Cívky nebo vstřiky ?
Ať tak nebo tak , můžeš samostatně po jedné , ale pokud by to byl vstřik tak by to mělo nepravidelný chod na volnoběh a při jízdě bys to také poznal, to samé by platilo i pro zapalovací cívku.
Na to video jsem čuměl asi 20x a pokud tedy vynecháme ten šílený zvuk , tak se to chová jako by to bylo ohřáté a po chvíli si řídící jednotka řekla že je to studený
Začal bych tou nejjednodušší cestou : vysaď ty aditiva a pokud možno natankuj lepší benzín , myslím třeba V-Power
Udělej kontrolu svíček a odtrhu elektrod , vzd. Filtr , kontakty od čidel teplot stříkňi kontaktolem , zkontroluj i venkovní čidlo teploty , olej a jeho viskozitu + kapkový test .
Vyzkoušej ten postup startování co jsem psal výše .
Jako další , kontrola roz.řetězu a napínáku , stav a tlaky olejového čerpadla .. A pokud máš možnost , jinou řídící jednotku motoru. Pokud ne tak udělej reset : jsou dvě možnosti : odpojit baterii minimálně ba celý víkend a nebo , otočit klíček aby se jen rozsvitili kontrolky a odpojit záporný pól (-) a nechat tak po dobu minimálně 10 minut.
Při zapojení už nemusíš mít klíč v zapalování.
Kalibrace po resetu : nastartuj a nech ohřát na provozní teplotu do prvního sepnutí ventilátoru na chladiči , bez šlapání na plynový pedál a s minimálním zapnutím spotřebičů ,světla , vnitřní ventilátor atd...