to především výrazně uleví brzdám. Při dlouhých sjezdech v Alpách bývají v každé druhé serpentině cedule "Jsou Vaše brzdy OK?" a pokud byste neměli zařazeno,
Vaše brzdy by to určitě nepřežily a v horším případě ani Vy sami.


Ingdave píše:@PetrLa
Nemyslíš tím náhodou Jakuba?
titanus píše:jednoznacne zaradena rychlost, jednak spotreba 0 a pride mi to aj bezpecnejsie v pripade ze clovek bude musiet rychlo pridat cas potrebny na zaradenie rychlosti moze byr rozhodujuci...u mna teda vzdy zaradena rychlost
kofejn píše:Ty nerozumíš česky?
Zjisti si hodinovou spotřebu motoru při běhu na volnoběh (rozdíl bude při studeném a při ohřátém), pak z kopce vyřaď, zmáčkni stopky a až zase kvalt zařadíš, měření zastav. No až přijedeš domů, tak si sečteš všechny sjezdy z kopce a pak si pomocí trojčlenky vypočítáš spotřebu paliva. Kdybys to chtěl v l/100km, musel bys ještě odečíst z tachometru dráhu mezi spuštěním a zastavením stopek a zase to dopočítat.
gazpetr píše:Tak to jsem zrovna potřeboval.
Ale vážně
Jak jsem v úvodu psal co člověk to názor. Souhlasím bezpečnost nadevše.Také mám raději, když jsou kola v "záběru".
Jak je to se spotřebou jsem se ovšem nedozvěděl. Palubní počítač je jedna věc a průtokoměry se už neosazují. Na jednu stranu je to logické - když brzdím motorem - spotřeba 0, ale logika je jedna věc a praxe druhá. Proto se budu opakovat - Jaká je skutečná spotřeba při brzdění motorem versus jízda na volnoběh?
mouzi píše:Spotreba na volnobeh by mela byt okolo 2 litru
Muaddib píše:konkretni spotrebu se asi nedovis ale tady je odkaz na docela zajimavej clanek (mozna ze uz ho sem nekdo dal). Ja osobne bych ti rekl ze spotreba pri zarazenu oproti volnobehu bude zanedbatelna
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008040602
Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé