Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Rio II 01/2008. V 06/2016 som vozidlo kupil s vybitou bateriou v autobazari (a prazdnou nadrzou, tankoval som s nastartovanym motorom...). Doma som bateriu dobijal a trvalo je to uz podorzivo dlho. V 11/2016 som ju preventivne vymenil za novu Exide Excell 50Ah (a dostal zlavu za recyklaciu starej ).
Takze ta moja bateria "chcipla" pred tromi dnami po 8 rokoch (Kia Ceed SW 1,6 CRDI r.v.2009). Este skusala potocit, ale nedokazala to. skusim ju este premerat a podobijat, ale zazraky od toho necakam. Myslim, ze to je az neuveritelna vydrz. Kupil som si ako nahradu tuto Bosch S4 12V 70Ah 630A, 0 092 S40 260 oznacovanu aj doplnkom Asia prava, co je vlastne rovnaka bateria ako odporucal v jednom prispevku Beda a to Varta Blue Dynamic 12V 70Ah 630A, 570 412 063. Podla mna su z jednej vyrobnej linky len s inymi nalepkami. Pasovala samoska ako "rit na serbel", len u nej nepredpokladam zivotnost vacsiu ako 5 rokov .
Mozna jsem to uz nekde psal Bosch i Varta jsem kontroloval vzhledove a prijdou mi taky totozne, jen Bosch je o trochu drazsi (pro muj typ baterky).
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
No ked mas tolko najazdene samoska sa ta baterka lepsie udrzi, lebo je zrejme denne v prevadzke a tak stale dobijana. Nasu Kiu som kupil jazdenu (mala nejakych 97000 km) pre moju zenu a ta nejazdi denne ani nie dlhe trasy, takze predpokladam, ze kazda baterka v nasom aute pojde "do kytek" ovela skor ako u niekoho, kto auto normalne vytazuje a jazdi denne.
Dnes jsem si nechal při každoročním servisu (olej atd) konečně vyměnit autobaterii, kterou byla ještě z výroby. Auto bylo vyrobeno v 08/2007, takže měla přes 11 let. Je docela možné, že by ještě tuto zimu dala, pokud by byla mírná, ale nechtěl jsem to pokoušet. Najeto něco přes 141 tis. km a nebyla dobíjená. Kéž by tak vše, co je z výroby, vydrželo. Tedy kromě tyček stabilizátorů, které u 1. gen. Ceeda stály za h.
Dík, nová je už v autě. Kdybych měl v záloze k dispozici ještě jiné auto, tak bych si dovolil risknout, co by ještě vydržela. Nedávno u bodu mrazu ještě startovala poměrně statečně. Ale aby klekla, když budu muset jet kromě do práce třeba někam dost nutně, tak to není zrovna to, co bych nutně potřeboval.
Jo, nejlepší je, když ti to pak klekne někde hodně daleko od domova a nejlépe někde v cizině na odlehlém místě, kde nikde nikdo není a ještě je zrovna víkend nebo nějaký svátek a všude zavřeno Mě se to tedy nestalo, ale zažil jsem něco podobného se známými Naštěstí bylo k dispozici aspoň druhé auto, tak se dalo shánět.
Je fakt, že Murfyho zákon funguje i v případě autobaterie, stalo se mi v předešlém Citroenu přesně v neděli dopoledne na výletě z Chomutova do Třeboně, obíhal jsem pak pěšky celou Třeboň až jsem potřebnou koupil na jedné benzinové pumpě
KIA Ceed SW MY2024 1.5 T-GDI GPF TOP Green Ex 8 000 km 6,2/100 km Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP - prodáno Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive - prodáno
Ahojte, mám Rio 2013 bez štart/stop a baterku od výroby, jazdím kratke trasy a chcel by som si dobyť baterku. Mám nabíjačku, ktorou nabijam olovenný akumulator vo furiku. Parametre nabíjačky tu: https://www.motucko.cz/nabijecka-12-v?t ... tion#anch1 Pomohlo by akumulatoru aj nabijanie 2hod - bývam v bytovke na 5 poschodí, takže cez noc nehrozí, ale mám el na záhrade... v servise mi merali baterku a v tom grafe čo mi vytlačili bola v 1/3 kapacity :/ Ak je otázka blbá tak sa ospravedlňujem Števo