkurencia mala ľahký život.Nepáči sa mi takýto prístup k zákazníkom,nie som vôbec náročný,mal som už možnosť kúpiť nové auto u iného predajcu v Košiciach a v servise som poznal iný prístup k zákazníkovi pri garančke aj mimo nej.V Motor care som sa cítil ako terč zisku nie ako zákazník a normálne som vzal servisnú knižku a odišiel plný poníženia.V inom, malom meste som zaplatil podstatne menej,a bol som pri aute a rozprával sa s mechanikom.Nerád píšem o tejto žalostnéj skúsenosti,neviem ako by som u nich pochodil pri oprave ktorá by sa nevzťahovala na záruku.
bjednal som sa telefonicky,nahlásil model ,motor a miesto kúpi a následne mi bola povedaná cena garančky.žiaľ auto kúpené inde má u nich pri príjme na garančku prirážku k cene garanč.prehliadky a to som sa dozvedel až priamo na mieste.V iných mestách sú radi ak k ním zájde akýkoľvek zákazník ale oni si zákazníkov asi môžu vyberať.V Košiciach by rozumná  konkurencia mala ľahký život.Nepáči sa mi takýto prístup k zákazníkom,nie som vôbec náročný,mal som už možnosť kúpiť nové auto u iného predajcu v Košiciach a v servise som poznal iný prístup k zákazníkovi pri garančke aj mimo nej.V Motor care som sa cítil ako terč zisku nie ako zákazník a normálne som vzal servisnú knižku a odišiel plný poníženia.V inom, malom meste som zaplatil podstatne menej,a bol som pri aute a rozprával sa s mechanikom.Nerád píšem o tejto žalostnéj skúsenosti,neviem ako by som u nich pochodil pri oprave ktorá by sa nevzťahovala na záruku.
 
			 a ešte som mal aj svoj olej
  a ešte som mal aj svoj olej  , odporučam zmeniť servis / napr. Humenné alebo MI, alebo naspäť do KIA Smižany kde si bol  v júni na garančku  / aspoň autíčko dobre zohreješ pred vymenou oleja
 , odporučam zmeniť servis / napr. Humenné alebo MI, alebo naspäť do KIA Smižany kde si bol  v júni na garančku  / aspoň autíčko dobre zohreješ pred vymenou oleja 
 , nikto nic neriesi, asi tych problemov moc nemame
 , nikto nic neriesi, asi tych problemov moc nemame  

 , debatujú, hodnotia, skôr sa vyjadrujeme  v iných témach  / @safi a @prokeš /, takže ne
 , debatujú, hodnotia, skôr sa vyjadrujeme  v iných témach  / @safi a @prokeš /, takže ne  a radami
  a radami   
   
  
 , všude je prostě něco, ale tak je to se vším. Doporučuji prostě sledovat fórum a třeba se v okolí najde dobře hodnocený servis. Tímto zdravím servis Agrotec Hustopeče
 , všude je prostě něco, ale tak je to se vším. Doporučuji prostě sledovat fórum a třeba se v okolí najde dobře hodnocený servis. Tímto zdravím servis Agrotec Hustopeče  

 
  
 
				
					 
				
					 
				
					