| Důležité upozornění | 
|---|
|  Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ   Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 | 
 
  

 
			







 
			

















 
				
			 
			







Mirus30 píše:Určitě to není nikde napsané, ale pro ty z nás, co si myslí že je to pro motor dobře, tak to prostě udělají, stejně jako já.... je to na každém, jestli dodrží první výměnu až v 15tis nebo ne.
 
			







 
			















 
			

















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 to si ma pobavil...
 to si ma pobavil... Proceed GT 1.6 T-GDI, A7 DCT, 150kW/204k (Blue Flame)
 Proceed GT 1.6 T-GDI, A7 DCT, 150kW/204k (Blue Flame) 

 
			








Rives píše:Čo sa týka zabehu a obrusovania a sadania súčiastok...
Motory sa dnes vyrábajú v prísnych toleranciach, procesne merajú aby sa dodržala predpisana kvalita. Hlavne časti ako diera kluky a tiež priemery valcov sa po obrabani na každom bloku merajú na mikrony (0.00x mm) a na základe toho sa tam paruju miestne krúžky a ložiská kluky.
Takže nejaké velke opotrebovanie pri zabehu tam nebude. A čo bude tak na to je tam FILTER oleja...
To bolo len k tomu ako to funguje.
 
			







 Proceed GT 1.6 T-GDI, A7 DCT, 150kW/204k (Blue Flame)
 Proceed GT 1.6 T-GDI, A7 DCT, 150kW/204k (Blue Flame) 

 
			








 
   
   
   
   (btw. @Rives co vlastně v
 (btw. @Rives co vlastně v   děláš, pokud to lze sdělit - stačí obecně - U Noleho se ví, u Tebe jsem to zatím nějak nevydedukoval.
 děláš, pokud to lze sdělit - stačí obecně - U Noleho se ví, u Tebe jsem to zatím nějak nevydedukoval.   )
 )
 
			











 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
			








 Proceed GT 1.6 T-GDI, A7 DCT, 150kW/204k (Blue Flame)
 Proceed GT 1.6 T-GDI, A7 DCT, 150kW/204k (Blue Flame) 

 
			









 
			

















 
				
			 
			



















 
			

















 
				
			Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé