Cee´d-ISG-systém start/stop

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Příspěvekod Dajek » 19.04.2009 16:04

podlě mě je to taky nanic, za ty prachy to tomu motoru moc neprospěje, navíc sem zvědavěj, jak se bude na tohle věčný startování v zimě tvářit baterka :idea:
:kia: cee'd Sporty Wagon 1.6 CVVT Comfort Plus :love:
Uživatelský avatar
Dajek Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 362  Témata: 5
Registrován: 06.04.2008
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod PetrLa » 19.04.2009 19:50

to Happy: člověče líp bych to nenapsal, kdybych se sebevíc snažil. Docela by mě zajímala nějaká nezávislá studie, jak to s tímto kur*vítkem a bez něj vychází...oxidy dusíku, CO2, síra...., spotřeba, opotřebení atd.

Když by se pak napočítaly třeba i náklady na ty opravy, výrobu paliva, atd, tak by možná tato bilance vyšla ekologicky nastejno. Při výrobě čehokoli je potřeba taky energie.
PetrLa Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 716  
Registrován: 24.02.2008
Sponzor (1)

Příspěvekod imro-magi » 19.04.2009 23:30

pre PetrLa: ten predajca mi vážne hovoril o tom , že sa musí zahriať batéria. Ak je v aute tento systém , treba na to nejakú špeci baterku
a tej nieje jedno akú má teplotu. Je to pre časté štartovanie. Oplatí sa to asi len taxikárom, alebo rozvážačom plagátov. Pre normálnu prevádzku to je podla mňa blbosť v aute navyše.
Život je pes .... a my - sme jeho pätník !!!
imro-magi Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 108  Témata: 1
Registrován: 22.02.2009
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Příspěvekod Návštěvník » 19.04.2009 23:55

Môj osobný názor je, že tento systém je pre 98 percent používateľov absolútne zbytočný.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod JonnY » 22.06.2009 13:22

Ahoj
Takze mam pocit ze som tu jediny, kto mal ISG moznost jazdit, tak sa aj vyjadrim :)


- zo systemom ISG clovek dostane lahsiu prevodovku (co je mi asi prd platne), ale tiez lepsi starter, lepsiu baterku a tiez nejaky system dobijania baterie pocas brzdenia.
podla predajcu je bateria gelova. kapacita 60Ah, 680A, a vyrobca varta. viac som z nej nevycital. ale ak niekto mate ceed 1.6cvvt tak by ste mohli pozriet na baterku, nech to porovname.
vcelku my tych 260ojro az taky strasny priplatok neprijde. mam lepsiu baterku a lepsi starter takze nastartujem vzdy, vsade a za akejkolvek teploty (aspon dufam) a o kusok nizsiu spotrebu.

- takze system ISG funguje ked sa splnia urcite poziadvky.
v praxi po prejdeni cca 1km v meste sa motor zohrial na cca 75stupnov a system funguje. teplota okolia bola cca 25stupnov.
manual hovori, ze teplota baterie musi byt 2-65 stupnov

- a ako to funguje? celkom dobre. clovek dojde na pumpu, zastavi za autom pred nim, vyradi a pusti spojku. motor zhasne. odjede auto predomnou, zaradim rychlost, auto nastartuje a som tam. rovnako ak clovek caka dlho na cervenej, na odbocenie z vedlajsej, nez sa mu otvori garazova brana....
ak clovek nechce aby mu motor zhasol, tak proste nepustim spojku alebo isg vypnem.

- a spolahlivost? 7 rokov zaruka na pohonne ustrojenstvo. ak by s tym bol nejaky problem, ak by to malo nejaky zasadny vplyv na zivotnost motoru, zaplati to skoro urcite kia...
JonnY Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 261  
Registrován: 22.06.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

os.

Příspěvekod Rytíř » 22.06.2009 14:03

Mně se to také moc nezdá, přestože úspora je poměrně velká. Je pravda, že VW pohořel. Na motor to bude určitě mít velký vliv. Bude KIA také něco podobného dělat na RIO? :P
KIA Rio II/09
Uživatelský avatar
Rytíř Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 242  Témata: 9
Registrován: 27.04.2009
Bydliště: Vysočina  Czech Republic (cz)

Kia Rio II (2009)
15000 km @ 6.9 l/100km

Příspěvekod slava » 22.06.2009 17:27

No, nevím co na to bude ta spojka říkat za dva roky, když na ní budeš věčně stát.
A furt vypínat a zapínat ISG, no to by mně teda sr***! :roll:
Když nebudeš stát na rovině, furt budeš zatahovat ruční brzdu a nebo na brzdě stát. A pak ji jednou zapomeneš zatáhnout a auto přijede ke kase zaplatit s Tebou. :D :tongue:
Osobně bych to nechtěl, ale zvyknout se dá na všechno(když není zbytí). :-(
S pozdravem :kia: za všechny, všichni za :kia: :thu:
Uživatelský avatar
slava Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 688  Témata: 1
Registrován: 11.11.2008
Bydliště: Hodonín, jižní Morava  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1)
17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (2) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (1)

Kia PRO_cee'd (2009)
35000 km @ 6.8 l/100km

os.

Příspěvekod Rytíř » 23.06.2009 10:01

@slava: Plně souhlasím!!!!!! :mad:
KIA Rio II/09
Uživatelský avatar
Rytíř Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 242  Témata: 9
Registrován: 27.04.2009
Bydliště: Vysočina  Czech Republic (cz)

Kia Rio II (2009)
15000 km @ 6.9 l/100km

Příspěvekod AH_Litomysl » 23.06.2009 10:36

slava píše:No, nevím co na to bude ta spojka říkat za dva roky, když na ní budeš věčně stát.
A furt vypínat a zapínat ISG, no to by mně teda sr***! :roll:
Když nebudeš stát na rovině, furt budeš zatahovat ruční brzdu a nebo na brzdě stát. A pak ji jednou zapomeneš zatáhnout a auto přijede ke kase zaplatit s Tebou. :D :tongue:
Osobně bych to nechtěl, ale zvyknout se dá na všechno(když není zbytí). :-(


Někdo ten systém holt vyzkoušet musí :D Mě osobně se to taky zatím moc nezdá - přeci jen, spousta lidí u nás kupuje auta na dlouhé roky, a po skončení záruky to asi v případě poruchy nebude laciná sranda.
Uživatelský avatar
AH_Litomysl Neuvedeno
Kia prodejce
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 101  
Registrován: 02.05.2008
Bydliště: Litomyšl  Czech Republic (cz)

Příspěvekod Rytíř » 23.06.2009 10:51

Souhlasím !!!!!A pro řidiče, kteří jezdí na vesnici, nebo v malých městech to velký přínos nebude. Máš pravdu, zato náklady budou poměrně veliké. A můj názor je že čím více elektroniky tím je větší malér při poruše. Potom je člověk odkázaný opravdu pouze na servis kde zaplatí velké peníze. Pouze elektronika, která zajišťuje bezpečnost řidiče a jízdy atd..... Možná že mám zastaralé názory. :shifty:
KIA Rio II/09
Uživatelský avatar
Rytíř Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 242  Témata: 9
Registrován: 27.04.2009
Bydliště: Vysočina  Czech Republic (cz)

Kia Rio II (2009)
15000 km @ 6.9 l/100km

Příspěvekod Happy » 23.06.2009 12:06

vhman píše:Souhlasím !!!!!A pro řidiče, kteří jezdí na vesnici, nebo v malých městech to velký přínos nebude. Máš pravdu, zato náklady budou poměrně veliké. A můj názor je že čím více elektroniky tím je větší malér při poruše. Potom je člověk odkázaný opravdu pouze na servis kde zaplatí velké peníze. Pouze elektronika, která zajišťuje bezpečnost řidiče a jízdy atd..... Možná že mám zastaralé názory. :shifty:


nemáš, zvlášť, když to oni mají celé nedomyšlené. Startování bude trvat mezi 0.5 - 1 sekundou, to bych tedy neměl radost. Se startováním bude pomáhat nějaký přídavný elektromotor, kromě startéru, to je taky radost. Až odejde, tak co? Když už, tak, Mazda v systému i-stop to postavila na lepší technologii DISI, kdy se využívá nedokončeného cyklu spalování, není zapotřebí žádné přídavné zařízení na nahození motoru a startování trvá do 0.35 sekundy. Tam už to jistý efekt z tohoto pohledu má, ale určitě to není obecně dobrý počin. Ještě štěstí, že se tohle kurvítko dá vypnout.

Stejně mi to celé příjde jako dobré pokrytectví. Motory jsou splaovací, ale budeme si hrát na to, že budeme šetřit prostředí tím, že chvilku nebudeme čoudit. Takový alibismus.
Happy Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 132  
Registrován: 06.07.2008
Bydliště: Zlínský kraj  Czech Republic (cz)

os.

Příspěvekod Rytíř » 23.06.2009 12:38

Souhlasím!!!!! A o technologii DISI jsem něco četl, ale stejně MAZDA má nějaké problémy. A životní prostředí se nezlepší, pokud nebudou třeba elektromobily za rozumnou cenu a budou mít dostatečný dojezd. Nebo kde je dobíjet a jak dlouho atd. Máš pravdu, že je to alibismus. :help: :-o
KIA Rio II/09
Uživatelský avatar
Rytíř Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 242  Témata: 9
Registrován: 27.04.2009
Bydliště: Vysočina  Czech Republic (cz)

Kia Rio II (2009)
15000 km @ 6.9 l/100km

Příspěvekod JonnY » 23.06.2009 12:44

v com je problem ze auto nastartuje za pol sekundy? to nieje o moc viac nez doba za ktoru zoslapnem spojku. v dobe ked zaradujem jednotku je nastartovane

a ake pridavne zariadenie? ja som sa o nicom takom nikde nedocital, importer tiez o nicom podobnom nehovoril.

slava : preco by som mal na spojke stat? ISG funguje a nevidim dovod preco ho vypinat. v situacii kedy by vypnutie motoru mohlo sposobit nejaky problem by som ani normalne rychlost nevyradoval.

na pohonne ustrojenstvo vsetkych ceedov je 7 rokov zaruka. kia si snad vie spocitat ze ak by bol system problemovy tak to vsetko zaplatia oni


nehnevajte sa, ale nikto z Vas to nevyskusal, a vacsina z Vas podla vsetkeho ma len velmi nejasnu predstavu ako to funguje. ako to potom mozete takto odsudit?
chodte k svojmu dealerovy a vyskusajte to.
JonnY Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 261  
Registrován: 22.06.2009
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Příspěvekod Happy » 23.06.2009 14:04

Johny: Tak hlavně, že ty máš představu naprosto přesnou. Argumentuj pořádně. Jestliže jsem si motor nahodil sám, chci si ho taky sám zhasnout. Ne, že mi do toho nějaký systém bude kecat. A až 1 sekundová pauza od sešlápnutí pedálu na křižovatce je podle mě dost velká prodleva. Dále, protože by byl startér enormně namáhaný neustálým nahazováním motoru např. v kolonách, je pro nastartování motoru připojen ještě malý elektromotor, který v těchto režimem pomáhá s protočením válců. Právě Mazda takový systém navíc nemá, protože to zakládá na přímém vstřiku paliva pod tlakem právě do toho válce, který má právě fázi pro hoření paliva. Jasno v tom celkem mám, neměj péči. 7 letá záruka na pohonným ústrojí se toho netýká. Nevím, co má systém ISG a jeho elektronia solečného s pohonným ústrojím. Pozor, abys při uplatňování záruky nenarazil, když to tak vehementně obhajuješ.
Je pravda, že ISG jsem si nevyzkoušel, ale systém v Toyotě ano a tím se vracím ke své třetí větě.

Vhman: jaké problémy má Mazda, povídej, to mě zajímá.
Happy Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 132  
Registrován: 06.07.2008
Bydliště: Zlínský kraj  Czech Republic (cz)

Příspěvekod AH_Litomysl » 23.06.2009 14:09

Mám tu ze školení KIA perfektně popsaný systém ISG včetně schémat a popisu jednotlivých dílů. Je to vlastnictví KIA, takže to sem nemůžu nahodit, ale pokud by byl zájem, můžu to doma přepsat a pak to sem hodit.
Uživatelský avatar
AH_Litomysl Neuvedeno
Kia prodejce
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 101  
Registrován: 02.05.2008
Bydliště: Litomyšl  Czech Republic (cz)

PředchozíDalší

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé