Dnes mi znicoho nic prestalo fungovat podsvieteni palubovky vsetko ide az na podsvietenie budikou a a stredu palubovky. Poistky kontroloval vsetko ok. Ma niekdo skusenosti stymto problemom?
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Jaky je to motor, at se muzu proklikat na spravny manual? Kontroloval jsi vsechny pojistky nebo jen nejake konkretni? Jake konkretni cudle ti prestali na stredu palubky svitit? Potrebuji nasmerovat, at najdu spravny schema.
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Budiky mi nesvietia a len radio ako displey mi svieti vsetko ostatne ako funkcnost klimy a vsetkych tych cudlikou je mimo. A poistky som len neake kontroloval podla manualu co tam pasovaly. A motor je tam 1.6 cdri 66 kw
A presne povedane svieti mi tam len display radia ani ovladia radia mi nesvietia.
Zeptam se radsi takto primo: Ovladani klimatizace sviti, myslim tim cudliky? Sviti ti displej klimatizace? Sviti ti ovladani stahovani oken? Svetlo v prihradce u spolujezdce sviti? Kontroloval jsi pojistku TAIL RH FUSE 10A?
Mam trosku problem ti rozumet co znamena "...vsetkych tych cudlikou je mimo."
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Uz to funguje dakujem za tip, bola to ta poistka co si pisal. Mam este jednu otazku co moze byt pricinou ze kurenie mi funguje iba na vodicovej strane a na spolujazcovej fuka iba studeny vzduch. Miesaci motorcek som pozeral normalne pracuje. Kamarat este tipoval ze aby som pozrel cidlo teploty co je na kureni.
Predpokladam, ze mas automatickou klimatizaci, takze zkus udelat nejdriv autodiagnostiku podle tohoto postupu:
Pak dej vedet kod, ktery ti to vypsalo.
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Aha, takze o to vic je to divne, protoze pokavad nemuzes nastavovat teplotu samostatne pro ridice a spolujezdce (nemas 2-zonovou klimu), tak by tam mela byt jen jedna smesovaci klapka, ktera mixuje teplotu pro obe strany stejne ... alespon tak si to predstavuju, zatim jsem se hrabal jen v dualnich klimach, kde jsou dva aktuatory, pro kazdou stranu zvlast.
V kabine je jen jedno teplotni cidlo dohromady s vlhkostnim, takze kdyby to blblo, tak by jsi mel celkove teplotu spatne z obou stran a ne jen na jedne, protoze tvoje klima neumi regulovat kazodu stranu zvlast. To mne privadi jen k myslence, ze bys tam musel mit neco mechanicky spatne, i kdyz je to jedna celkova klapka, ktera se tam naklapi https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... 2406692&q=
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Nemam vyzkousene, zda se vubec umi diagnostika pripojit na ne-automatickou klimu. S automatickou funguje normalne a dokaze vycist chyby, tak jako bys delal tu autodiagnostiku pres ovladaci panel.
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Problem je, ze v 99% najdes na internetu vetsinou rady, jak tento problem resit na klimatizaci, ktera je dual (2-zonova). U 1-zonove te pak odkazou na vseobecne veci, co to muze zpusobovat, viz. treba jako zde: https://vehiclefreak.com/ac-blows-cold- ... nger-side/ Tam to smeruji na kompresor klimatizace, samotny vyparnik a pripadne tu mechanickou klapku, ktera se ma starat o smesovany tepleho a studeneho vzduchu. Ve vetsine pripadu se na ti soucasti nedostanes bez rozebrani palubky.
Takze muzes zacit od nejsnadnejsich oprav: doplneni chladiva a oleje do okruhu klimy, vymenou kabinovho filtru, napojeni na diagnostiku a zjisteni, zda kabinove cidlo ukazuje spravnou teplotu (porovnat s jinym teplomerem, ktery umistis dovnitr vozu), dat vycistit vyparnik nejlepe necim, co se dostane az k nemu, coz je ta aktivni pena ve spreji, hlavne nestrikat do vyduchu ani sani v interieru, to dle mne nema moc smysl nejlepe nastrkat hadicku pres odpadni hadicku na kondenzat az do casti, kde je vyparnik viz. priklad zde
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Ktery myslis radiator, vyparnik v boxu klimatizace nebo ten kondenzator, co je vpredu pred motorem?
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)