Ja tankujem iba 100vku od úplne nového auta a do 18 000km bolo všetko OK. Keby bol problém 100okt. tak by to trhalo od začiatku. Teraz som dokonca zmenil Vervu za EVO100PLUS a nič. Skôr teraz sa to už zhoršuje a trhá to motorom aj keď je vonku -1st. a menej. Jedno je isté a to že motor 1.5 tgdi je jeden veľký nepodarok. Ale keďže sú tu aj majitelia, ktorí tam tankujú čo len chcú a žiadne problémy nemajú, trochu mi to zaváňa buď nejakou konštrukčnou chybou určitej série motorov, alebo sa jedná o pokusných králikov, na ktorých skúšajú nejakú zmenu. Už fakt neviem čo si o tom mám iné myslieť.
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
No... nevím, jestli jde tak jednoduše označit za viníka prostě "motor". Pokud budeme pracovat s variantou, že za cukání můžou ve většině případech cívky, tak to není motor, ale jedna komponenta, která je tam 4x. Motor jako takový může být z hlediska konstrukce apod. na 1. Ale nevím, těžko říct...
Tie cievky a sviečky vzhľadom na ich umiestnenie odolávajú nadmerne vysokým teplotám, takže odchádzať budu stále a omnoho viac, ako je bežné. Ďalšia vec je EGR -> to isté + zanášanie. Akurát tu už čistenie/výmena nie je na 10 minút. Auto by malo v prvom rade slúžiť mne a nie ja jemu. A aj napriek tom, že sa oň starám nadpriemerne a tankujem iba prémiové palivo, predčasne mením olej, nedusím ho, dochladzujem turbo ako treba... Aj tak mám problémy.
U prvního ceeda za cukání mohlo i naprogramování řídící jednotky a v dnešní době honeni se za ekologii bych se nedivil, že by to částečně způsobovalo i emisní priskrceni celého spalovacího systému vozu
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)