Díky za případné info.

| Důležité upozornění | 
|---|
|  Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ   Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 | 

 
			


















 
				
					 
				
			 
  
 
			

















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 a pak to na dalnici bude zrat jak tank
 a pak to na dalnici bude zrat jak tank  Vzdyt i skodovaci u novych aut doporucujou, aby jste ho nejak moc nesetrili, protoze motor uz je tak vymakanej, ze mu to nemuze uskodit. Bracha zajel Fabku hned vyletem do Alp a k mori do Jugoslavie a zadnej problem. V prodejne mu potvrdili, ze ji nemusi setrit, ze to uz neni jak driv :cool:
 Vzdyt i skodovaci u novych aut doporucujou, aby jste ho nejak moc nesetrili, protoze motor uz je tak vymakanej, ze mu to nemuze uskodit. Bracha zajel Fabku hned vyletem do Alp a k mori do Jugoslavie a zadnej problem. V prodejne mu potvrdili, ze ji nemusi setrit, ze to uz neni jak driv :cool:
 
			


















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 hlavně nepřetočít otáčkoměér....ale,abys vypálil červíka :-)
 hlavně nepřetočít otáčkoměér....ale,abys vypálil červíka :-) picanto 1.1 CRDi VGT  LX+
    picanto 1.1 CRDi VGT  LX+
 
			


















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 samozrejme v norme nie v cervenom poli ale ktovie jake budu cesty...ale svagor jazdi teraz na nom a hovori ze je dnom zivsie a zivsie a to nema ani 3tis...nazor mojho otca ked sa viezol v nom a to malo okolo 1800km bol ze je este stale motor surovy.jeho fabka ked ju kupil min rok tak som prisiel na dovolenku na mesiac a to bola lemra..mala okolo 2tis km...riadil som ju teraz v juni mala okolo 18tis auz to bol citelny rozdiel ze bolo zivsie..
 samozrejme v norme nie v cervenom poli ale ktovie jake budu cesty...ale svagor jazdi teraz na nom a hovori ze je dnom zivsie a zivsie a to nema ani 3tis...nazor mojho otca ked sa viezol v nom a to malo okolo 1800km bol ze je este stale motor surovy.jeho fabka ked ju kupil min rok tak som prisiel na dovolenku na mesiac a to bola lemra..mala okolo 2tis km...riadil som ju teraz v juni mala okolo 18tis auz to bol citelny rozdiel ze bolo zivsie..
 
  

 
			


















 
				
					 
				
			 Jedine co dodrzuji je zahrati motoru (cca 4-5km) a pred vypnutim motoru tak pul minuty az minutu volnobeh na dochlazeni turba...
 Jedine co dodrzuji je zahrati motoru (cca 4-5km) a pred vypnutim motoru tak pul minuty az minutu volnobeh na dochlazeni turba...   A pokud mozna se vyhybam kratkym cestam.
 A pokud mozna se vyhybam kratkym cestam.
husman píše:Grafixi a to krátké cesty chodíš pěšky? To je asi do těch pěti km.
Je teda možné, že by polovička diesel sedmikilometrovými cestami odrovnala?
Anonym píše:Jestli to je nafta,za 7km ji nezahřeješ.měl jsem octavie a Fabii TDI a v zime se mi zahřivala až tak cca 14-15km a to sem nesmel pusti ventilator topeni.Ju benzín ten se zahřeje rychleji.Jedine co mě hřálo -tak vyhřívané sedačky
 
			


















Martin píše:První jízda od prodejce byla opravdu klidná, abych se tak něják seznámil s autem. Po zhruba 400 km jsem začal auta lehce roztahovat do otáček. Teď mám před sebou delší cestu tak ho hlavně nedržet pořád ve stejných otáčkách a občas ho trochu víc rozjet.
 
 
 
			


















Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé