Přeposílám testy plechů objednávaných na OA různých značek; tam bude asi zakopaný pes - všimněte si korozních zkoušek u Kii a porovnejte s ostatními značkami.
Zaměřte se na solnou komoru 100 hod. Kia - ostatní podstatně delší čas!!!Fiat Bravo, Grande Punto, Croma
Podmínky testu:
Podkladový materiál Ocelový plech, tloušťka 0,5 ± 0,1 mm
Předúprava: Odmaštění
Tloušťka filmu 60-90 µm ISO 2808
Mechanické zkoušky:
Přilnavost mřížkovým řezem stupeň 0 TP 96 (ISO 2409)
Hloubení (Erichsen) min. 5 mm TP 98 (ISO 1520)
Úder do povrchové úpravy min. 30 cm TP 100 (ISO 3082)
Ohyb přes trn max. 5 mm TP 99 (ISO 1519)
Korozní zkoušky
Solná komora 120 h / Podkorodováno max. 2 mm od řezu ISO 9227
Kondenzační komora 120 h / Bez tvorby puchýřů nebo ztráty lesku ISO 6270-1
*************************************************
Toyota Auris/Corolla, Avensis, Rav4
Podmínky testu:
Podkladový materiál Ocelový plech, tloušťka 0,5 ± 0,1 mm
Předúprava: Odmaštění
Tloušťka filmu 60-90 µm ISO 2808
Mechanické zkoušky:
Přilnavost mřížkovým řezem stupeň 0 TP 96 (ISO 2409)
Hloubení (Erichsen) min. 5 mm TP 98 (ISO 1520)
Úder do povrchové úpravy min. 30 cm TP 100 (ISO 3082)
Ohyb přes trn max. 5 mm TP 99 (ISO 1519)
Korozní zkoušky
Solná komora 560 h / Podkorodováno max. 2 mm od řezu ISO 9227
Kondenzační komora 560 h / Bez tvorby puchýřů nebo ztráty lesku ISO 6270-1
************************************************
PSA - C5, C6, P207, P307, P407
Podmínky testu:
Podkladový materiál Ocelový plech, tloušťka 0,5 ± 0,1 mm
Předúprava: Odmaštění
Tloušťka filmu 60-90 µm ISO 2808
Mechanické zkoušky:
Přilnavost mřížkovým řezem stupeň 0 TP 96 (ISO 2409)
Hloubení (Erichsen) min. 5 mm TP 98 (ISO 1520)
Úder do povrchové úpravy min. 30 cm TP 100 (ISO 3082)
Ohyb přes trn max. 5 mm TP 99 (ISO 1519)
Korozní zkoušky
Solná komora 320 h / Podkorodováno max. 2 mm od řezu ISO 9227
Kondenzační komora 320 h / Bez tvorby puchýřů nebo ztráty lesku ISO 6270-1
**********************************************************
BMW ř.3, 5, 7, X3, X5
Podmínky testu:
Podkladový materiál Ocelový plech, tloušťka 0,5 ± 0,1 mm
Předúprava: Odmaštění
Tloušťka filmu 60-90 µm ISO 2808
Mechanické zkoušky:
Přilnavost mřížkovým řezem stupeň 0 TP 96 (ISO 2409)
Hloubení (Erichsen) min. 5 mm TP 98 (ISO 1520)
Úder do povrchové úpravy min. 30 cm TP 100 (ISO 3082)
Ohyb přes trn max. 5 mm TP 99 (ISO 1519)
Korozní zkoušky
Solná komora 360 h / Podkorodováno max. 2 mm od řezu ISO 9227
Kondenzační komora 360 h / Bez tvorby puchýřů nebo ztráty lesku ISO 6270-1
*************************************************************
VW Group (Skoda, Seat, VW) - zde je to pro vsechny modely od roku 2003
Podmínky testu:
Podkladový materiál Ocelový plech, tloušťka 0,5 ± 0,1 mm
Předúprava: Odmaštění
Tloušťka filmu 60-90 µm ISO 2808
Mechanické zkoušky:
Přilnavost mřížkovým řezem stupeň 0 TP 96 (ISO 2409)
Hloubení (Erichsen) min. 5 mm TP 98 (ISO 1520)
Úder do povrchové úpravy min. 30 cm TP 100 (ISO 3082)
Ohyb přes trn max. 5 mm TP 99 (ISO 1519)
Korozní zkoušky
Solná komora 340 h / Podkorodováno max. 2 mm od řezu ISO 9227
Kondenzační komora 340 h / Bez tvorby puchýřů nebo ztráty lesku ISO 6270-1
*************************************************
Kia/Hyundai i20, i30, ceed, pro ceedPodmínky testu:
Podkladový materiál Ocelový plech, tloušťka 0,5 ± 0,1 mm
Předúprava: Odmaštění
Tloušťka filmu 60-90 µm ISO 2808
Mechanické zkoušky:
Přilnavost mřížkovým řezem stupeň 0 TP 96 (ISO 2409)
Hloubení (Erichsen) min. 5 mm TP 98 (ISO 1520)
Úder do povrchové úpravy min. 30 cm TP 100 (ISO 3082)
Ohyb přes trn max. 5 mm TP 99 (ISO 1519)
Korozní zkoušky
Solná komora 100 h / Podkorodováno max. 2 mm od řezu ISO 9227
Kondenzační komora 100 h / Bez tvorby puchýřů nebo ztráty lesku ISO 6270-1