Kryshna píše:Lidi co mel kolega VLADISLAV za problem s Ceedem?
Myslím, že šlo pouze o to, že mu přirezávaly brzdové destičky ke kotoučům a hodně dlouho se to řešilo...
Kryshna píše:Lidi co mel kolega VLADISLAV za problem s Ceedem?
Kryshna píše:.....A 50kg... to je nejak malo za takovy kus auta
Kryshna píše:Lidi co mel kolega VLADISLAV za problem s Ceedem?
marhalu píše:Axel píše:... ale cose mi nelíbí je že okrajové plasty větráků jsou z lesklého černého plastu a pak se mi nelíbí ty madla u středového tunelu jak navazují na středovou část přistrojovky, už takhle je to dost podsunuté pod tou přístrojovkou a ty madla tam zhoršila přístup...
Kde je cernej plast (http://www.kia-club.org/garage.php?mode=view_image&image_id=591)? Jestli si to dobre pamatuju tak prodejce rikal ze cernej plast je u vejvyssi vybavy a myslim u Pro ceeda. Ja mam druhou nejvyssi a mam stribrny jako predchozi verze.
Madla ty jsou super. Kdyz se mi nechce vytahovat drzak na navigaci tak si ji tam pekne opru. Ale nadruhou stranu je fakt ze do ty prihradky na konektorama se blbe dostava. Tak tam davam jenom usb flash ;´)
vladislav píše:Kryshna píše:Lidi co mel kolega VLADISLAV za problem s Ceedem?
Byl problém s přirezáváním brzdových destiček...Ani jejich opakovaná výměna nepomohla....Nakonec to vyřešila výměna brzdových kotoučů...Ale trvalo to hodně dlouho,protože vždy po výměně brzdovych destiček 5 000km byl klid...Ale s touto závadou sem byl výjimka..Ale bylo to nepříjemné a jsem rád,že je to už za mnou..
Jinak ten benzín 1,6 je ze všech motorů nejstarší a nejmín hospodárný...Já bych bral bud 1,4..80 kW a nebo bych si připlatil za naftu..A nebral bych ohled na počet najezděných kilometrů..Rozdíl v krátké verzi a SW neni ve váze vozu nijak velký..Právě ted se začíná ukazovat problematika výběru v motorech po vyřazení 1,4l .80 kW..Myslím,že se bude hodně zákazníků odklánět právě z tohoto důvodu od Ceeda..Už to není jako na začatku prodeje ...Dlouhá záruka a velmi dobrý motor..Delši záruku nabizi už více značek...A motor 1,4 l ..66kw...Už dnes nikoho moc neoslní...
Kryshna píše:Jj to verim...za slaby motor ho rozhodne neberu, ale jde mi o dynamiku.
Jsem ted trochu nahlodan, mam moznost SW Comfort verzi s 1.4 ale s 80kW model 2010... v barve phoenix a vybave comfort... vcetne tech vsech ptakovin co jeste chce KIA priplatit + koberecky + povinna vybava a zimni pneu... nakonec cena 352 tisic...
Tata tu 1.4 ma ve svem hatchi, nejede to spatne, ale nema to takovou silu v nizkych otackach, clovek s tim musi nad 3500 a kolem 5000 uz je znat ubytek sil... kdezto ta 1.6 ma 130nm od cca 1900 a v podstate od te doby tahne az do omezvace a nejde pod tech 130nm - takze potencial tam je... teda podle grafu, osobne jsem v tom nejel... cekam na predvadecku.Pokud nenasnezi, mel bych moznost testu v sobotu 30.1.2010... jsem sam zvedav jak to bude, idelani stav by byl testovat oba motory v jeden den.
Proste z te 1.4 mam trochu strach... sice jsem si od noveho roku dal predsevzeti, ze vynecham "vyucovani" ostatnich ucastniku provozu a budu jezdit uz jen slusne, ale cas od casu ta dynamika potreba je... a kdyz clovek musi dlouze zvazovat zda predjet, nebo ne... no nevim :/
lebka75 píše:to je slušná nabídka a toho motoru bych se nebál, pár lidí ho tu v SW má a nikdo si nestěžuje. Jestli nejezdíš s pravidelně naloženým autem, tak si myslím, že to stačí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé