Když se podíváte na nový ceník My2025 zjistíte, že máme novu výkonovou úpravu na 1.5 T-GDI GPF 140 k / 103 kW . Nepříjemné snížení výkonu z 118kW na 103kW. Proč proboha? Snad né zas emise.
Např. v Polsku se dál běžně nabízí 160k.
snike píše:@Mark77 ... nemas pravdu i v Polsku bude MY25 se 103 kW (140 k)
dachs72 píše:Snad mi tu iluzi nikdo nevezme, ale mně bylo na přímý dotaz řečeno, že půjde jen o softwarově seříznutou výkonovou špičku v otáčkách, kam se při běžné jízdě málokdy podíváme, a lehce změněnou mapu řazení u DCT. Cílí to na ty "vykazované" emise, nebo chcete-li na závodníky, co mají potřebu startovat od semaforu k semaforu na hraně trakce, atp. Další detaily či informace stále chybí, homologace je věc asi složitá. MY25 výroba od dubna.
Každopádně bylo by dobré nemystifikovat: nejde o nový motor.
jako jedinou možnost a v podstatě tam pořád bude vyzkoušený a v podstatě spolehlivý motor, i když trochu přiškrcený.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé