 když nechci přijít o jízdní vlastnosti. Na combi to nemá vliv. Tam náhradu klidně.
  když nechci přijít o jízdní vlastnosti. Na combi to nemá vliv. Tam náhradu klidně.| Důležité upozornění | 
|---|
|  Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ   Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 | 
 když nechci přijít o jízdní vlastnosti. Na combi to nemá vliv. Tam náhradu klidně.
  když nechci přijít o jízdní vlastnosti. Na combi to nemá vliv. Tam náhradu klidně.
 
			












 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
			 Pro_Cee'd II (2013) 1.6 GDI 99kW Exclusive - prodáno
 Pro_Cee'd II (2013) 1.6 GDI 99kW Exclusive - prodáno Proceed III (2022) 1.5 T-GDI 118kW GT-Line Plus 7DCT
 Proceed III (2022) 1.5 T-GDI 118kW GT-Line Plus 7DCT 
 
			








 
				
			
 
			








 není banda hlupáků a proto mají na každé auto trochu jiné nastavení podvozku. Pokud toto nahradíš nějakým univerzálním tlumičem, tak pro běžné rodinné auto to nemusí být problém a možná to nikdo nepozná. Pro Ceed ma podvozek o hodně tvrdší a tam to bude poznat určitě. Takže vědu z toho dělat budu. Druhovýroba toto neřeší a potom se může někdo divit, že mu na SW sedí zadek hluboko nebo Pro Ceed najednou v zatáčce nedrží.
  není banda hlupáků a proto mají na každé auto trochu jiné nastavení podvozku. Pokud toto nahradíš nějakým univerzálním tlumičem, tak pro běžné rodinné auto to nemusí být problém a možná to nikdo nepozná. Pro Ceed ma podvozek o hodně tvrdší a tam to bude poznat určitě. Takže vědu z toho dělat budu. Druhovýroba toto neřeší a potom se může někdo divit, že mu na SW sedí zadek hluboko nebo Pro Ceed najednou v zatáčce nedrží.
 
			












 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
			
 
			











 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			
 
			








 
			















 
			












 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
			 
			














pacesol píše:Co má společného tlumič a pružina s nízko posazeným zadkem? Úplně všechno...


 
			








Já osobně bych bral KYB. Předek bude spíše podobný originálu.vorryy píše:Takže na kombi a normální ježdění by jsi tedy vzal třeba od Sachs i když přesné číslování OEN nesouhlasí, přesto jsou uvedeny u mého vozu jako použitelné? U mě se jedná o předek.

 
			












 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
			tak po soukromé konverzaci se Stingrem znalostí opravdu nic. On vlastně to rally jak tady píše ani niky nejezdil. On možná někoho akorát zná. Takže dostal své dlouhodobé pověsti.Stinger píše:pacesol píše:Co má společného tlumič a pružina s nízko posazeným zadkem? Úplně všechno...
Vůbec nic. Mnoho slov, ale žádné o tom, co má společného tlumič s nízko posazeným zadkem.
To všechno, o čem píšeš, je samozřejmé, nikdo tady nepochybuje, že v závislosti na hmotnosti auta, geometrii a požadovaných vlastnostech je třeba použít správné tlumiče.
Na druhé straně, již po pár tisících kilometrů se mění vlastnosti tlumiče natolik, že bavit se o pár procentech sem nebo tam nemá cenu. Ostatně, to jistě jako závodník víš, píšeš sám, jak často se to dělá. Ano, jistě, výrobce použije jiné tlumiče, resp. jiné číslo. Ovšem co se pod ním opravdu skrývá, netušíš.
Na to, jak je vysoko zadek auta, nemá charakteristika tlumiče žádný vliv. Je to věc hmotnosti, pružin a rozměrových parametrů.
Mimochodem, rallye jsem se věnoval od roku 1983...


 
			












 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
			

 
			








Zpět na Podvozek / Řízení / Brzdy
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé