Nemyslim si, ze treba slapat na pedal na 100 percent. Staci, ze ho stlacis tak, aby auto v kopci zostalo stat. Podmienkou pre aktivaciu funkcie pomocnika rozjazdu do kopca bude pravdepodobne strmost kopca, ktoru vyhodnoti senzor naklonu a rozhodne o aktivacii.
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Petrik: Nemyslim si, ze treba slapat na pedal na 100 percent. Staci, ze ho stlacis tak, aby auto v kopci zostalo stat.
Právě, že tak jednoduché to asi není... Nemyslím si, že mně něco funguje špatně, kdyby ano, tak by asi ani ten tempomat nefungoval v 99 % standardně, jestliže je tam podmínka sešlápnutí brzdy. A co je podle Tebe 100 %? Každý máme 100 % jiných (i na stejném autě), je to podle toho, jak máme opotřebené destičky, kotouče, stav posilovače apod.
100 percent beriem ako ked stlacis pedal pri panickom brzdeni. Ako pisem, v miernom kopci staci stlacit pedal tak, aby sa auto nehybalo. Este je tu jedna malickost, dufam, ze sa nemylim. Aby sa asistent aktivoval, treba po zastaveni zaradit neutral a potom znova stlacit spojku a zaradit jednotku. Ak prides do kopca so stlacenou spojkou a zaradenou jednotkou, tak sa asistent pravdepodobne neaktivuje. Dufam, ze mi rozumies.
Tak som sa mylil a ospravedlnujem sa. Asistent sa aktivuje aj ked prides do krizovatky so stlacenou spojkou a nemusis medzitym vyradit do neutralu. Prave som to otestoval. Zalezi len na velkosti sklonu kopca v ktorom zastavis.
U mého Tuksíku to je stejné, při aktivaci tempomotu např. při vyjíždění od pumpy musím sešlápnout brzdový penál nebo při dojezdu tempomat vypnout a při odjezdu zapnout.
KIA Sportage III 1,6 GDi - 6/2011 - prodáno Hyundai Tucson 1,6 T-GDi - 09/2020
Tiez som si myslel, ze mam vadny tempomat, jazdim dialnice dost defenzivne, takze som 2x siel 200km bez tempomatu presvedceny, ze je chybny softver, kym som neotvoril prirucku kde je to presne popisane. Tu hlasku mohli dat popisnejsiu, napriklad "Pred pouzitim tempomatu nastuduj spravny postup!" a nie "Conditions not met." ako to pisalo mne (nechal som to v anglictine, lebo slovenske preklady trcia mimo obrazovku).
(nechal som to v anglictine, lebo slovenske preklady trcia mimo obrazovku)
Tak toto by mě štvalo ještě víc než ten tempomat...
U mě si opravdu myslím, že je to o té "síle" sešlápnutí brzdového pedálu. Jelikož jsem znovu zkoušel při zastavení v kopci, jestli bude auto zabrzděné, ale pokud dobrzdím v tom kopci jen lehce (že je pedál sešlápnutý minimálně), tak se prostě podpora rozjezdu do kopce neaktivuje. Pokud sešlápnu brzdu víc, tak to funguje, jak má...