od MP1 » 16.04.2022 19:55
Ja to nechápem. Si myslíš, že v autorizovanom servise sú všade len zlí ľudia?
Normálne tam zavolaj alebo napíš email. Nikto ťa nebude kameňovať.
V najhoršom prípade nedostaneš žiadnu odpoveď.
Normálne napíš email, uveď VIN a požiadaj o cenovú ponuku na úkon a materiál. Ak máš blízko servisy dva, napíš do oboch.
Neviem ako u vás, ale na SK je to úplne bežné. Keďže máme vo firme všeobecný email, tak tie žiadosti vidím aj ja. Kolega zadá do systému VIN, ukáže mu to aký materiál má použiť pre tvoje vozidlo a ocení prácu. Čas na úkon ukáže systém Kia, každý servis musí vyúčtovať len čas podľa tabuliek KIA. Čo je v každom servise iné, je cena za prácu. Cena materiálu by mala byť približne rovnaká. Preto ti dá každý servis inú ponuku.
Normálne máme aj takých "drzích" zákazníkov, ktorí napíšu email s dopytom na servisnú prehliadku do všetkých servisov v okolí 100 km. Niekto napíše adresátov do poľa Skrytá, niekto surovo do poľa Komu, aby sme vedeli, kto všetko dostane žiadosť. A ešte napíše, že kto ponúkne najnižšiu cenu, tak tam príde. Ale náš zákazník, náš pán. Každý zákazník ponuku dostane.
Tak neváhaj a píš alebo neváhaj a volaj. Servis je tu pre TEBA a donesieš mu peniaze, tak verím, že sa budú snažiť.
Ak nebudeš akceptovať cenu, pôjdeš do neautorizovaného.
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line a Proceed GT