Teď je tenhle systém v provozu zhruba 10 let od prvních aut a problémů se řešilo více než dost. U francouzských aut jsou startéry brané už jako spotřební materiál.
Vysvětli mi prosím jedinou výhodu, jednu jedinou tohohle systému. Kromě "relativního šetření spotřeby", což jak se ukázalo je v reálném provozu naprosto zanebatelné promile
Protože nevýhody jsou jasně dané
-> Zhoršení komfortu jízdy. I vlétě se zaplou klimou když si auto myslí, že auto je vychlazený, tak vypne. TAkže behem par vteřin je cítit vlhkej teplej vzduch z okolí.. Takže se teplota mění a houpe a to mě příjemné není
-> Vibrace startování a prodleva. Asi jsem rychlejší jak ten systém, ale zvládnu zařadit a přidat plyn dřív než tenhle systém nastartuje takže tam je chvilka mrtva což občas vede k tomu, že se rozjedeš jako první den v autoškole.
-> životnost součástek je prokazatelně snížena vyšším opotřebením
-> Stojí to víc peněz, které mohli být využity za daleko zábavnější doplňky..
Takže já si bez ohledu na brusel a jakýkoliv úřad a instituci tento systém odpojím a je mi to zcela lhostejné, že to bude žrát o 0,001 litru víc. Všichni ví, že to k ničemu není, přesto se to cpe uplně všude a spotřebitelé jsou jak ovce, které tupě věří uplně všemu.. ale s tím se smířit já osobně nehodlám Tohle není automobilový progress, ale naopak totální degradace. Už mám doma součástky
