V zásade so všetkými súhlasím, ale nemal som na mysli priamo pálenie spojky vo vyšších otáčkach v prudšom kopci, ale voľné podržanie váhy vozidla proti spätnému cúvaniu v miernom kopci na voľnobehu, alebo pri miernych otáčkach na krátku chvíľu. Preto ma trocha prekvapilo, že ju cítiť aj pri miernej záťaži. Asi to fakt bude tým, že sa blíži prvých 1000 km. :cool:
V praxi ak zastavím pred križovatkou za napr. piatym vozom v rade a v tej chvíli naskočí zelená, trvá 3-4 sekundy až sa treba pohnúť a s citlivou spojkou sa auto dá na tú chvíľu podržať na mieste. Pri pohýnaní cez ručnú brzdu to chce viac plynu a zaťažiť spojku možno ešte viac, ak sa teda chceme pohnúť plynule bez mierneho zacúvania, čomu sa nedá vyhnúť pri rozbehu z nožnej brzdy rýchlym prešlapnutím na plyn a spojku, ak ešte k tomu nejaký típek zastaví 20 cm za mnou.
Na služobnom najazdím po meste denne 50-100 km a ešte som ten problém nemal, tak ma len napadlo, či tá spojka na cidkovi nebude nejak citlivejšia

.
Chcel som to iba trocha osvetliť.
Apropo: Brzdi furt ručnou, ušetríš predné doštičky
