Ahoj, najednou se mi začala klepat při brždění přední náprava, vypadá to, že destičky drhnou o střed nebo kraj kotoučů. Na zadní nápravě bylo na kotoučích vidět, že destičky sedí jen na půlce kotouče a teď to začalo sedat na celý kotouč. Jenže ta část kotouče, kde destičky nedosedaly, tam to bylo dost orezlé a možná to drhne i na tom. Ale nejvíc se teď obrušuje místo v místě kotouče s nejmenším poloměrem, tak kde kotouč přechází do uchycení. Přestane to časem nebo se musí kotouče a destičky vyměnit?
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
najlepsia mozna volba by bola nove kotuce a dosky ale to je dost nakladne a obzvlast ked tie kotuce este nie su vydrate.dalsia moznost je zhodit kotuce dat na "kvalitny" sustruh ktory "nehadze" viac ako tie kotuce a stiahnut uplne minimum len tolko kolko treba aby sa vyrovnali a dosky zarovnat na rovnom stole o drsny smirgel, alebo potom ist do odborneho servisu kde maju masinu na zarovnanie kotucov a bez demontaze to spravia na pockanie ako tu http://www.centrumkolies.sk/autoservis/ ... h-kotucov/
Kotouče jsou nové, problém se stále objevuje. Pokud jedu na rychlost 1-5 a do 120km/h a s částečným zatížením, tak je to v pohodě. Pokud ale jedu na 6ku, nad 110km/h a s nadpolovičním zatížením, tak se mi klepe přední náprava a motor. Je to tak 5 kmitů za sec. Pokud podřadím na 5ku a točím nad 3000ot, tak se to neklepe.
Naposledy upravil superkutil dne 09.02.2017 12:24, celkově upraveno 1
Kolik mas najezdeno? Zkousel jsi ruzne rychlosti v nizkych otackach motoru, zda to taky nevybruje?
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Beda: Jezdím většinou nad 2000ot, jen při malém zatížení a nižších rychlostech od 1700ot. Na 6ku jezdím kolem 2500ot. Ale dělá to od 2000 - 3000ot při větším zatížení. Pak vibrace ustávají. Mám najeto 200tis.km. Mám pocit, že problémy nastaly po výměně rozvodů a repasi dvou vstřiků. Druhé dva jsou prý v pořádku a není třeba je repasovat. Nechci to podtáčet, ale v malých rychlostech to nevibruje i při zatížení.
Mne napadl treba dvouhmotak, ktereho spatna funkce se projevuje nejlepe v nizkych otackach neco podobneho mne ted bude cekat na Santa Fe, kde spojka zabira uplne nahore a moc se nechce vracet.
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Beda: Dvouhmoták byl nedávno měněný. Napadá mě, že zvorali výměnu rozvodů nebo repasi vstřiků. Ale je divný, že se to objevuje jen na 6ku a jen při velkém zatížení a jen do 3000ot. Kola jsem vyvažoval a to na to vliv nemá. I když mám pocit, že to kmitají kola. Ale to by při podřazení nezmizelo.
Tak mne napada leda poskozena prevodovka, jestli byl treba dost poskozen ten dvouhmotak
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Beda: Pokud ale otáčky motoru překonají 3000ot, tak vibrace zmizí. Při poškozené převodovce by to asi zlobilo pořád. Já mám podezření na ty vstřiky, ale nevím, zda se musí repasovat nebo nějak kalibrovat všechny nebo stačí jen dva. U Mondea se musely kalibrovat vždy všechny vstřiky najednou.
Zkus nejaky borce, co delaji repasy vstriku, kdyz se nebudou chtit jen nabalikovat na nepotrebny oprave, tak ti mozna potvrdi ci vyvrati, ze to muzou delat vstriky
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Beda: Ještě by to mohly být poškozené silentbloky, když ten motor nakláněli. Hlavně ten zadní, ten je v blízkosti uchycení pedálu plynu a možná se to klepe od něj. O borce je nouze, hlavně pro KIA.