Dobrý den, dnes mi po vyjetí začal po chvíli ozívat klapavý zvuk od prostoru předního levého kola. Na chvíli to přestalo a pak se zase objevilo, tak jsem po několika stech metrech zastavil a zjistil jsem že jsem neodbrzdil ruční brzdu úplně a že jsem tedy jel s částečně zataženou ruční brzdou. Poškodil jsem auto hodně nebo ne? Díky za odpovědi.
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Tak já nedokážu úplně jasně říct, že to bylo zepředu, prostě jsem to slyšel někde z pravé strany. O to ale nejde, prostě to vydávalo klapavý zvuk a jel jsem s napůl zataženou ručkou.
Co se týká toho ramusu, mohl by to být i nějaký sajrat za krytem kotouče.... ten se pak vytratil....a zatažená ručka, asi je tam rovněž bubnouka tak jak u mne, tak pokud to nebylo velmi dlouho, tak by to maximálně trochu očistilo obložení, auti to neuškodí. Já už ji rovněž pár krát trénoval, pípák mi tam chybí, dvojlitr to ani necítí...
Pokud to nebylo dlouho nic se nedeje, jinak zastav auto v prudkém kopci a vyzkoušej, když v autě sedíš a uvidíš, drží, nebo nedrží jinak se dá ještě i seštelovat..., ja dávám i jedničku.....
Tak zase úplně krátký úsek to nebyl, tak 1-2 kilometry, takže mám z toho obavy. Ale v pondělí jedu kvůli něčemu jinému do servisu, tak se jich na to zeptám, jestli tam může být nějaký problém nebo ne.
Jeste jsem sice neměl možnost to zkusit v nějakém opravdu prudkém kopci, ale jinak ručka funguje. Mě spíč zajímlo, jestli jsem nepoškodil něco, co na první pohled není vidět a nedá se jako ta ručka vyzkoušet.
Ona ta jízda se zataženou ruční brzdou není nějaká kór hrůza. Kdyby jsi ji měl zarvanou řekněme nadoraz, tak se nerozjedeš a buď Ti to chcípne a nebo se zahrabeš až po motor. Pokud jsi ji měl zataženou jen tak "nalehko" a asi ano, když jsi nepoznal hned, že je zatažená a přišel jsi na to vlastně jen tak, že jsi mrkl na levý budík, kde je ta kontrolka taky pěkně blbě vidět, tak se vůbec, ale vůbec nic neděje. Ona by tě varovala smradem z obložení a smrdí to teda jak spojka a i tak by se ještě vlastně nic moc nedělo. Jen si vzpomeň kolikrát se tu psalo o smradu ze spojky při couvání do kopce, kdy auto držíš vastně jen na té spojce a kolik z nás ji kvůli tomu už měnilo. Určitě nikdo. Spojka se tu už měnila, ale to bylo z jiného důvodu.
Tak já jsem si té ručky všiml, až při vystupování z auta, když jsem zamykal řadící páku. Během jízdy jsem měl pocit horšího tahu motoru jen minimálně, hlavně mě vyděsil ten klapavý zvuk, co to vydávalo. Tak snad se s tím autem fakt nic nestalo.
fakt, pokial nebola zatiahnuta prilis, nie je problem... nie ako kamos presiel pol mesta so zatiahnutou rucnou takmer na full, az pri vystupovani si vsimol dym a smrad... menil to komplet, nejak sa mu to tam privarilo dokopy ale to bolo este na fiate uno cca 10 rokov dozadu...