Tak máme už cenník MY23.
Nárast ceny +2000 €.
Ak sa situácia vo výrobe pre SK trh nezlepší, tak diesel MY23 je už prakticky vypredaný, lebo teoretická dodacia doba je cca 20 mesiacov.
Reálna je šanca dostať sa len k verzii HEV.
MP1 píše:O produktových zmenách ťa má oboznámiť tvoj predajca.
Zmeny:
- pohybový senzor v Smart key
- nový dizajn a umiestnenie emblému SORENTO
- nové emblémy HEV, PHEV a 4X
- diesel má znížený výkon na 142 kW/193 k
Inak nič viac nebolo oznámené.
To, čo si očakával sa nestane. Také veľké zmeny - upgrade výbavy sa pri zmene modelového roku nerobí.
To sa môže stať pri facelifte. Podľa mojich informácií, by MY24 už mal byť facelift. (A vraj to bude veľký facelift)
Čo bude vo facelifte už má asi predstavu importér. Ale asi majú ich ludia podpísané veľmi tvrdé zmluvy, nedá sa z nich nič vypáčiť. Skúšali sme všetko možné, ale ani ťuk. Také informácie sa strážia a nikto ich len tak nevykecá. Všetko sa do poslednej chvíle tají. Stačí si spomenúť na facelift XCEED. Na porade mesiac pred uvedením facelift importér nič neukázal, len také nepodarené kresby nárazníka.
Na internete sa objavil GT-Line a ostatné výbavy po FL som videl, až keď mi ich naviezol kamión a hneď som vám ich tu pofotil. Karpát mal natočený facelift už skôr, ale nemohol ho zverejniť, musel čakať na povolenie od importéra.
Ešte sa vrátim k naftovému motoru.
V auguste mi prišlo Sorento MY22 a už malo motor so zníženým výkonom.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé