Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Nemalá. Cca 15 tisíc plus práce. Ale ono moc možností není, pokud člověk chce, aby to něco vydrželo. Originály už na trhu nejsou, došly. A když jsem měl možnost srovnat kvality náplní a výroby, tak v úvahu přichází pouze Walker nebo Ernst. Mám pocit, že Walkery se dělají dokonce u nás v Hodkovicích. Ernsty jsou pak německé.
Zatím se to chová normálně. Uvidíme v září na emisích. Jediná věc, co mě trochu štve je, že při záběru něco u motoru rezonuje. Flexi svod to není, druhý kat ani výfuk taky ne. Tak buď to bude tepelný kryt prvního katu nebo kat sám. Uvnitř auta to moc slyšet není, ale venku to zní vytuněně.
Nuže, emisemi auto prošlo. Akorát technikovi hned bylo jasné, že je něco jinak. Tipoval krátké jízdy nebo lepší katalyzátor z druhovýroby. Polské a španělské skoro nikdy neprojdou.
Dnes jsem dělal pravidelnou kontrolu lambda sond a od STK se to mírně zhoršilo. Při zátěži 50 % při cca 3000 otáček už to chvíli trvá než se signál na druhé lambdě srovná - zahřeje se katalyzátor. Takže to vypadá na labutí píseň katu aneb do roka a do dne a po 50 tisících. LTFT se zatím stále drží na -3%.
Skoro uvažuju nad tím, že se na další Walker vykašlu a vezmu něco levnějšího, protože stejně neočekávám větší výdrž a hlavně potřebuju, aby to jezdilo. Nějaké doporučení?
Tak a je to v p*deli. Dneska během půl hodiny spalo LTFT na -25 a auto už nejede ve výkonu ani na jedničku. Narozdíl od minula to šlo do kopru hodně rychle.
UPDATE 13.11.2025: Dnes jsem měnil kat za nový od BM catalyst, tak uvidíme, kolik to vydrží. Při zajímavost dávám fotku starého Walkeru a nového BM. Pohled je zespodu. Myslím, že je celkem jasné, proč to nejelo.
ja som tiez nedavno menil katalyzator a daval som BM catalyst.. ako auto ide v pohode ale ja by som sa habnil nieco take predavat za 400e...cely katalyzator ogrcany gulickami od zvarov a aj vnutri bolo co to... povodne som chcel dat bosal ale ten menil kolega v minulosti a bolo to asi rovnako zle ako toto... a navyse mal krivu prirubu co ide na hlavu mtora tak ten kat museli brusit do roviny.. ale hold lepsie ako dat 3000e za origo katalyzator... po vymene som sa od kolegu dozvedel ze od daval tiez BM katalyst ale na renaulta a do dvoch rokov bolo po nom .. tak uvidime...